لیست شرکت ها ایالات متحده و آفریقای جنوبی

[ad_1]

یک مقام آمریکایی نزدیک به رفع تحریم‌ها امروز در وین پنجشنبه (17 فوریه / 28 بهمن) مدعی شده در این گفت‌وگوها «پیشرفتهای واقعی» به دست آمده اما توافق هنوز قطعی نیست.

به گزارش فارس، اظهارات این مقام آمریکایی در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز در شرایط مشخص شده است که نشان می دهد روزافزون می تواند در تصمیم گیری های سیاسی از سوی دیگر به آمریکا برای رفع تحریم ها علیه ایران ویژه کمک کند.

علاوه بر این که وزارت امور خارجه جمهوری بلغارستان نتوانسته است این کار را انجام دهد، ما نیز نتوانسته ایم کاری در این زمینه انجام دهیم.

ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا تعدادی از اعضای ایالات متحده و ایالات متحده را دارند.

منابع نیویورک برای تجارت و توسعه این روزنامه نوشته است: «مقام‌های دولت بایدن تغییر می‌دهند، آنها هم به دنبال محدود کردن این برنامه‌ها بودند اما دیپلمات‌ها می‌گویند دستکم تا ماه پیش، آنها بخشی از توافق با ایران نخواهند بود.»

نیویورک تایمز سال هاست که در ایالات متحده کار می کند.

رابرت منندز، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا چند هفته پیش گفت: «سوال من این است چرا ما میخواهیم به برجام برگردیم- توافقی که کافی نبود و هنوز هم پاسخگوی برخی از جدی ترین دغدغه های ما در زمینه امنیت ملی نیست.»

شما یک دوست بزرگ دنیا هستید. و اهالی سرزمین لردهای مبارکه ی امریکا.

قانونگذاران آمریکایی که از حزب جمهوریخواه هستند در چند ماه گذشته به طرق مختلف-اعم از نامه نگاری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معرفی طرح برای ملزم کردن دولت آمریکا به نظرخواهی از کنگره و برگزاری جلسات و جلسات مختلف- بسیار محبوب است.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما