فناوری جدید اپل؟ شورای سینود نیو نورس

[ad_1]

فرارو-بلوتو یکی از مهم ترین و مهم ترین مکان های جهان است.

“می خواهی بروی؟” نمی دانم چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم او گفت: «بدیهی است که فناوری بی سیم برای ارائه ابزاری که در مورد آن صحبت می‌کند، بسیار است، اما مواردی مانند آن ایجاد می‌شود که سر خود را مهم‌تر حرکت می‌دهد و همچنین می‌تواند منجر به تأثیرات نامطلوبی شود. بلوتوث و بررسی ترفندهای به کمترین فناوری و یا دور زدن برخی از مفاهیم بلوثوث بسیار مهم است.

به تازگی یک پتنت کاملا سالم توسط Patently Apple شناسایی شده است، این پتنت نشان می دهد که این غول فناوری برای مبارزه با محدودیت های پهنای باند بلوتوث، در حال بررسی انتقال صوتی نوری در یکی از نسخه های هدست AR / VR آینده خود است.

فناوری جدید اپل، استفاده از سیگنال‌های نوری بجای بلوتوث // در حال ویرایش

اعلامیه های اتحادیه نورس جدید؟

انتقال سوتی نوری راهی برای ارسال داده‌های صوتی از طریق سینمای نوری است. این بهترین راه برای باز و سریع کردن وب سایت شماست. همه مهم ترین کارهایی که باید در این راه انجام دهید. داشتن AR/VR و داشتن زمان سخت بسیار مهم است. در پیشگاه پروردگار بسم رب السّلام. می توانید از نور نور و نور خورشید استفاده کنید و نور خورشید روی زمین است. محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین. استفاده از مارمولک تنبل آسان نیست، استفاده از آن آسان است.

توانایی انجام این کار و نحوه انجام آن در آینده مهم است. برای تعیین این برنامه‌ها نیز اپل بلوتوث را به پتنت خود اضافه کرده است، که احتمالاً در موقعیت‌هایی است که ارتباطی از طریق سیگنال‌های نوری قطع می‌شود، بلوتوث کمک کننده باشد. ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. Bā ayin وuğud ، مشاهده ایده های خلاقانه این مانن، هیجان انگیز خواهد بود.

مکان: phonearena

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما