کاربرد طیف وسیعی از محصولات و مواد چیست؟

[ad_1]

مدرس علوم اقتصاد در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: ایران در بلندمدت مشروط بر سرمایه گذاری های مختلف اقتصادی، زیرساختی، توسعه روابط دیپلماتیک با دنیا، می تواند گاز را به اروپا و همسایه کند.

به گزارش ایسنا، بهمن قدمی دمابی با اشاره به حمله به روسیه به روسیه، اظهار کرد: دنیا به سمتی پیش میرود که روسیه را تحریم کند، کشوری که بزرگترین تامین کننده گاز در اروپاست، در صورتی که ممکن است گازی را تهدید کند که با مشکل مواجه خواهد شد. .

این کارشناس اقتصادی در پاسخ به این سوال که ایران می‌تواند با توجه به اینکه آیا ایران می‌تواند بالاترین سطح را داشته باشد، اروپا را در دست دارد و به نوعی از روسیه می‌شود، افزود: باتوجه به آمار ایران دومین گاز بعد از روسیه و سومین تولیدکننده بعد از روسیه است. در آمریکا و آمریکا خیانت زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: میزان تولید روزانه گاز در ایران 800 تا 810 میلیون مترمکعب بوده است که 750 میلیون مترمکعب آن در محدوده مرزهای جغرافیایی مصرف می شود و حدود 50 تا 60 میلیون مترمکعب آن را می توان صادر کرد که البته اکنون نیز صادر می شود.

قدمی گفت: میزان تولید سالانه گاز در روسیه 750 میلیارد مترمکعب است، گرچه بسیاری از مناطق این کشور، سردسیر است، اما از 80 درصد گاز، حجم بالای آن به اروپا صادر می شود، حال اگر قرار باشد ایران جایگزین روسیه شود باید مصرف داخلی داشته باشد. شما در میانه راه هستید و قادر خواهید بود این کار را انجام دهید.

مدرس در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر دنیا به سمت زیرساخت های LNG به منظور توسعه تولید گاز پیش میرود، اما ایران در بازه های زمانی به این سمت گرایش پیدا می کند، مثلاً پروژه نابوکو یا خط انتقال گاز اسلامی که تا کشور پیش رفت و مشارکتی از آن کشور انجام نشد یا خط لوله انتقال گاز که قرار بود عراق بر این موضوع انجام شود، اما به دلیل کارشکنی‌های موجود در تحریم‌ها امکان استفاده از آن وجود و جایگاه پارس‌ها وجود ندارد.

وی با بیان موضوع دنیا به دلیل مباحث زیستمحیطی به سمت سرمایه گذاری بر LNG پیش میرود، توضیح داد: در تصویری که ایران بر موضوع LNG سرمایه گذاری کرده است، از این طریق تولید و افزایش گاز افزایش خواهد یافت.

قدمی اضافه: آمارها نشان می دهد اگر ایران بخواهد تولید گاز را افزایش دهد باید تا 10 سال آینده علاوه بر پاسخ به نیاز گازی خود، به سرعت در این زمینه بیاندیشد که این امر نیازمند سرمایه گذاری 100 میلیارد دلار است، بنابراین در صورت انجام این کار. اگر می خواهید شغلی پیدا کنید، می توانید از آن استفاده کنید.

اگر ایران بخواهد در این حوزه سرمایه گذاری کند روسیه مانع این امر از سوی ایران خواهد شد، زیرا اکنون 40 درصد از بازار اروپا در اروپا خواهد بود. هنرها و امکانات روسی و شرقی و شرقی.

وی افزود: از جمله هند و پاکستان نیاز به حجم بالایی از گاز دارند، به طور مثال نیاز به برآوردهای انجام شده تا سال 2030 میزان گاز کشور هند به دو برابر وضعیت موجود خواهد رسید، از طرفی روسیه دیگر نمی تواند به این بازارها ورود کند. بهترین ها، محبوب ترین، محبوب ترین، زیباترین، زیباترین، زیباترین و مهمترین.

مدرس اقتصاد در دانشگاه آزاد اسلامی شهر در پایان با اشاره به ظرفیت تولید کشور در مورد نفت بالا نیست، اظهار کرد: در این زمینه کشور، ناتوان و این امر در بحث گاز صادق است، بنابراین اگر ایران زیرساخت ها را افزایش دهد. دهد، می تواند به عنوان بازیگر ورود پیدا کند، کند از طرفی باتوجه به ظرفیت های فعلی اقتصاد در حوزه تولید گاز، امکان تامین گاز اروپا برای ایران وجود ندارد و در بلندمدت مشروط بر سرمایه گذاری های مختلف اقتصادی، زیرساختی می توان گاز را به اروپا و به دست آورد. انیمه همسای سادار.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما