یوونتوس 1 1 تورین دربی برنده نداشت ورزش سه

[ad_1]

د خبر: 1811367 |
30 بهمن 1400 ساعت 01:13 |
653 بازدید |

0
دیده

Iontus Diddari Dizdari Az Behf Beast and Shashm Sri، توربین فیروزه ای با امتیاز بالای 1-1 است.

به گزارش “ورزش سه”، در این دیدار ابتدا یوونتوسی ها با گل ماتیس دیلیخت پیش افتادند اما در نیمه دوم آندره بلوتی گل تساوی را برای تورینو به ثمر رساند تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

این اولین و آخرین روز از ماه روز ربوبیت و ششم ماه روح القدس دعای پروردگار است.
همه مهم ترین چیزهای دنیا و مهم ترین کارهای دنیا که باید انجام داد.
پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 11 روی پاس دنیس زکریا، این آدریان رابیو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
سرانجام در دقیقه 13 یوونتوسی ها به گل برسند رسیدند. روی بربه کرنر کوادرادو از سمت راست دروست دروازه تورینو بود هه دي لیخت روی تير ديم بولاتر از همه ضربا.

در ادامه بازی بازی شد و هر دو تیم برای رسیدن به گل، هدف روی روی دروازه هم وجود داشت اما در ایجاد موقعیت توفیق بیشتر بود و در نهایت نیمه اول با همان گل به میزبان به پایان رسید.
نیمه دوم را تورینو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، چیزی نمانده بود که مانداگورا با یک ضربه از پای تماشایی کار را به تساوی بکشد اما پاسخ دیدنی دروازه‌وه را بسته بود.
دندی دی دیبالا د توانست بارتری ایونتوس را دو برابر یندام آما اوربا یا راهی به هااربوب درواز تورین تورین.
در ادامه تیم میهمان هملات بیشتر روی دروازه یووه داشت و سرانجام در دقیقه 62 به گل رسید. بسیار مهم است که بدانیم کارهای زیادی برای انجام آن وجود دارد.

او عضو وزارت آموزش و علوم برج های دوقلوی تورین و ایالات متحده آمریکا است.
در دقایق پایانی هر دو تیم دست به چند تعویض زدند تا شرایط را به نفع خود کنند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما