چارجرز سه برد پیاپی جت را دوشنبه شب قطع کرد

  • ریچ چیمینی

    ببندش

    ریچ چیمینی

    نویسنده کارکنان ESPN

      Rich Cimini یکی از نویسندگان کارمندی است که New York Jets و NFL را برای ESPN پوشش می دهد. ریچ در سال 2010 پس از پوشش دادن بیش از 30 سال جت به ESPN پیوست. Rich همچنین میزبان پادکست Flight Deck است. او قبلاً یکی از نویسندگان بیت روزنامه نیویورک دیلی نیوز بود و فارغ التحصیل دانشگاه سیراکیوز است. می توانید او را در توییتر @RichCimini دنبال کنید.
  • کریس رم

6 نوامبر 2023 در 11:23 ب.ظ

ایست رادرفورد، نیویورک – لس آنجلس چارجرز دوشنبه شب به 0.500 رسید و نیویورک جتس را 27-6 در استادیوم مت لایف شکست داد. جت‌ها در حالی که بدون ضربه برگزار می‌شدند، سری سه برد خود را قطع کردند.

شارژرهای لس آنجلسی

چارجرز هفته گذشته در بزرگترین برد فصل خود، شیکاگو بیرز بد را 30-13 شکست داد. دوشنبه شب، چارجرها در برابر تیم جتس قرار گرفتند که یکی از بهترین دفاع های لیگ را به رخ می کشد و بر جاش آلن و جالن هرتس پیروز شد.

چارجرها دومین بازی خود را به لطف کوارتر اول انفجاری بردند که در آن 14 امتیاز به دست آوردند و یک خط دفاعی غالب که هرگز به جت ها نزدیک نشد.

آمار جالب NextGen: آستین اکلر در حال دویدن، دوشنبه شب سه تاچ داون را تجربه کرد. خارج از دراپ، اکلر بازی خوبی داشت، دو تاچ داون گرفت و با 47 یارد به پایان رسید. اما اکلر فصل گذشته تیم را در پذیرایی‌ها رهبری کرد و شکارهای او اغلب منجر به بازی‌های بزرگ می‌شود، بنابراین چارجرز (4-4) به سقوط روز دوشنبه نیاز دارد تا یک امر غیرعادی باشد.

روند امیدوار کننده: جوی بوسا در دو بازی اخیر 3.5 اخراج داشته است. بوسا در پیروزی هفته سوم چارجرز مقابل مینه‌سوتا وایکینگ، انگشت شست پای چپ خود را شکست و باعث شد بازی بعدی مقابل لاس وگاس رایدرز را از دست بدهد. او تا پیروزی هفته هشتم مقابل خرس‌ها، جایی که یک اخراج علیه خود داشت، شبیه همان بازیکن نبود. بوسا در روز دوشنبه بهتر از همیشه به نظر می رسید و 2.5 اخراج را ثبت کرد که دومین بار در دوران حرفه ای او بود.

روند نگران کننده: جاستین هربرت در سه بازی گذشته 10 بار اخراج شده است. هربرت کمتر از 2.5 ثانیه فرصت داشت تا 40 درصد شوت های خود را انجام دهد زیرا خط دفاعی جت به راحتی جلوی چارجرها را در طول مسابقه هل داد. — کریس رم

بازی بعدی: مقابل دیترویت لاینز (4:05 بعد از ظهر یکشنبه)

بازی کردن

0:30

زک ویلسون ششمین اخراج خود را دریافت کرد

Tuli Tuipulotu برای یک باخت بزرگ و ششمین اخراج بازی زک ویلسون را ضربه می زند.

نیویورک جتز

دو ساعت قبل از بازی، آرون راجرز در گرم‌آپ پاس‌های 50 یاردی تاچ داون را آغاز کرد – با توجه به اینکه او تنها دو ماه از عمل جراحی تاندون آشیل خارج شده است، یک شاهکار قابل توجه. این یک لحظه تواضع برای جت ها در دوشنبه شب بود.

اوضاع به سرعت در NFL تغییر می کند. در طول سه برد پیاپی، جت ها به عنوان برندگان غالب در نظر گرفته می شدند که زندگی خوبی را در دنیای پس از راجرز داشتند. به طور ناگهانی، آنها مانند یک رقیب جعلی با زک ویلسون در پست کوارتربک مبارزه می کنند.

جت‌ها (4-4) سه شکست را از دست دادند، 8 ساچمه را مجاز کردند و به فرم ضعیف خود در سومین شکست (3 از 17) ادامه دادند. آنها یک عملکرد دفاعی بی‌نظیر دیگر را هدر دادند که پنج اخراج را ثبت کرد.

این داستان جت ها در دو فصل گذشته بود. سند در هشت بازی تنها 8 گل به ثمر رسانده است. چهار تا از این TD ها روی درایوهای یک بازی بودند، از جمله یکی که در آن فیلادلفیا ایگلز به نظر می رسید که به آنها اجازه می دهد در موقعیت های اواخر بازی گل بزنند.

نابرابری تهاجمی و دفاعی که کمپین قبلی را خدشه دار کرد، ممکن است سال آینده منفجر شود. راجرز که امیدوار است اواخر این فصل بازگردد، اگر جت ها همچنان در رقابت باقی بمانند، ممکن است مجبور شود نگاه خود را به سال 2024 تغییر دهد.

توزیع QB: ویلسون برای پنجمین بار در شش بازی گذشته بدون ضربه رفت. این خبر خوبی بود خبر بد این بود که انتخاب کننده شماره 2 پیشین درافت دریافت کننده های گسترده را از دست داد، با احساس فشار در جیب ضعیف عمل کرد و هیچ احساسی برای دفاع لس آنجلس نشان نداد – دفاعی که هفته 31 را در برابر پاس آغاز کرد. برای ویلسون، این یک اجرای مستقیم از فصل گذشته بود. ناتانیل هکت، هماهنگ کننده تهاجمی، در برخی مواقع در حالی که تلاش می کرد جرقه ای در بخش کما او ایجاد کند، سعی کرد سرعت خود را افزایش دهد، اما بی فایده بود. آیا رابرت صالح مربی می تواند چهار دفاع را تغییر دهد؟ پشتیبان، کارشناس ثابت نشده تیم بویل است. جت ها ترور سیمیان سرمربی/مسافر سابق را در تیم تمرینی دارند. هیچکدام از گزینه ها جذاب نیستند، بنابراین به دنبال آنها باشید تا با ویلسون سوار شوند.

روند نگران کننده: خط حمله بازسازی شده بهم ریخته بود، اما این بهانه ای نبود. جو تیپمن، مرکز جونیور، اولین استارت خود را انجام داد، مکس میچل اولین استارت خود را در گارد راست انجام داد و بیلی ترنر در تکل راست توپ را پر کرد. ترنر حداقل سه گونی اجازه داد. تعجب نکنید اگر جت ها هفته آینده با دواین براون که واجد شرایط خارج شدن از ذخیره مصدوم است، خط را به هم بزنند.

بزرگترین حفره در برنامه بازی: هاکت در نیمه اول خیلی روی پاس تکیه کرد و از دویدن به عقب بریس هال استفاده نکرد. هکت از دفاع پنج نفره بیش از حد استفاده کرد. اولویت شماره 1 باید حفاظت از پاس باشد.

بازی اصلی: جت ها از توماس مورستد، بازیکن سال تیم های ویژه AFC، با گنجاندن او در معرفی بازیکنان قبل از بازی، که برای یک بازیکن غیرعادی است، تقدیر کردند. دقایقی بعد، او پوشش خود را در یک توپ 59 یاردی از دست داد که منجر به تاچ داون 87 یاردی توسط دریوس دیویس شد. این باعث شد جت ها در یک حفره 7-0 قرار بگیرند و آنها هرگز بهبود نیافتند. — ریچ چیمینی

بازی بعدی: در Raiders (8:20 بعد از ظهر به وقت شرقی، یکشنبه)

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما