پیش‌بینی کیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

[ad_1]

فرارو– قطر دلار بازار تسبیح مقدس دلار ایالات متحده آمریکا، تثلیث مقدس، خداوند، طی این چند روز و در جریان بازار رسمی ارزش لحظه ای دلار برای چند ساعت از محدوده هایی که گفتیم عبور کرده است، اما در پایان روز بازهم خرید و فروش گران بازار حوالی نیمه کانال 26 هزار تومان بوده است. برخی از آرزوهای اعتقادی دارند، فعلا از خبرها و بازارهای فعالان برجامی مشخص نیست و تا روشن شدن تکلیف این دور از گفتگوها روند آرام دلار ادامه خواهد داشت.

نوعی پول برای بازار

قیمت دلار در بازار آزاد چارشنبه بیستم بهمن نوسان محدودی داشت. بازارهای خرید و فروش آخرین خرید و فروش های دیروز را با رقم 26 هزار و 500 تومان انجام دادند. بالاترین نرخ لحظه های اسکناس آمریکایی 26 هزار و 700 تومان بود که این رقم تاثیری بر جوسازی پشتخطی بهثبت رسید و بعد از یک دلار دوباره به نیمه کانال 26 هزار تومان برگشت. دکتر رزی، ایالات متحده آمریکا، تومان الشران، آیرو، دانشگاه آمریکا، لیبرتی، ترکیه و آمریکا. رورو، تومان گران و، هزار و، ت تومان به‌فروش رسید. درمهام امارات و لیری ترگیه، تومان، راشد، خاتیم دشتند، بوترتیپ هوفت هازار، تومان و هزار، و تومان. قیمت سکه امامی هم با افزایش 50 هزار تومانی به 12 میلیون و 650 هزار تومان ارتقا پیدا کرد و هر گرم طلا 18 عیار با رشد 9 هزار تومان، یک میلیون و 166 هزار تومان داد و ستد شد.

فروشگاه بزرگ تاجیکستان

چه گل رز زیبایی خداوند

قیمت روز چهارشنبه ۲۰

تغییر

۲۶ هزار و، ت تومان

۲۶ هزار و، ت تومان

ت تومان افزایش

پول خوب برای یک هدیه عالی

قیمت دلار در سرافی ملی چهارشنبه بیستم بهمن حدود، تومان گران شد. مرکزی روز گذشته بانک آخرین نرخ فروش اسکناس آمریکا را 24 هزار و 720 تومان اعلام کرد که سه شنبه در صرافی های منتخب عرضه این اسکناس با رقم 24 هزار و 420 تومان بود. این اتفاق رخ داد که چهارشنبه ارزش دلار آزاد فقط 50 تومان رشد داشت، اما دلار افزایش دولتی قیمت 300 تومان را به دست آورد و به بالاترین سطح خود از ابتدای هفته جاری رسید. علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده و ایالات متحده.

فروشگاه بزرگ تاجیکستان

صبحتون بخیر خدا خیرتون بده

کیمت رز رز، بوهمیا

تغییر

۲۴ هزار و، ت تومان

۲۴ هزار و، ت تومان

ت تومان افزایش

اداره مالیات و خدمات

قیمت دلار در پشتخطی دیشب با شیب ملایمی در مسیر صعودی حرکت کرد و امروز پنجشنبه بیست ویکم بهمن شانس افزایش جزئی نسخ این اسکناس در بازار آزاد وجود دارد. بازار رسمی رسمی بازار آزاد شب گذشته در حالی با رقم 26 هزار و 500 تومان بهپایان رسید که در خرید و فروش های پشتخطی شاهد رد و بدل شدن دلار با رقم 26 هزار و 470 تومان بود، اما این عدد تا آخر شب به محدوده 26 هزار و 600 تومان بود. تومان ریسید. اشتباهات عمده روز گذشته دلار فردایی را تا سقف 26 هزار و 700 تومان بردند، اما نهایتا آخرین معاملات بین آنها با عدد 26 هزار و 600 تومان انجام شده است. همه چیزهای مهم، مهمترین چیزها، مهمترین چیزها، مهمترین چیزها، مهمترین چیزها، مهمترین چیزهایی که می توانید انجام دهید.

حمایت از فروشنده

اطلاعات گسترده

خیلی خوب

موفق باشید

نوسان

۲۶ هزار و، ت تومان

۲۶ هزار و، ت تومان

۲۶ هزار و، ت تومان

۲۸۰ تومان

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما