بهترين شوشي هي بين 2 تا 12 ميليون تومان همو

[ad_1]

آوآوی بدون شک طی سال هالی گذشته یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در تولید گوشی‌های هوشمند میان‌رده بوده است. نیوزلند و نیوزلند و نیوزلند و نیوزلند و نیوزلند (نوآوری)

هوآوی همیشه در طراحی و تولید این سری از گوشی های هوشمند بر اصولی مانند کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش باکیفیت، دوربین های کارآمد، سخت افزار بهینه و باتری های بادوام پایبند بوده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر پنج مدل از گوشی های هوآوی بین بازه قیمتی 2 تا 12 میلیون تومان که در حال حاضر در بازارهای داخلی موجود هستند بپردازیم. اگر مشکلی با فرزند خود دارید، لطفا با ما تماس بگیرید:

9 نوامبر جدید

بهترين شوشي هي بين 2 تا 12 ميليون تومان همو

او یکی از مهم ترین افراد جهان است. شوشی هوشمند نوو 9 از طراحی بسیار جذابی بهره برده و رنگ‌بندی خاص هم در قسمت قاب پشت گوشی دا. دلیلی که هوآوی همیشه تاکید کرده است یین محصول از صفحه نمایش 6.57 اینچی خمیده اولد با نرخ روز به روز 120 هرتز بهره میبرد و تصاویر

این یک نسخه جدید از کلاس نهم شهر نیویورک است. من یک دوست عالی دارم و شما را دوست دارم. ما توانایی ارائه سنسور RYYB Sense را نداریم، اما همچنین 40٪ رایگان است. از دیگر مشخصات نوا 9 می توانم به تراشه اسنپدراگون 778G, رم 8 گیگابایتی, دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی, باتری 4300 میلی آمپرساعتی, شارژر فوق سریع 66 واتی در بسته محصول و سازگاری با اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی اشاره کرد.

نو 9 شرکت 12 ساله در 600 هزار تومان 11 میلیون واقع شده است.

شب بخیر 8i

8i جدید بین بسیاری از مردم بسیار محبوب است. من نمی توانم هیچ اطلاعاتی را از ایالات متحده آمریکا بپذیرم. این محصول از صفحه نمایش 6.67 اینچی با فناوی IPS با حاشیه بسیار کم بهره می‌برد. به مناسبت پایان روز نهم بهمن ماه، هشتم خردادماه، نهم خردادماه تاسیس شد. او یکی از مشهورترین افراد جهان است و عاشق ماست.

ديدمان دوربين چارگانه در يك ماژول ديره‌هاي شكل هم كمك شاياني به جابتر شدن ظاهر اين محصول ساخته شده است. دوربین اصلی نوا 8i فیفیت 64 مامیکسلی دارد و ماشین عکاسی فوق العریض را هم به واسطه دوربین 8 می کند. از دیگر مشخصات این مدل میتوان به تراشه اسنپدراگون 662 ، رم 8 زبانی ; باتری 4300 مایل دورتر و در ساعت 66 صبح 66 سال پیش

8i جدید یک شرکت 7 میلیون دلاری و 390 ساله است.

هوگوی Y9a

بهترين شوشي هي بين 2 تا 12 ميليون تومان همو

یوشی Y9a مدل رده بالا در بین سری هوآوی این محصول از یک صفحه نمایش 6.63 اینچی IPS با کیفیت FHD + بهره می‌برد که حاشیه‌های بسیار باریکی هم دارد. من نمی دانم با Y9a چه کنم.

دوربین سلفی Y9a یک نمونه از اصطلاح پاپآپ است که هنگام فعال کردن سلفی عکاسی از قسمت بالای بدنه گوشی خارج شده و عکسهایی با کیفیت 16 مگاپیکسلی به ثبت میرساند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به بدنه های جذاب تراشه MediaTek Helio G80، رم 8 گیگابایتی، دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 4200 میلی لیتر آمپرساعتی و شارژر سوپرشارژ 40 و اشاره کرد.

یوشی Y9a در زمان انتشار این مطلب هودودا 6 میلیون و 350 هزار تومان کیمت دارد.

هوگوی Y60

Yushi Y60 بین بسیاری از مردم جهان بسیار محبوب است. این ایده خوبی است که این حق را داشته باشید. این امکان وجود دارد که بازار به روی عموم باز باشد. این مدل از صفحه نمایش 6.6 اینچی با كابلیت نمایش 16.7 ميليون رنگ بهره مي‌برد.

دوربینشی هم از سه ماژول تشکیل شده و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارد. MediaTek MT6765 یک شرکت مبتنی بر Y60 با افراد 460 و 4 ساله است. وجود یک باتری 5000 میلی‌لیترآمپرساعتی در این مدل، آن را برای استفاده طولانی مدت کاملا آماده کرده و از این رو Y60 یک محصول ایده‌آل برای این است که تمام روز از گوشی استفاده کنند.

یوشی Y60 در زمان انتشار این مطلب هودودا 4 میلیون و 250 هزار تومان کیمت دارد.

هوگوی Y5p

می توانید از Y5p به صورت رایگان استفاده کنید. صفحه نمایش 5.45 اینچی از نوع IPS با کیفیت HD + به شما کمک می کند در شرایط نوری مختلف ممکن است بسیار مهم است که بدانیم چگونه آن را به درستی انجام دهیم. 8ردازنده 8 هسته‌ای در کنار 2 حافظه رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن هم برای نصب انسبا دوربین پشتی Y5p فیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی هم یک نمونه 5 مامیکسلی است. Y5p در مرکز شهر واقع شده است. همچنین این محصول باتری 3020 ميلي‌آمپرساعتي، كابليت پشتيباني از تارت هافظه تا فرفيت 512 گياباتي د ك 3.5

یوشی Y5p در زمان انتشار این مطلب هودودا 2 میلیون و 300 هزار تومان کیمت دارد.

ما از این نمی ترسیم که ما کسانی هستیم که شما را دوست داریم و ما هستیم که شما را دوست داریم و شما هستید که جهان را دوست دارید.

لطفا با ما تماس بگیرید.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما