یک نکته برای بهبود چشمگیر پهپاد سمپاش شما

اما استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به معنای متفاوت اندیشیدن است. پس از فارغ التحصیلی از کالج، او یک تجارت بذر را راه اندازی کرد و این زمانی بود که برای اولین بار با هواپیماهای بدون سرنشین آشنا شد و از Phantom 4 برای جستجوی کلی محصولات کشاورزی استفاده کرد. نکته مهمی که باید مشخص شود این است که اولین دادخواست در چه زمانی ثبت شده است. به عنوان یک نکته مهم در اینجا، من فقط در صورتی به مشتریان در مرحله 5 کمک می کنم که مدارک آنها را ثبت کنم. این اولین نمونه شناخته شده از دپارتمان منابع طبیعی ویسکانسین بود که گونه‌های مهاجم را با دقت سمپاشی کرد، که به وضوح یک نمونه عالی و گامی رو به جلو بود. دپارتمان منابع طبیعی ویسکانسین توانست مقدار فراگمیت های درمان شده را به حداکثر برساند و در عین حال مناطق غیر هدف را بدون تأثیر بگذارد. من استدلال می کنم که هواپیماهای بدون سرنشین در بین مناطق شلوغ پرواز می کنند. کاربردهای جنگلداری ممکن است به پرواز در ارتفاع 30 فوتی از سطح زمین برای جلوگیری از موانع نیاز داشته باشد.

برد پهپادهای بسیار کارآمد ما ساعت‌های انسانی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، حداکثر زمان پرواز را در اختیار دارد، دارای فرمت ذخیره‌سازی رسانه و کنترل قوی از راه دور برای مقابله با موانع است. سمپاش پهپاد کشاورزی مولتی روتور Lovol محصولی با تکنولوژی بالا است که حمل پهپاد را با سیستم سمپاشی کشاورزی ترکیب می کند و سمپاشی حفاظت از گیاهان کشاورزی را از طریق کنترل از راه دور یا برنامه موبایل کنترل می کند. همانند سایر فناوری‌ها در کشاورزی، پیشرفت‌ها در طراحی و قابلیت‌های سمپاش پهپاد به سرعت در حال تغییر است. EPA استفاده از پهپاد را برای سمپاشی در صورتی که آفت‌کش قبلاً برای کاربردهای هوایی معمولی برچسب‌گذاری شده باشد و اگر قوانین FAA برای پهپادهای عملیاتی رعایت شود، اجازه می‌دهد.

تنظیم یک Field Plan که یک "الگوی شبکه" است رایج تر است.

یک پهپاد سمپاشی کشاورزی می تواند جایگزین سمپاش سنتی آفت کش شود. این شرکت از پهپادهای سمپاش خودکار برای کاربرد دقیق ورودی استفاده می کند. وب سایت وزارت کشاورزی اوهایو (ODA) منبع دیگری است که شامل اطلاعاتی در مورد کاربرد آفت کش ها با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین است. این وب سایت به بسیاری از سؤالات متداول پاسخ می دهد، از جمله، "ODA برای استفاده از آفت کش ها از طریق پهپاد (پهپاد هوایی) چه مجوزهای آفت کشی لازم است؟ رانش بزرگ و قدرت قوی پهپاد شما را فراهم می کند. این تصاویر را در نرم افزار DJI Terra آپلود کنید که آنها را در یک نقشه سه بعدی (نقشه/مدل زمین) پردازش می کند. تنظیم یک Field Plan که یک "الگوی شبکه" است رایج تر است. نقشه خود را بر روی نقشه گوگل در کنترلر T30 که به T30 شما دستور می دهد تا به طور خودکار مانند یک "الگوی ماشین چمن زنی" در آسمان پرواز کند.

اگر می خواهید همزمان با بیش از 1 پهپاد پرواز کنید، به معافیت ازدحام نیاز دارید. وقتی برای خرید مقداری رنگ به فروشگاه لوازم خانگی می روید، متوجه می شوید که قوطی های رنگ پاش کوچک، رنگ پاش های برقی ارزان قیمت و سمپاش های تجاری سنگین فلزی بزرگ وجود دارد. اگر می خواهید از پهپاد اسپری خود به عنوان یک تجارت تجاری یا فقط برای انتخاب شغل محلی عجیب و غریب استفاده کنید بسیار مفید است. 3. اعتبار برای دریافت درخواست های شغلی پهپادهای اسپری از بازار استعلام های شغلی ما (35000 درخواست پردازش شده است). پهپادها پلتفرم های متحرکی هستند که می توان از آنها اسپری کرد. هواپیماهای کوچک و از راه دور برای استفاده از آفت کش ها در سراسر جهان، به ویژه در آسیای جنوب شرقی استفاده می شود.

تنها مهم چیزی باید درباره بیاموزی Sprayer Drone

با این حال، سمپاشی ازدحام (شکل 9) به طور قانونی و با موفقیت در سایر نقاط جهان، به ویژه در جنوب شرق آسیا، عمدتاً چین، کره جنوبی و ژاپن انجام می شود. بخش‌هایی از یک مزرعه که نمی‌توان با سمپاش‌های بزرگ و سنگین زمینی به آنها دسترسی پیدا کرد، زیرا خاک خیلی مرطوب است، که اغلب در برخی از مناطق اوهایو اتفاق می‌افتد، می‌توان با پهپادها سمپاشی کرد. سمپاشی نقطه ای علف های هرز با پهپاد می تواند بسیار کارآمدتر از سمپاشی کل مزرعه با تجهیزات معمولی زمینی یا هواپیماهای معمولی باشد. در سراسر مناطق کشاورزی، تنها تعداد کمی از اپراتورها وجود دارند که می توانند این مواد شیمیایی را به کار ببرند – و کشاورزان به طور سنتی تحت الحمایه اپراتورهای هواپیماهای سرنشین دار یا صاحبان تجهیزات بزرگ زمینی هستند که بیش از توانایی آنها تجارت دارند. پلتفرم ابری DJI SmartFarm به طور رسمی در سال 2022 راه اندازی خواهد شد. در حال حاضر، DJI یک نسخه بتا را برای آزمایش برای دارندگان T30 در دسترس دارد. از زمانی که پاشش پهپاد در سال 2015 توسط اداره هوانوردی فدرال (FAA) تایید شد، چندین سرویس پاشش پهپاد راه اندازی شده است، اما طبق اطلاعات ما، Rantizo تنها مورد تایید شده برای ازدحام پهپادها در ایالات متحده است.

پر کردن برنامه های SFOC نسبتاً آسان است.

سمپاش های پهپاد رانتیزو را می توان خرید یا اجاره کرد. بکهو را می توان به عنوان یک اتصال هیدرولیک به تراکتور یا به عنوان یک وسیله نقلیه جداگانه خریداری کرد. با این حال، توجه داشته باشید که اکثر علف‌کش‌ها در حال حاضر برای استفاده با پهپادهای اسپری برچسب‌گذاری نشده‌اند و هیچ یک از علف‌کش‌هایی که می‌توانند برای کاربردهای بعدی استفاده شوند، توسط EPA برای استفاده در اواخر فصل تأیید نشده‌اند. پر کردن برنامه های SFOC نسبتاً آسان است. مزیت استفاده از ماشین چمن زنی نیز این است که استفاده از آن ایمن تر است، زیرا مانند گراز برس، زباله ها را در همه جهات بیرون نمی اندازد. برای قطعات کوچکتر زمین یا زمینی که برای دکل های زمینی یا هواپیماهای سرنشین دار غیرقابل دسترس است، ممکن است استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین گرد و غبار محصولات کشاورزی منطقی باشد. با کمک فناوری GPS یا GNNS سریع و دقیق، دوربین با وضوح بالا و سرعت و ارتفاع متغیر پرواز، پهپادها می توانند اطلاعات زیادی را در مورد وضعیت هر نیم اینچ مربع از محصول یا خاک ارائه دهند. اگر به خوبی از این فناوری مطلع هستید، از تمام قوانین و مقررات آگاه هستید و کاربردهای قابل قبولی را شناسایی کرده اید، پس به خرید آن فکر کنید.

Sprayer Drone راهنمای برقراری ارتباط ارزش

مقررات FAA و محدودیت‌های استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است کاهش یابد، به‌ویژه محدودیت‌های مربوط به "ازدحام" که در آن چندین هواپیمای بدون سرنشین توسط یک خلبان یا به طور مستقل اداره می‌شوند. خلبانان آینده نگر همچنین می توانند جستجوی اینترنتی "راهنمای مطالعه خلبان از راه دور FAA" را انجام دهند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از طبقه بندی فضای هوایی، الزامات عملیاتی و محدودیت های پرواز، اثرات آب و هوا بر عملکرد هواپیما، روش های اضطراری، روش های ارتباط رادیویی، تعیین عملکرد هواپیما، اثرات فیزیولوژیکی داروها و الکل بر عملکرد خلبان، و الزامات ثبت نام و علامت گذاری. با کنترل از راه دور در دست خود در اطراف ملک قدم بزنید و همان روشی را که در پرواز در محل در بالا انجام دادید، انجام دهید. از طریق Google Meet آنلاین اگر یک مکان خاص از راه دور است. متأسفانه، همانطور که نمونه کوچکی از سمپاش‌های پهپاد نشان داده شده در این برگه اطلاعات نشان داده شده است، هیچ استانداردی برای بهینه‌ترین طراحی پهپاد اسپری وجود ندارد، به ویژه مربوط به مکان و پیکربندی نازل‌ها روی پهپاد. هواپیماهای بدون سرنشین با بوم، و به ویژه آنهایی که دارای بوم های فراتر از روتورها هستند، همانطور که در شکل 4 نشان داده شده است، معمولاً ترجیح داده نمی شوند. این پهپادها به دلیل پوشش نسبتا ضعیف اسپری در مقایسه با پهپادهای اسپری بدون بوم همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است، احتمالاً منسوخ می شوند. تعداد بیشتر نازل بر روی بوم، و داشتن بوم که بیش از حد خارج از روتورها امتداد نمی یابد، ممکن است به جلوگیری از این مشکل کمک کند، و در نتیجه باعث نفوذ بهتر قطرات اسپری به تاج گیاه مورد نظر و پوشش بهتر سطح هدف می شود. قطره.

بهتر است یک پهپاد با بوم زیر روتورها داشته باشیم یا اینکه مستقیماً زیر هر روتور نازل داشته باشیم؟ سمپاش بوم رانتیزو فقط به مایعاتی مانند علف کش ها و آفت کش ها محدود نمی شود. چه در حال مدیریت یک باغ میوه یا یک مزرعه غلات عظیم باشید، مجموعه سمپاش های کشاورزی پهپاد ما به شما کمک می کند محصول خود را به طور کارآمد و آسان رشد دهید. تیلور که در یک مزرعه بزرگ شده بود و تمام زندگی خود را مستقیماً با کشاورزان کار می کرد، می خواست این وضعیت را تغییر دهد. پایگاه داده قسمت 48 (برای بروشورهای کمتر از 55 پوند) به صورت عمومی قابل جستجو نیست، اما من در حال کار بر روی دریافت آن اطلاعات هستم. فقط خدمات معافیت به علاوه: – دستورالعمل های گام به گام در مورد ثبت پهپاد قسمت 47 برای دریافت ثبت نام N-Number. اجازه ندهید برخی از خدمات سمپاش فقط با نشان دادن معافیت اعطایی شما را فریب دهند. این را در نظر بگیرید. معافیت زیر 55 سال 60 تا 120 روز تقویمی طول می کشد. 60 تا 250 روز تقویمی طول می کشد تا آن تایید شود، بنابراین ما باید آن فرآیند را در اسرع وقت شروع کنیم. این فناوری باعث می شود که همزمان با مدل سهام ، دو برابر هکتار اسپری کنید.

بنابراین ، هواپیماهای بدون سرنشین اسپری Agri متولد شد.

برای محافظت در برابر این چالش ها ، ارتفاع پرواز باید تا حد امکان به هدف نزدیک باشد تا بتواند فشار اسپری را کاهش دهد. از همه مهمتر ، مجهز به اثر کنترل بالا است که می تواند رانش را کاهش داده و به عملکرد دقیق برسد. قطر قطرات کوچک باعث می شود که سموم دفع آفات به خوبی توزیع شود و اثر را بهبود بخشد. نقشه به هواپیمای بدون سرنشین اسپری می گوید که کجا باید برود و چه زمانی سمپاش ها را روشن کند – در واقع آن را “مواد شیمیایی” را به مناطقی از خاصیت مورد نیاز آن تجویز می کند. این امر به این دلیل است که پروانه ها بخار را به سمت پایین فشار داده و آن را در داخل و اطراف همه مناطق سطح پوشش گیاهی ، از جمله قسمتهای آسیب پذیر برگها ، گردش می کنند. راه دیگر برای افزایش رسوب محصول اعمال شده در سایبان هدف ، به حداقل رساندن رانش اسپری است-اسپری که منطقه هدف را بدون سپردن روی هدف ترک می کند. بنابراین ، هواپیماهای بدون سرنشین اسپری Agri متولد شد. تکثیر سریع پهپادهای سبک‌تر و آسان‌تر برای سمپاشی آفت‌کش‌ها در حال حاضر در حال انجام است.

و مانند همیشه، برای اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه و مجوز مورد نیاز برای استفاده از سموم دفع آفات با استفاده از هر نوع سمپاش، از جمله هواپیماهای بدون سرنشین، با دفتر توسعه OSU در شهرستان خود تماس بگیرید. با سرعتی 40 برابر بیشتر از سمپاش سنتی، 90 درصد آب و 30 تا 40 درصد در مصرف آفت کش صرفه جویی می کند. پهپادهای فعلی مانند DJI T40 دارای ظرفیت قیف 40 لیتری هستند که امکان پوشش فضای بیشتری را در هر پرواز فراهم می کند. مورلند می‌گوید مقررات یک مانع هستند: 5 چیز وجود دارد که FAA برای اپراتورهای پهپادهای سمپاشی نیاز دارد. کاربرد هواپیماهای بدون سرنشین به آب کمتری نیاز دارد و حجم کلی محلول را در مقایسه با استراتژی «پوشش همه» در اکثر سمپاشی‌های تحت هدایت انسان کاهش می‌دهد. باتری تغذیه پهپاد مدت کوتاهی (5 تا 15 دقیقه با باک پر) دوام می آورد و بین شارژ مجدد مخزن نیاز به شارژ مجدد دارد. با یک مخزن پر و اسپری با سرعت 1 گالن در دقیقه، احتمالاً مخزن ظرف 4 دقیقه خالی می شود. FAA محدودیت‌های عملیاتی متعددی را برای پهپادها اعمال می‌کند، از جمله: وزن یک پهپاد با احتساب بار آن باید 55 پوند یا کمتر باشد، خلبانی که با پهپاد پرواز می‌کند باید خط دید بصری را با پهپاد حفظ کند، هنگام پرواز در فضای محدود هوایی باید مجوز دریافت کرد. و هواپیماهای بدون سرنشین فقط از 30 دقیقه قبل از طلوع خورشید تا 30 دقیقه پس از غروب خورشید قابل پرواز هستند.

به طور سنتی، سمپاشی هوایی سموم دفع آفات با استفاده از هواپیماهای معمولی با بال ثابت یا هلیکوپترهای همراه با خلبان انجام می شود. برای سمپاشی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین باید دو گواهی از FAA دریافت کرد: یک "گواهی بخش 107" FAA برای پرواز با هواپیمای بدون سرنشین و یک "گواهی قسمت 137" برای استفاده از آفت کش ها با استفاده از پهپاد یا استفاده از آفت کش ها با استفاده از پهپاد در حالی که تحت نظارت مستقیم شخصی است. این گواهی را دارد. اگرچه به نظر نمی‌رسد که سمپاشی پهپادها گزینه مناسبی برای رقابت با سمپاش‌های زمینی و هواپیماهای معمولی و خلبانی در کاربرد سموم دفع آفات در زمین‌های بزرگ باشد، برخی از شرکت‌هایی که سمپاشی پهپادها را ارائه می‌کنند نشان می‌دهند که نرخ‌های آنها رقابتی یا مقرون به صرفه‌تر از هزینه سمپاشی است. توسط تجهیزات زمینی و هواپیماهای معمولی انجام می شود.

سه روش‌ها ایجاد بهتر Sprayer Drone با The کمک از شما سگ

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت وب سایت خود باشید.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما