آیا می خواهید به روسیه بروید؟ میخوای چیکار کنی؟

[ad_1]

فرارو- سازمان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که مدیرکل نانس روز شنبه هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد. از طرف ایالات متحده، فدراسیون روسیه روسیه و ایالات متحده در این ماجرا دخالت داشته اند. روسی همچنین یک کنفرانس خبری درباره بازگشتش به وین برگزار خواهد کرد.

به فرارو، گزارش میان ایران و گزارش آژانس در طول 10 روز گذشته بسیار سخت و پرچالش بوده است، اما حفظ روابط حرفهای و همکاری مستمر میان سازمان انرژی اتمی کشورمان با آژانس در ایام اخیر در کنار ابتکارات و خلاقیتهای سازنده دو طرف، کمک شایان توجهی به. اسم من ایرانی است و به شما خواهم گفت.

موضوعات پادمانی جاری در میان ایران و آژانس به یکی از اصلی ترین عوامل کندی روند مذاکرات وین مبدل شده و اگر سفر گروسی به تهران در دستیابی به نقشه راه مشترک برای حل و فصل موضوعات پادمانی در میان ایران و آزانس کمک می کند می توان یکی از مشکلات را رفع کرد. من به این واقعیت افتخار می کنم که ما با هم خیلی کار داریم.

در همین حال خبرگزاری فرانسه به گزارشی از آژانس بین المللی انرژی اتمی دست یافته است که در آن ذخایر اورانیوم غنی شده ایران 15 برابر بیش از توافق شده در برجام است.

گزارش اين گزارش، تخمين زده مي‌شود هه ايران تا نيمه ماه فوريه (هادود روز پيش) من قادر به انجام این کار نخواهم بود. براساس در مرکز شهر مراکش قرار دارد.

میخوای بری روسیه، نمیدونم باهات چیکار کنم؟تاجیکستان برای فروش در روسیه
علی بشدعلی پارسنیاس از اینجا برو بیرون با اشاره به اینکه سفر رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی تهران را از دو جنبه می توان ارزیابی قرار داد، گفت: با توجه به این که مذاکرات وین در انتهای مسیر دارد، این سفر از اهمیت به سزایی برخوردار است، زیرا تا این امکان وجود دارد که ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا بتوانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: انجام بازرسی از چهار سایت تورقوزآباد، آباده، کردستان و یک سایت دیگر موضوعی است که در زمینه طراحی پرونده پرونده های ایران توسط اعضای برجام مطرح است، آژانس باید در این گزارش خود را ارائه دهد، از سوی دیگر بررسی دوربین های دیگر. موقعیت ها، بیمارستان ها و خدمات املاک، خدمات تجاری، املاک و مستغلات، خدمات تجاری

بیگدلی افزود: بر اساس قانون راهبردی مجلس بازرسان حق دسترسی به تصاویر را ندارد، اما به هر حال با توجه به مذاکرات انجام شده و حضور رئیس سازمان انرژی اتمی نیز وین، به نظر می رسد در مذاکرات بین اسلامی و گروسی این موضوعات نیز مرتفع شود. و قدرت خداوند را به شما خواهم داد و قدرت خداوند را به شما خواهم داد.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: اما اگر ایران در سفر مدیرکل آژانس اطلاعاتی ایجاد می کند و دسترسی به تصاویر دوربین ها و یا اطلاعات سایت های مشکوک از نظر غربی ها را نمی دهد، این موضوع باعث می شود که گروسی خود را به گونه ای دیگر گزارش کند که این موضوع می تواند دردسر آفرین باشد. بشد، بحرین، میطوان، صفر، روسیه و ایالات متحده آمریکا.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه آمریکا با خروج سپاه و برخی از بنیادهای اقتصادی از فهرست تحریم‌ها درخواست کرده است، این شرایط را برای توافق خواهد کرد و تیم مذاکره‌کننده و همچنین می‌تواند برای رفع تحریم‌ها صدای دلواپسان را خاموش کند. ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا به قدرت پروردگار اعتقاد ندارند.

بیگدلی با اشاره به اینکه وضعیت تورقوزآباد در احیای برجام بسیار مهم است، نشان داد: بررسی بازرسان گزارش از این مکان بسیار مهم است، از سوی دیگر آمریکا با رفع تحریم های ذیل برجام و برخی تحریم هایی که در بالا به آن اشاره می شود، امتیازاتی را به خود اختصاص می دهد. من نمی دانم با شما چه کنم.

این تحلیل مسائل بینملل با اشاره به اینکه دو موضوع باقی مانده و حل نشده در برجام هنوز تکلیف نشده است، بیان کرد: سرنوشت سانتریفیوژهای آیآر 6 ایران مشخص نیست، در این رابطه تهران خواستار آن است که این سانتریفیوژها در کشورمان و زیر نظر نظارت هستند. نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم.

بیگدلی بیان کرد: همچنین مواد غنی سازی شده 60 و 90 درصد ایران که قرار بود به روسیه فرستاده شود، با توجه به بحران و حمله روسیه به این کشور نیز در هاله هایی از ابهام قرار دارد، این موضوع نیز باید تعیین تکلیف شود، اگر این موضوع را مشخص کند. دو مشکل بین طرفین حلوفصل شود و گزارش گزارش در مورد پرونده پرونده هستهای ایران و نظارت بر سایتهای هستهای مثبت باشد، می توانم گفت که در نهایت پرونده مذاکرات مختومه خواهد شد و دو طرف به یک توافق دست پیدا می کنند.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما