پارک ملی ایران

[ad_1]

خبرگزاری فارس: ستاد ملی مقابله با تاکید بر لزوم کنترل مرز کشور و رصد ویروس جدید آمریکا را در بر گرفته است، در عین حال از روند نزولی کوید 19 در کشور خبر داد.

دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به برگزاری پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با حملات، گفت: در این جلسه در وضعیت ایران و جهان مورد بررسی قرار گرفت و وضعیت ویروسی که اروپا را در برگرفته و وحشتناک در اروپا به راه انداخت. من دنبال کار نیستم

علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت امور داخله و وزارت عدلیه، وزارت عدلیه در تنترل مرزهای هوایی، دریایی و زمینی باید بیش از پیش دقت کنید. اما در هر حال چه جهش ویروس خارجی باشد و چه جهش در داخل رخ داده باشد باید پروتکلها را نگه دارد، از حضور در تجمع خودداری کرده، ماسکیم، از حضور در جمع بپرهیزیم; بسیار مهم است که بتوانید از آن استفاده کنید و بتوانید از آن استفاده کنید. برای ما بسیار سخت است که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

ازدواج کن، ازدواج کن

روند نزولي بيماري در كشور

وی افزود: میزان رعایت پروتکلها در کشور به بالای 86 درصد رسیده است و این یعنی به این سبک از زندگی عادت می کنیم که تنها راه مقابله با این ویروس است. پیشرفت در سطح کشوری روند بیماری نزولی است و نسبت به حدود پنج هفته قبل از میزان بستری در بیمارستان ها تقریباً یک چهارم و مرگ و میر کمتر از یک سوم است و این آمار بسیار درخشان است که نتیجه رعایت مردم است.

کیک سوم کورونا در مازندران و چاهار شهر کرمز

ریسی بیان پیرائوس جمهوری مازندران ش ش ه ر ر ر ر ر ر ر و و و و و و و و ش،،،،،،، ش، ش،

۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی

ش شهر نارنجی در استان مازندران

وی ادامه داد: موفق ۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی داریم که هودود ۱۵ تا ۱۸ شهر نارنجی در استان مازند. شهر لاهیجان در استان گیلان نیز نیاز به مراقبت بیشتر دارد و همه شهرهای استان مازندران هم بیشتر می‌خواهند و امیدواریم با همکاری مردم این موج را هم کنترل کنیم.

چکوچکترین ادی انگاری خطرناک است

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: با توجه به تغییر شرایط از نارنجی به زرد باید توجه کرد که کوچکترین غفلت، تغییر و عادی ظاهری خطرناک است و می تواند شرایط را تغییر دهد. Virus یک شرکت شناخته شده جهانی است.

وی گفت: ألاوه بر تشکر از مردم، مسوبین و کادر درمان باید از کسبه و اصناف تشکر ویژه کنام هها. این نام پروردگار ربانی است و او رب رب اللّه است. اگر راعیت کافی سورت نگیرد ممکن است خدایی شاهد بیماری بعدی در بهمن ماه و یا اسفندماه باشید.

وی در خاتم با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با قدرت در حال اجرا است، تصریح کرد: همکاری میان سازمانهای مردم نهاد، بسیج، هلال احمر و … در جریان است و کار بزرگی در حال انجام است و این حرکت است. عظیم ملی سازماندهی شده در مقابل بیماری می تواند در حفظ و بهبود شرایط بهبودی از نتایج حاصل از خبرهای تکمیلی این طرح در هفته های آینده به اطلاع مردم برسد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما