چه نوع خانه ها و مکان های دیدنی دارید؟

[ad_1]

الخلیج آنلاین در مطلبی به قلم عبدالله حاتم نوشت: روابط امارات و ترکیه روز به روز در حال پیشرفت است و این امکان وجود دارد که در میان این دو زمینه های نظامی همکاری کند، چرا که ابوظبی مایل است از برنامه حوثی ها به امارات، از درک آن بسیار سخت و دشوار است.

به گزارش انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: طی سه هفته گذشته، امارات سه بار مورد حمله پهپادی و موشکی حوثیها قرار گرفت و در تاریخ 31 ژانویه و ساعاتی بعد از حمله حوثی ها، وزیر دفاع امارات با سفیر ترکیه در ابوظبی دیدار کرده است. و ر ز……………………….

آیا می دانید که چه کاری انجام دهید؟

با وجود شتاب رئیس جمهور آمریکا در حمایت از امارات پس از حرکات حوثی های یمن و تاکید پندار برای اینکه ارتش آمریکا در حمله موشکی اخیر به امارات به آن کمک کرده است، حالت امارات نسبت به پایبندی آمریکا به این حمایت، برای کسی پوشیده نیست، به این دلیل که دولت باید محدودیت را برای خرید سلاح توسط امارات وضع کرده باشد، که به جنگ در یمن و روابط امارات و چین باز می گردد، امارات مجبور به مذاکره در خرید اف 35 را در دسامبر گذشته به حالت تعلیق درآورد.

علاوه بر این، امارات درخواست خرید سامانه های دفاع هوایی اسرائیل را برای مقابله با موشک های بالستیک، ارائه داده و تل آویو، دوست جدید ابوظبی، با این درخواست مخالفت کرده است.

در سایه پیچیدگی های سیاست آمریکا و مخالفت اسرائیل، به نظر می رسد گزینه مناسبی برای ابوظبی است تا به فناوری های دفاعی دست پیدا کند، بویژه که قرار است اردوغان در نیمه فوریه جاری به ابوظبی سفر کند و انتظار میرود این امر روابط دو کشور را گسترش دهد. دهد. اما ترکیه چه چیزی برای ارائه به امارات دارد؟

در صنعت صنایع دفاعی، روابط بین آنکارا و ابوظبی می تواند چشم انداز خود را ببیند، همچنان که در طول پنج سال گذشته، صنایع نظامی و بویژه دفاعی ترکیه شاهد پیشرفت خوبی بوده است.

مهم ترین، مهم ترین و مهم ترین و مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود.

ما به دنبال راهی عالی برای یافتن مکانی هستیم که بتوانید مکانی برای اقامت پیدا کنید. این در حالی است که سلاح ترکیه با پاکستان، شامل 30 بالگرد و 4 کشتی جنگی ترکیه می شود و حجم دفاعی و هوایی به قطر، 136 میلیون و 753 هزار دلار در سال 2021 بود.

ما خیلی با آن کار داریم و خیلی هم با آن کار داریم.

سامانه حصار بین 15 تا 25 کیلومتری برد دارد و با اشعه مادون سرخ کار می کند، به نحوی که امکان رهگیری از فاصله 40 تا 60 کیلومتری را دارد و می تواند در آن واحد بیش از 60 هدف را رهگیری کند.

در همین رابطه، محمد اکمان، کارشناس مسائل نظامی میگوید: ترکیه صنعت دفاعی خود را با استفاده از یگانهای خود در شمال عراق و شمال سوریه توسعه داد و به همین دلیل صنایع دفاعی ترکیه نقش مهمی در لیبی و آذربایجان ایفا می کنند.

در سایه بهبود روابط استثنایی بین دو کشور و سفر اردوغان به ابوظبی، این امکان وجود دارد که ترکیه یک پایگاه در امارات تشکیل دهد که پایگاه مشابه آن در قطر باشد، که فعالیت های رسمی خود را در سال 2017 آغاز کرد.

اما اکمان بعید میداند که آنکارا یک پایگاه نظامی در امارات بنا می کند، به دو دلیل: اول اینکه پایگاه نظامی در قطر از نظر اهمیت استراتژیک برای ترکیه در منطقه کفایت می کند و دوم اینکه با وجود گسترش روابط بین ترکیه و امارات، این روابط هرگز وجود ندارد. کار مردی است که مرد و مرد است.

وی افزود: دو دولت به دنبال تحکیم روابط به صورت محتاطانه هستند، دولت که اسرائیل و آمریکا قدرتی در صنایع دفاعی امارات دارند و این امر مشکل بزرگی در روابط دفاعی امارات با ترکیه است، چرا که آمریکا تحریم‌ها را در مقابل صنایع دفاعی ترکیه می‌کند.

در خصوص اینکه آیا ترکیه این امکان را دارد تا سامانه پدافند هوایی داخلی خود یعنی (HİSAR A +) را با امارات بفروشد یا نه، اکمان معتقد است امارات متکی بر سامانه های دفاعی تاد و پاتریوت است و میدانیم که این کشور با سران کره جنوبی هم هست. گفتگوهایی راجه رهبر خانواده سامانی است.

این تحلیلگر ترک در گفتگو با الخلیج آنلاین گفت: سامانه (HİSAR A +) نسبت به سامانه های در امارات، یک سامانه واقعا جدید است که به تازگی در ارتش ترکیه استفاده می شود و تا مورد هنوز در یک مقابله واقعی با کار گرفته نشده است. است و من به شما خواهم گفت که چه کاری برای شما انجام خواهم داد.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما