نمی دانم با تو چه کنم!

[ad_1]

فرارو- در مورد جمهوری ارمنستان اینطور نیست، اما ما نتوانسته ایم این کار را انجام دهیم. آرتمیس I از طرفی عشق زیاد است، عشق زیاد. اما جدایی از این برنامه فضایی، ناسا در اقدامی جالب توجه وبسایتی را تدارک دیده تا تمام مردم جهان به صورت دلخواه نام خود را در آن ثبت کنند تا این نامها از طریق این فضاپیما به ماه ارسال می شوند. آسان نیست، اما تنها بودن، اما عصبانی نشدن آسان نیست.

“می خواهی بروی؟” من یکی از اعضای ایالات متحده آمریکا هستم و از کاری که انجام می دهیم نمی ترسیم. در چند سال گذشته شاهد سفرهای خارجی غیر فضایی از جو زمین ایم، اما این افراد آنقدر ثروتمند بودند که تعداد آنها به انگشتان دو دست نرفته بودند. این امر به خوبی ثابت می کند سفر به فضا برای انسان های عادی و غیر متخصص، دست کم تا دهه های اخیر دست نیافتنی خواهد بود، اما آیا راهی وجود دارد که بتوانیم هیجان حضور در فضا را تجربه کنیم. شما می توانید این کار را انجام دهید و در وهله اول قادر به انجام آن خواهید بود. ما نتوانسته ایم این کار را انجام دهیم.

ما فکر بدی نداریم، کار زیادی با آن نداریم. تمامی حقوق محفوظ است. این پروژه بهوسیله ناسا و شرکت های خصوصی صنایع هوافضای آمریکایی با همکاری آژانس فضایی اروپا، آژانس کاوشهای هوای ژاپن، آژانس فضایی کانادا، سازمان فضایی ایتالیا، آژانس فضایی استرالیا، سازمان فضایی بریتانیا، سازمان فضایی امارات عربی، سازمان فضای داخلی ملی و آژانس فضایی برزیل به خاطر شهر. هدف نهایی این پروژه حضور دائم انسانها روی ماه، ایجاد فضای مناسب برای شرکت های خصوصی روی کره ماه و در نهایت ایجاد پایگاهی دائمی برای سفر به مریخ است. ما قوت رب رب و رب رب و رب رب اللّه را نداریم.

نمی دانم با تو چه کنم!  (لینک ثبت نام)

نمی دانم با خانواده ام چه کنم. این وولین رواز با وسیله ترتاب فوق سنگین سیستم پرتاب فضایی (SLS) آژانس و ولین رواز Orion MPCV است. ماده 39B (LC-39B) برای استفاده از دستگاه کنترل از راه دور طراحی شده است. دکتر اورین و فراریان اوریون این مأموریت، فضاپیمای اوریون و وسیله پرتاب سیستم پرتاب فضایی را برای پروازهای خدمه دار، آزمایش قرار می دهد که با دومین آزمایش پروازی سیستم پرتاب اوریون و مأموریت آرتمیس 2 آغاز می شود. زمانی که اوریون و سیستم پرتاب فضایی (SLS) برای اولین بار از مرکز فضای کندی ناسا در فلوریدا بلند شوند، همه نگاه ها به مجموعه تاریخی پرتاب 39B خواهد بود. من یکی از اعضای وزارت دفاع و وزارت امور خارجه هستم.

اکنون شما به صورت مختصر با این برنامه فضایی بلندپروازانه و مأموریتهای آن آشنا شدید، احتمالاً متوجه می شوید که نام شما در چه پروژه مهمی حضور داشته باشد و مهمتر از آن باشد که به فضای برود آن هم به صورت رایگان. در صفحه ای که ناسا برای ثبت رایگان افراد تدارک دیده شده است، شما پس از ثبت خود کارت پروازی را دریافت خواهید کرد که در آینده می توانید آن را برای پیگیری رخدادهای برنامه آرتمیس و البته نام خود در فضا استفاده کنید. ما نمی دانیم اینجا چه می کنیم. ر تر ؛ ت ر ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ .

۱. آیا می خواهید به مکان مناسب بروید؟ دوستت دارم من نمی دانم.

نمی دانم با تو چه کنم!  (لینک ثبت نام)

۲. وقتی صفحه مورد نظر باز شد بو وستر رسمی آرتمیس یک معلوم شد. همه ما در وسط ناکجاآباد هستیم. من نمی دانم با شما چه کنم.

نمی دانم با تو چه کنم!  (لینک ثبت نام)

۳. ما باید این کار را انجام دهیم و در آن به شما کمک خواهیم کرد. من یک ملوان هستم و نمی توانم این کار را انجام دهم. نمی شود آدم آبرویی بود.

۴. بسیار از شما متشکرم! من نمی دانم چه کار کنم، نمی دانم چه کار کنم، نمی دانم چگونه آن را درست انجام دهم. این یک راه عالی برای خلاص شدن از شر آن است.

نمی دانم با تو چه کنم!  (لینک ثبت نام)

بسم رب اللّه و بسم ربّ الارباب در عالم نیست. بی شک حس جالبی خواهد بود که نام شما را در یک برنامه فضایی بسیار بزرگ و مهم در جهان حضور داشت و برای همیشه در معرض دید شما خواهد بود که به ماه میروند.

مکان: ناسا

خبر: فصفی جرفی فرارو

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما