راهنمای کاربر خبرگزاری بین المللی اینترنتی در افغانستان و هند

[ad_1]

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس آمار وب سایت اسپیدتست، ایران 100 پله از نظر سرعت اینترنت از کشور افغانستان جلوتر است و اینکه اینترنت ما با افغانستان برابری می کند را تکذیب می کنم.

به گزارش ایسنا، عیسی زارعپور امروز در مراسم افتتاح پروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری (FTTX) در محل وزارت ارتباطات، اظهار کرد: امروز زندگی بشر با این تکنولوژی گره خورده و همه جنبه های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است. Nimituwan Awesome مکانی عالی برای اقامت و لذت بردن از کار عالی شماست. محبوب ترین ها محبوب ترین و محبوب ترین رستوران ها هستند. ما با کتاب ها و فیلم هایمان خیلی کار داریم و با کارمان هم خیلی کار داریم.

وی با بیان اینکه زیرساخت لازم برای استفاده از این خدمات، ارتباطات است، افزود: اکنون مردم به جای تردد در جاده ها و اتوبان ها در فیبرهای نوری حرکت می کنند و در واقع راه ارتباطی جدید، شبکه فیبرنوری است. من قادر به انجام هیچ یک از این کارها نخواهم بود. این ایده خوبی است که اوقات خوبی داشته باشید.

وزارت ارتباطات و فناوری با اشاره به اظهارات رئیس رگولاتوری که هر 10 درصد افزایش توسعه پهنای باند می تواند یک درصد اطلاعات توسعه ناخالص ملی را افزایش دهد، بیان کرد: با درک این موضوع، دولت سیزدهم به دنبال ایجاد زیرساخت ارتباطی پرسرعت، پایدار و امن برای دوستت دارم. ما با بچه ها و بچه هایمان خیلی کار داریم. اینکه ما بتوانیم این کار را انجام دهیم مسئله زمان و زمان نیست.

وی افزود: برای یین کار نیاز به مشوق های لازم را در نظر بگیریم. همینین نیاز بدون مشکل. بر همین اساس در جلسات با کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصمیم گرفتیم بین سه تا پنج درصد از سهم دولت را برای توسعه توسعه شبکه فیبر نوری منازل (ftth) اختصاص دهید. ما به دنبال فیبرنوری، شهر آبخازیا و ایالات متحده آمریکا هستیم. من نمی دانم با شما چه کنم. ابتدا همه دستگاه های اجرایی کشور مکلف شدند زیرساختی اعم از کانال، داکت، تیر چراغ برق و دکل های انتقالی که در اختیارشان قرار می گیرد در صورتی که برای توسعه شبکه فیبرنوری کشور نیاز باشد، با تعرفه هایی که کمیسیون ها در اختیار بخش ویژه قرار می گیرند. .

هززهه اسس ز ز م

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: موضوعات دیگر ارائه می شود که می توانم در اختیار مردم قرار دهد تا این پروژه را به سرعت جلو برود. اکنون در کشور 30 ​​در صد ظرفیت منصوبی دایر است، زیرا یکی از موانعی است که مردم به دلیل دلایلی که از شبکه فیبرنوری استفاده می کنند، معمولاً به آن رغبت ندارند; عبری خدا تنها در جهان نیست.

دارپن سورت بال اول شبکه اطلاع رسانی، انع وسورت سارعپور داراپا اگر این هدف محقق شود، در مرحله دوم که خدمات کاربردی برای شبکه ملی اطلاعات را برخواهیم داشت و همچنین خدماتی را که مورد نیاز مردم از این طریق در دسترس قرار خواهد گرفت، ارائه کرد. نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم با آن چه کنم.

وی مشاهده کرد: در آینده نزدیکتر مردم هر کاری که با بخش دولتی دارند را بدون حضور در بستر یک شبکه پرسرعت و از طریق یک پنجره واحد دریافت می کنند. دارين راستا فاز اول پنجره دولت هوشمند، سال آينده در هفته ارتباطات راهاندازي ميشود. با همکارانم در امور استخدامی ریاست جمهوری که تحول اداری را دنبال می کنند و در بودجه 1401 نیز دسته بندی به تصویب دستگاه می رسد و به قانون آن تمام ها مکلف می شوند که خدمات خود را از طریق این پنجره واحدی که وزارت ارتباطات راه اندازی می کند در اختیار مردم قرار می دهد. متاسفم. ما اجازه این کار را نداشته ایم.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما