به روز رسانی زنده طوفان زمستانی در نیوانگلند با برف سنگین در حالی که منطقه برای سیل آماده می شود، برخورد می کند

[ad_1]

29 ژانویه 2022، 2:58 بعد از ظهر به وقت شرقی

29 ژانویه 2022، 2:58 بعد از ظهر به وقت شرقی

اعتبار …مت کازبی برای نیویورک تایمز

بر اساس نقشه های وقفه Eversource و National Grid، در ماساچوست، بیش از 81000 مشتری خدمات برقی در کیپ کاد، مارتا وینارد و نانتاکت بدون برق هستند. Eversource برق را برای کیپ و وینارد تامین می کند، در حالی که شبکه ملی Nantucket را پوشش می دهد.

این ارقام نشان دهنده اکثر وقفه ها در ماساچوست است، نتیجه ای که تحت تأثیر بادهای شدید و برف سنگین در منطقه قرار گرفته است. به گزارش Eversource، در حالی که تقریباً تمام 5974 مشتری Provincetown بدون برق هستند، جوامع بزرگتر کیپ نیز اثرات طوفان را احساس می کنند، به گفته Eversource، 17257 قطع برق در Barnstable و 12460 در Falmouth گزارش شده است.

در کنفرانس خبری روز جمعه، مقامات Eversource گفتند که صدها خدمه آماده پاسخگویی در منطقه دارند، اما به ساکنان هشدار دادند که ممکن است چند روز طول بکشد تا برق به طور کامل بازیابی شود.

برایان سالیوان، مدیر عملیات برق این شرکت، گفت که این شرکت ابتدا با بزرگترین قطعی ها دست و پنجه نرم می کند تا “بزرگترین ضربه به پول” را وارد کند.

به گفته کریستوفر مک کینون، سخنگوی Eversource، علاوه بر این، خدمه بازسازی نیرو به زیرساخت های حیاتی مانند بیمارستان ها، ایستگاه های پلیس و ادارات آتش نشانی را در اولویت قرار داده اند.

برای استفن بویسون 61 ساله از دنیس، ماساچوست، از دست دادن قدرت می تواند تهدید کننده زندگی باشد. او از زمانی که برق در ساعت 9:30 صبح شنبه قطع شد، دستگاه اکسیژن خود را از یک ژنراتور راه‌اندازی می‌کند، اما نگران است که اگر دوباره برق وصل نشود، همچنان به آن تکیه خواهد کرد.

آقای بویسون گفت: “شما دوست ندارید برای زنده ماندن روی یک دستگاه باشید. اگر خراب شود، من دچار مشکل می شوم زیرا به دستگاهی که روی آن هستم نیاز دارم و شرایط آنقدر بد است که نمی دانم. چگونه آمبولانس یا آتش نشانی به اینجا می رسد.

آقای مک کینون گفت که بیش از 600 خدمه خط، بیش از 200 خدمه درخت و بیش از 200 متخصص عیب یابی برای کمک فراخوانده شده اند.

آقای سالیوان که انتظار نداشت در طول طوفان خواب زیادی داشته باشد، گفت: خدمه‌هایی که از فلوریدا به تمام مسیر می‌آیند، معمولاً 18 ساعت کار می‌کنند و 6 ساعت تعطیل هستند. او گفت: اما ما به آن عادت کرده ایم.

سالیوان گفت که خدمه گاهی مجبور می شوند قبل از شروع کار منتظر بمانند تا برق در یک منطقه قطع شود و به ساکنان هشدار داد که از خطوط آسیب دیده دوری کنند زیرا تشخیص خطوط برق و خطوط تلفن دشوار است. آقای سالیوان و آقای مک‌کینون گفتند که خدمه در صورت خطرناک بودن، مانند زمانی که بادهای شدید وجود دارد، سوار کامیون‌هایی با سطل نمی‌شوند.

آقای سالیوان گفت: “فقط به خدمه ما مکانی بدهید، اجازه دهید کار خود را انجام دهند و ایمن باشند.”

به گزارش سرویس هواشناسی ملی، تا ظهر روز شنبه، وزش باد با سرعت 72 مایل در ساعت در چاتم، کیپ کاد و وزش باد با سرعت 74 مایل در ساعت در نانتاکت گزارش شد. تندبادهایی بین 45 تا 70 مایل در ساعت در سایر مناطق کیپ و جزایر گزارش شده است.

برف نیز با هشت اینچ در کیپ کاد هارویچ شروع به جمع شدن کرد و به بیش از یک فوت رسید.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما