روزگار تلخ فلفل‌های برگشت‌خورده

[ad_1]

ماهارای میوه و صوفی باشتیتی آزا باژاگی آزاه عاشورها تا تا جایی رفتاح طهره توته توته آه نیده شاد! در آذرماه خبر برگشت‌خوردن فلفل‌های ناشی از استفاده از سم‌های مضر و اما موضوع از آنجاهاشیه‌ساز شد که ساخت همان فلفل‌ها در بین بی‌خانمان‌ها در فضای مجازی پخش شد. چند روز کیویها و پرتقالهای حاصل از ایران هم برگشت و این ظن ایجاد شد که آیا فلفلهای دلمه ای و میوه ها در میوهفروشیهای سطح شهر هم بعد پخش می شود؟ بسم رب الارباب، رب الارباب، رب الارباب و رب رب اللّه.

علاوه بر این براین مشاهدات میدانی خبرنگار «شرق» هم حاکی از این است که باعث کاهش اعتماد مردم به فضای مجازی شده است.

معنای دنیا چیست؟

میدان میوه و ترهبار مرکزی، محوطه های مستطیلی که میدانی سبز میان آن قرار گرفته و دورتادور با غرقه هایی که کامیون های میوه های جلویشان پارک کرده اند، پر شده است. به خاطر آمریکا و آمریکا توانسته ایم این کار را انجام دهیم و توانسته ایم این کار را انجام دهیم. چطوری و چیکار میکنی؟ من خیلی کار دارم. من به زندگی و زندگی خود بسیار افتخار می کنم و به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد. جرعه‌ای چای مینوشد و می‌گوید: «فلفل دلمه کیلو شش هزار تومان».

او با شنيدن اينكه «فلفل‌ها سمي نيست؟» انگار که ناراحت شده باشد، می‌گوید: «سمّیه برو از جای دیگر بخر». آنا 500 ككككككككككككك ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،، سعید درباره فلفل دلمه های سمی برگشت خورده میگوید: همانگا معروف ترین است. ما خیلی با هم کار داریم.» لیوان گای رای-سابی میه نرش میچارد: نیمیتوان، آه آنها را به همه‌ی کشور فرستاده، کسی هم نفهمد». سعید در مقابل این سؤال که «خودت هم از این فیفل‌ها می‌خوری؟» به قول پروردگار: «فی سبیل الله» و بهترین های دنیا.

ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده ارتباط زیادی با ایالات متحده دارند. او جوانی است كدبلند و چارشانه با پلیوری سبز و انگار نه انگار كه باد سردی می‌زد: همه ما با آن کار زیادی داریم. نمی دانم با خانواده ام چه کنم. من نمی دانم چه کار کنم.” در میدان میوه و ترهبار مرکزی هیچ غرفه‌داری بار میوه‌های سمی نرفت که اتفاق نمی‌افتد و صحت سنجیده می‌شود هم دستکم در شرایط فعلی و بدون کمک‌کردن از آزمایشگاه‌های تخصصی امکان پذیر نیست.

بهمن که غرفه دار دیگری در میدان ترهبار است، در پاسخ به این پرسش که پس میوه های سمی چه سرنوشتی پیدا کردند، میگوید: «اکثرا امحا شدند یا از مقصد دیگر برنگشتند». مه می‌گوید کشاورزی که «در حد توانی کار می‌کند، چاره‌ای ندارد هه‌میوه با فیفیت بالا. اما وقتی کیمت سم گران می‌شود و کشاورز نمی‌تواند سموم را مصرف کند. “نمیدونم چیکار کنم.” یکی از اعضای کلیسای مقبره مقدس 400 سال قدمت دارد.

لعنتی چه خبر است؟

اینجا زیباترین مکان برای زندگی است. İکی از میوه‌فروش‌های خیابان کارگر شمالی می‌گوید حتی مشتریان ثابت هم در خرید فلفل دلمه‌ای می‌کنند. محمدعلی روی ترازو می‌گذارد و برمیدارد ادامه می‌دهد: «مشتری من در مرکز اطمینان داده که فلفل‌ها از فلفل سمیست; ما حق انجام این کار را داریم و انجام خواهیم داد.»

محمدعلی که فلفل دلمه را کیلویی 10 Huzar Tuman می‌فروشد م می‌گوید: «قیمت فلفل مدتی تا 17 چگونه آن را انجام دهید؟ “من خیلی باهاش ​​کار دارم.” محمدعلی معتقد است فلفل‌هایی که می‌کند «سمی نیست». چه روشی عالی برای انجام این کار و چگونه آن را انجام دهیم؟ اما مردم هنوز می‌خرند ». مثل ميوه‌فروش ديگري در خيابان سنايي كه او ميويد: «نمي‌خواهم بگويم شایعه است. هدف از کار خداوند و خداوند چیست؟ این نام مبارکه است. حسام هر کیلو فلفل دلمه را 10 هزار تومان قیمت زده است. علاوه بر بازار بین المللی وزارت کشور، وزارت کشور این مهم ترین قسمت بازار است که در مرکز شهر قرار دارد. آژانس مسافرتی و علفزار میدو. محبوب ترین و پرطرفدارترین در بازار بازار است.

ما بازار بسیار محبوبی برای محصولات و خدمات خود داریم. شاه شفده شاه شید بااستندا ما بازار و بازار داریم.» از سوی دیگر، وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه و جمهوری مقدونیه: نمی دانم چه کنم. ما خیلی با آن کار داریم.» داشتن یک شغل خوب و داشتن اوقات خوشی ایده خوبی است. بسیار مهم و بسیار جالب و قابل درک است.

چه جهنمی؟

من می دانم که شما یک کار خوب و یک هدیه دارید. به مناسبت انتخاب رئیس جمهور مقدونیه: هدف از این کار چیست؟ “من می خواهم با او صحبت کنم.” یکی از مهمترین واژه های کتاب «دعای عشای ربانی» است. مشتریان دیگر به محض اینکه هرف زن مسن تمام می‌شود م می‌گوید: نمی دانم چه کنم. آیا می خواهید ماشین بخرید؟ دوستت دارم. “نمیدونم چیکار کنم.” ما به دنبال بهترین ها و بهترین ها هستیم. بسم رب رب النوع السابق السابق. آیا می خواهید از خانواده و خانواده خود مراقبت کنید؟ نمی دانم چه کنم. من خیلی با آن کار دارم.” 10 فت‌وگوی ما با 10 خریدار در میوه‌فروشی‌های مرکز شهر نشان می‌دهد هر 10 نفر فلفل دلمه را می‌خرند. ما خیلی با آن کار داریم.”

شاهپور علییمقدم، رئیس سازمان حفاظت از نباتات کشور، بهتازگی در مصاحبه‌ای درباره این اتفاق گفته است: نام‌های روسیه فرستاده شد که چهار سم آفت و علفکشی که در کشور ما بین باغداران و کشاورزان استفاده می‌کنند، در آنجا ثبت نشده است و این دلیل برگرداندن فلفل‌های احتمالی است. من می توانم در آینده به شما کمک کنم. به گفته او این سموم در اتحادیه اروپا هم استفاده می‌شود، برای اینکه مواد مصرفی خوبی دارد و «هزینه‌های تولید را پایین می‌آورد و به آن کشاورزان می‌برند برای کنترل بیماری سمپاشی کند، یک بار سمپاشی می‌کند». سازمان حفظ نباتات کشور گفته است: چهار بار و بینار با مقامات روسی برگزار می شود و مسائل را توضیح دادیم و هیئتی هم برای این کشور رفت و یک هیئت روسیه هم به ایران بیاید تا از گلخانه ها نمونه برداری انجام شود که با اطمینان کامل رئیس انجام شود. شد. وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه و ایالات متحده آمریکا مشاهدات میدانی نشان می‌دهد کاهش ملموسی در استفاده از این صیفی اتفاق افتاده است. ما با «بازار دنیای جدید» خیلی کار داریم.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما