هفت تاکتیک‌های ساده برای طراحی قالب وردپرس Uncovered

بر خلاف گذشته که سایتها دارای تصاویر گرافیکی سنگین بودند و بیشترین نقش زیبایی رابط کاربری را عکسها داشتند، کاربران علاقه زیادی به سبک طراحی فلت یا تخت نشان میدهند و دوست دارند سایتشان با این سبک و گرافیک طراحی شود. همانطور که میدانید، وردپرس دارای تعداد زیادی قالب آماده است که با استفاده از آنها میتوانید بدون پرداخت هزینه، یک سایت کامل برای خود طراحی کنید. منظور از طراحی قالب وبسایت با فتوشاپ این است که طرح موردنظر خود را در نرم افزار فتوشاپ طراحی کرده، با فرمت psd ذخیره نموده و آن را در وردپرس اجرا کنید. اگر یک سایت راه اندازی کرده اید و یا می خواهید راه اندازی کنید داشتن یک قالب حرفه ای و اختصاصی یکی از عوامل پیشرفت و دیده شدن سایت شما می باشد. یکی از متداولترین سؤالاتی که راجع به کار با وردپرس، مطرح میشود این است که چه سایتهایی را میتوان با استفاده از آن راهاندازی کرد؟ سلام خدمت مهندس عزیز ، یک سوال داشتم خدمت شما میخواستم بدونم بعد از پایان دوره میتوان قالب وردپرس مشابه قالب های فروشگاهی یا چند منظوره در مارکت های مختلف به فروش گذاشته هست را کامل یا مشابه آن پیاده سازی کرد ؟

با ورود و بسط روز افزون استانداردهای بینالمللی در این حیطه، به مرور زمان به طور روز افزونی این حیطه نیز جزئی از اصول فنی و تکنیکی در طراحی و اجرای سیستمهای مدیریت محتوا قلمداد شده و جای خود را به عنوان یک علم ظریف در این حوزه باز کرد. در فرایند آموزش طراحی قالب وردپرس، یادگیری این اصول و بسیاری از استانداردهای دیگر، به شما کمک میکنند تا یک قالب حرفهای برای سایت وردپرسی خود طراحی کنید. اگر فکر میکنید سرمایه گذاری روی آموزش ارزش ندارد لطفا چندثانیه به جمله زیر فکر کنید… طراحی المان های CAT: Call To Action، حذف کد ها و دستورات اضافی، عدم فاصله گذاری میان کدها، استفاده از تصاویر و عناصر کم حجم، توجه به سرعت بارگذاری صفحات و …

چیدمان مناسب عناصر و المان ها، استفاده از پالت های رنگی متنوع اما خوش نما، انیمیشن ها و تصاویر متحرک، اسلاید ها، بارگیری سریع صفحات سایت و از این قبیل موارد، به هر چه بهتر یک طراحی کمک می کنند. اگر نگاهی به بخش پوسته وردپرس خود بیندازید، متوجه خواهید شد که هر قالب از بخشهای گوناگونی تشکیل شده است. این موضوع می تواند برند شما راه تحت تاثیر قرار بدهد و اصطلاحا به کپی برداری از وب سایت های شناخته شده تر متهم شوید. خرید قالب سایت ارزان ترین و سریع ترین روش طراحی وب سایت هستند. اما امروزه طراحی سایت در وردپرس نیز نیاز به تجربه و مهارت و استفاده از تکنیک های کد نویسی می باشد .البته اگر شما به دنبال این هستید که با روش های ارزان یک سایت شخصی داشته باشید ورد پرس و قالب های از پیش آماده آن گزینه ی خوبی است. کد نویسی استاندار وردپرس.

استفاده از قالب های رایگان و یا آماده در مقایسه با کد نویسی اختصاصی که مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراح پوسته وردپرس ،بسیار ارزشمند است. طبق تحقیقات و تجربیات چندساله ای که در این زمینه داشتیم، مهم ترین دغدغه افراد پس از یادگیری مهارت های حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت، ورود به بازارکار، و پیدا کردن کار با حقوق مناسب است. امروزه با گسترش سیستم های مدیریت محتوا و تنوع آنها انتخاب یک سیستم مطمئن با امنیت بالا برای کاربران مشکل ساز شده است، سیستم ورد پرس یکی از محبوبترین و کاربر پسند ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان محسوب می شود.

در یکی دو دهه اخیر نام سیستم مدیریت محتوای وردپرس را مرتبا شنیده ایم و حتی ممکن است اکثر افراد تا حدودی با کارایی و نحوه استفاده از آن آشنا باشند. در صورت عدم رعایت این موارد، طراحی قالب نه تنها سبب ارتقا و توسعه وبسایت شما نمیشود، بلکه ممکن است اثرات زیانبار و حتی جبران ناپذیری را برای سایت رقم بزند و تمامی زحماتی که تا آن زمان کشیدهاید، از بین برود! در توس وب ، طراحی قالب وردپرس ، منطبق با آخرین استاندارد های جهانی وب و با رعایت تمامی اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و نیز طراحی واکنش گرا و هماهنگ با اندازه های مختلف صفحه نمایش از جمله مانیتور، تبلت و گوشی های موبایل و … قابل رویت بودن قالب در تمامی مرورگرها بسیار مهم است. واکنشگرا بودن قالب سبب سئو سایت میشود و باید به آن نیز توجه داشته باشید.

اولین دلیل در رابطه با آموزش طراحی قالب وردپرس، این است که قالب های آماده، طرح های ویژه خود را دارند، بنابراین ممکن است برای سایت موردنظرتان مناسب نباشد و دلیل دیگر اینکه، برای ایجاد برخی تغییرات در سایت، بایستی به طراحی قالب مسلط باشید. بنابراین سایزهای مختلف و رزولوشن های مختلف این دستگاهها تبدیل به مشکل بزرگی برای نمایش صحیح یک سایت شده بود. در مرحله بعد طراحی ریسپانسیو را پیش رو دارید تا بتوان، صفحه موردنظر را بر روی دستگاههای مختلف مانند موبایل نمایش داد. در صورتی که در ابتدای راه هستید و تازه به فکر راه اندازی کسب و کار افتاده اید، احتمالا دید کاملی از امکاناتی که نیاز دارید و یا در طول مسیر ممکن است برای شما الزامی بشود ندارید. اگر شما از قالب طراحی شده وردپرس برای سایت خود استفاده کنید، ظاهر سایتتان یونیک و اختصاصی خواهد بود.

تیم طراح وردپرس طبق کاربرد, نوع سایت, نظر و خواسته شما یک قالب کاملا اختصاصی به همراه امکانات مورد نظر با گرافیک جذاب و کاربر پسند برای سایت شما طراحی می کند. تیم طراح وردپرس در طراحی های خود از آخرین تکنولوژی های روز وب استفاده کرده و پشتیبانی کاملی از قالب طراحی شده انجام می دهد. زمانی که برنامهنویسان بخواهند یک قالب وردپرس را طراحی کنند، برای آنکه با سرعت و دقت بیشتری این کار انجام شود، آن را به بخشهای کوچکتری تقسیم میکنند.

زمانی که میخواهید قالب موردنظرتان را طراحی کنید، در نظر گرفتن یکسری استاندارد به شما کمک میکند تا به نتیجه بهتری در کار خود برسید. اگر میخواهید قیمت ساخت یک قالب را بدانید باید به شما بگویم دادن یک قیمت ثابت کار سختی است. نمونه کار های شرکت طراحی وب سایت آنفایو سند موفقیت ما در زمینه این زمینه است. آنفایو پیشنهاد میکند از مشتریان ما که لیست آنها در بخش نمونه کارها قابل مشاهده است در زمینه نحوه طراحی وب سایت و میزان رضایت مندی از پشتیبانی شرکت آنفایو سوال نمایید و طراحی قالب وردپرس خود را با آگاهی کامل به شرکت آنفایو بسپارید. خدمات طراحی قالب وردپرس در طراح وردپرس با هزینه بسیار مناسب انجام می شود و شما می توانید برای استعلام هزینه طراحی قالب وردپرس از فرم ثبت سفارش استفاده نمایید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما