آشنایی با فرآیند خرید آنتی ویروس و انت

بنابراین، بهتر است بجای تمرکز بر روی عدم کاهش سرعت سیستم، بر روی برقراریِ یک امنیت کامل متمرکز شوید. آنتی ویروس نود 32 محصول شرکت ESET بوده که سریع و سبک بوده و با نصب ساده و کاربری آسان، امنیت پایه حیاتی را برای گیمرها، کاربران سازمانی و کاربران عادی سیستم به همراه دارد. ESET دارای نرم افزار آنتی ویروس کاملاً برتر است که شامل طیف وسیعی از امکانات از جمله فایروال و ابزار امنیت سیستم می باشد. تمامی محصولات لایسنس نود32، اینترنت سکیوریتی، موبایل سکیوریتی، مولتی دیوایس سکیوریتی اورجینال بوده و فقط با نسخه اصلی فعالسازی می‌باشند. اینترنت سکیوریتی دارای آنتی ویروس و محافظت فعال در برابر انواع تهدیدات آنلاین و آفلاین را ارائه می‌کند و از انتشار بدافزار به سایر کاربران جلوگیری می‌کند.

آنتی ویروس یکی از ابزارهای مهم برای محافظت از رایانه‌ها در برابر نرم‌افزارهای مخرب است. با توجه به افزایش روزافزون حملات سایبری، خرید آنتی ویروس تبدیل به یک نیاز اساسی برای هر کاربر رایانه شده است.

فرآیند خرید آنتی ویروس به‌طور کلی شامل مراحل زیر می‌شود:

1. تحقیق و مطالعه

اینترنت سکیوریتی از مسدود شدن ایمیل های ناخواسته در صندوق پستی شما جلوگیری می کند. ما از سال 1388 تاکنون در حال فعالیت در زمینه فروش لایسنس های نود 32 هستیم و تجربه زیادی در این زمینه کسب کردیم. کارشناسان ما برای آموزش های مفید و کاربردی را از منبع اصلی ESET ترجمه کرده و به در وبلاگ آی نود قرار داده اند. در بخش مایکروسافت آفیس شما می توانید هر دو نسخه آفیس یعنی، آفیس 2019 و آفیس 365 و انواع مختلف نسخه های آن را از فروشگاه اینترنتی باما سافت تهیه بفرمایید. برای دریافت جایزه، محصول باید تمام ویروس‌های In-the-Wild را شناسایی کند و در عین حال هیچ گزارش مثبت کاذبی نداشته باشد.

مرحله‌ی اول برای خرید آنتی ویروس، تحقیق و مطالعه است. در این مرحله، بهتر است با استفاده از منابع معتبر و موثق، درباره‌ی نرم‌افزارهای آنتی ویروس موجود در بازار اطلاعات جمع آوری کنید. نکاتی مانند ویژگی‌ها، قیمت، عملکرد و سازگاری با سیستم عامل را مورد بررسی قرار دهید.

پس از نصب مجدد ویندوز امکان استفاده از لایسنس هست و کاربر باید نام کامپیوتر جدید را اعلام کند . بله  .تمامی لایسنس ها اورجینال ( اصلی ) هستند و از سرور اصلی ایست به روزرسانی و آپدیت میشن . به طور مداوم تمام فرآیندها و برنامه های در حال اجرا بر روی رایانه شما را نظارت می کند تا ببیند کدام یک می خواهند از وب کم شما استفاده کنند. اینترنت سکیوریتی به شما در مورد هر کسی که به طور غیرمنتظره سعی می کند به وب کم شما دسترسی پیدا کند هشدار می دهد و به شما امکان می دهد آنها را مسدود کنید. اینترنت سکیوریتی به عملکرد سیستم با انجام اسکن های عمیق در زمانی که رایانه شما در حال استفاده نیست کمک می کند.

خرید آنتی ویروس

پایگاه دانش ESET به زبان فارسی

2. انتخاب

همچنین در صورتی که شما کد لایسنس به صورت نام کاربری و پسورد eset دریافت کرده اید نیاز است تا User Pass دریافتی را به یک لایسنس ارجینال 20 رقمی تبدیل کنید. زیرا در نسخه های جدید آنتی ویروس شما فقط نیاز به یک کلید فعال سازی 20 رقمی آنتی ویروس نود 32 دارید. نسخه‌های ممتاز نرم‌افزار آنتی‌ویروس اغلب شامل مجموعه‌ای از ابزارهای امنیتی نقطه پایانی هستند که ذخیره‌سازی آنلاین امن، مسدودکننده‌های تبلیغات و رمزگذاری فایل را فراهم می‌کنند. از سال 2004، مایکروسافت نرم‌افزار آنتی‌ویروس رایگان را به عنوان بخشی از سیستم‌عامل ویندوز، عموماً تحت نام Windows Defender ارائه می‌دهد، اگرچه این نرم‌افزار تا قبل از سال 2006 عمدتاً به شناسایی نرم‌افزارهای جاسوسی محدود می‌شد. مایکروسافت اکنون آنتی‌ویروس Microsoft Defender را به عنوان بخشی از پورتال Microsoft 365 Defender خود ارائه می‌کند.

پس از مطالعه، بهتر است چندین گزینه را برای مقایسه در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و دیدگاه‌ها و نقدهای کاربران درباره‌ی هر آنتی ویروس را بخوانید. در این مرحله، به انتخاب آنتی ویروسی با قابلیت‌های مناسب و خدمات پشتیبانی قوی بپردازید.

Total Security Premium که یکی از جدیدترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها می‌باشد، می توان از وارد شدن تروجان ها و ویروسی شدن فایل ها و سیستم عامل خود جلوگیری نمود. این برنامه می تواند موتورهای آنتی ویروس های Avira ،Bitdefender و QVMII برنامه ها را در کنار تکنولوژی آنلاین Cloud امنیت سازی کند. همچنین Cloud 360 به صورت Real-Time از آخرین به روز رسانی ها پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است، تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی باماسافت، صد در صد اورجینال بوده و دارای گارانتی مادام العمر و پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته می باشند.

در صورتی که در زمینه خرید و استفاده از لایسنس‌های آنتی ویروس سوالی دارید، با ما تماس بگیرید. اگر شما یک سری کامپیوتر را به هم متصل کرده اید یا به اصطلاح شبکه کردید و آنتی ویروس Eset را نصب کرده باشید. ممکن است در مواردی مانند اتصال، اشتراک گذاری محتوا و غیره به مشکل بر بخورید. قبل از نصب ESET برنامه آنتی ویروس نصب شده دیگری بر روی رایانه خود دارید حذف کنید، برای بارگیری ESET AV Remover ، روی لینک مناسب سیستم خود بنا به 32 یا 64 بیت بودن کلیک کنید. در نادمارکت تمامی آموزش های خرید، نصب محصول و استفاده های کاربردی به ساده ترین شکل ممکن و بصورت تصویری برای مشتریان آماده شده است. علاوه بر این کارشناسان نادمارکت بصورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی به سوالات کاربران هستند.

3. مقایسه قیمت

Kaspersky Internet Security Multi Device 2022

به علت تحریمها برای خرید محصولات ESET لطفا از ایمیلهای با دامنه ir استفاده ننمایید. از نام و نام خانوادگی انگلیسی استفاده نمایید.از دامنه‌های شرکتی استفاده نکنید.ترجیحا از ایمیلهای yahoo و gmail استفاده کنید. لطفاً برای خرید، لایسنس مورد نظر را از لیست زیر انتخاب نموده و با پر نمودن فرم مقابل، بر روی پرداخت کلید نمایید. حفاظت از بسترهای مختلف از گسترش بدافزارها از سیستم شما به دستگاههای Windows یا macOS و بالعکس جلوگیری می کند.امنیت همه جانبه اینترنت شامل فایروال شخصی و کنترل والدین.

قیمت یکی از عوامل مهم برای خرید آنتی ویروس است. در این مرحله، قیمت‌ها را برای گزینه‌های انتخاب شده مقایسه کنید. توجه داشته باشید که بالاترین قیمت همیشه بهترین آنتی ویروس را نشان نمی‌دهد و باید به نیازها و بودجه خود توجه کنید.

4. خرید

بعد از تحقیق، انتخاب و مقایسه قیمت، زمان آن رسیده است که آنتی ویروس را بخرید. این مرحله ممکن است شامل پرداخت آنلاین یا خرید از فروشگاه‌های مجاز باشد. در هر صورت، حواستان به امنیت و اصالت فروشنده باشد تا جلوی خرید نرم‌افزارهای تقلبی گرفته شود.

اما از آنجایی که، همانطور که اشاره کردیم، بیشتر بدافزارها به طور منظم در ظاهر تغییر شکل می دهند تا شناسایی نشوند، Webroot متفاوت عمل می کند. به جای ذخیره نمونه هایی از بدافزارهای شناسایی شده در دستگاه شما، تعاریف بدافزار را در فضای ابری ذخیره می کند. این به ما امکان می‌دهد فضای کمتری اشغال کنیم، سریع‌تر اسکن کنیم و کتابخانه تهدید قوی‌تری را حفظ کنیم. شما کاربران عزیز میتوانید جهت خرید آنتی ویروس از همین صفحه وب سایت پی سی باز اقدام کنید. مرکز فروش Antivirus License، ارائه دهنده لایسنس آنتی ویروس سازمانی تحت شبکه نود 32، پادویش و کسپرسکی می باشد که با معرفی و عرضه این محصولات امنیتی معتبر امکان خرید آگاهانه با هزینه مناسب را برای شما فراهم نموده است. این مرکز عرضه کننده انواع نرم افزارهای تخصصی مقابله با تهدیدات سایبری نظیر ویروس ها و بدافزارها برای انواع کامپیوترها، تبلت ها و موبایل ها است.

  • اما تهیه یک آنتی ویروس اورجینال با امنیت پایدار و همیشگی مانند خرید ESET چندان هم ساده به نظر نمی‌رسد.
  • این برنامه با ارائه امکاناتی مانند حفاظت از فایل‌ها، پوشه‌ها و داده‌های شخصی، جلوگیری از حملات فیشینگ، حفاظت از وب‌سایت‌ها و اطلاعات بانکی، جلوگیری از تهدیدات Zero-Day و…
  • زمانی که سیستم شما آلوده به باج افزار می‌شود، تمامی فایل‌ها رمزنگاری و دسترسی به آن‌ها منوط به پرداخت وجه به باج گیر می‌باشد.
  • برای خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس های مختلف باید از طریق نمایندگی‌های معتبر یا سایت اصلی آن‌ها اقدام کنید.

مانیتور خانگی یا امنیت تمام دستگاه هایی که به اینترنت خانگی متصل هست، ویژگی جدید می باشد که Eset آن را ارائه کرده که در نسخه های اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پریمیوم  قابلیت استفاده دارد. توجه بفرمایید که نسخه نود 32 فایروال ندارد و در صورت استفاده زیاد از اینترنت توصیه می‌کنیم نسخه ایست اینترنت سکیوریتی را خریداری نمایید. مقایسه آنتی ویروس نود 32 و نورتون فرصتی فراهم می‌کند که بتوانید از… راهکارهای امنیتی ارائه شده شرکت “ESET” برای حفاظت از گوشی های تلفن همراه موفق به شناسایی کامل بدافزارها و کدهای مخرب در آزمونهای این مرکز گردید. فایل ها یا دایرکتوری های خاص را برای هر گونه بدافزار یا الگوهای مخرب شناخته شده اسکن میکنند. به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید اسکن یک فایل خاص یا کل رایانه خود یا یک سی دی یا درایو فلش را آغاز کنید.

خرید آنتی ویروس

5. نصب و راه‌اندازی

پس از خرید، فرآیند نصب و راه‌اندازی آنتی ویروس را باید انجام دهید. عملیات نصب معمولاً ساده است و برخی از نرم‌افزارهای آنتی ویروس دارای آنتی ویروس شید راهنمایی جهت کمک به شما هستند. بهتر است پس از نصب، برنامه را به‌روز رسانی کنید تا بهترین عملکرد را از آنتی ویروس خود بدست آورید.

شما همراهان عزیز همیشه مطمئن باشید که بهترین نرم افزار امنیتی به روز را برای محافظت از رایانه، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند خود نصب کرده اید. 💥 سفارش خرید آنتی ویروس مکافی شما در بین ۲ تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری انجام خواهد شد. تکنولوژی Scanning در آنتی ویروس ها مشابه است اما تفاوت هایی نیز دارد. سرعت جستجو و آنالیز فایل‌ها، پارامتری است که می تواند مشغولیت CPU را رقم بزند. بسیاری از آنتی ویروس‌‌ها به گونه ای هستند که اگر هنگام Scanning فعالیت دیگری بر روی سیستم انجام دهید، قطعاً به مشکل برخواهید خورد و با افت سرعت شدید مواجه خواهید شد که توصیه می شود این کار را نکنید. تکنولوژی Silent Scanning برای زمانی است که وقتی شما با کامپیوتر کار نمی کنید به طور اتوماتیک به راه می افتد و سیستم شما را Scan خواهد کرد.

از این پس، با داشتن یک آنتی ویروس قوی و به‌روز، رایانه شما در برابر حملات مخرب و نرم‌افزارهای ضدحفاظت محافظت خواهد شد. به خاطر داشته باشید که همیشه بروزرسانی‌ها را انجام داده و خطرات امنیتی را جدی بگیرید.

شرکت سهامی عامِ Avast، مستقر در کشور جمهوری چک، یکی از برندهای مطرح صنعت آنتی ویروس است. Avast برند AVG را در October 2016 خریداری کرد و این دو شرکت در هم ادغام شدند. ما تمام سعی خود را می کنیم که پایینترین نرخ قیمت را نسبت سایر فروشندگان، محصولات نود 32 را تحویل مشتریان دهیم. ما در مجموعه تخصصی نادمارکت جهت احترام و آسودگی خیال مشتریان تمامی محصولات را با گارانتی بازگشت وجه، تا آخرین روز ارائه میکنیم.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما