مشاوره کنکور & با این نکات مشاور نیاز ندارید & کنکور کمپانی

اتفاقا وقتی من بهش این پکیج مشاوره رو به صورت ازمایشی دادم اجرا کنه گفت واقعا چیز هایی رو گفتی که تا حالا هیچ مشاوری بهم نگفته بود و تونست توی دو هفته از رتبه ۱۴۰۱ به رتبه ۴۰۰ منطقه ۳ برسه توی آزمون آزمایشی ولی بازم اون نسخه آزمایشی پکیج بود و این نسخه ای که به شما ارائه میشه نسخه اصلی هست و کاملا کاملا برای رسیدن به رتبه تک رقمی یا دو رقمی کافی هست . از یه طرف دیگه هم برای پزشکی بهش نیاز داره و نمیتونه رهاش کنه. بطور حتم این مطالب را شنیده اید که کار را به کاردان بسپارید و یا برای هر کاری به فرد متخصص آن کار مراجعه کنید. در صورت نیاز با کلیک بر روی سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بروزترین اطلاعات را دریافت کنید. در قسمتهای بعدی میتوانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید. او معتقد است: « اگر تعریف و تمجیدهای کلیشه ای و جانبدارانه مجری قدیمی صداوسیما که اینروزها جایگاهش در حد شیپورچی تبلیغاتی و حقوق بگیر یکی از موسسات تولیدکننده بسته های آموزشی کنکور تنزل یافته است از سیّد امیر دیبازر نبود، اکنون این مشاور کنکور از محبوبیت بیشتری در میان دانش آموزان برخوردار بود و حداقل می توانست جایگاه بهتری در میان بهترین مشاورین تحصیلی کشور کسب کند، زیرا مردم بارها نشان داده اند که هرآنچه را که صداوسیما تبلیغ کند، آنها قبول ندارند و بالعکس.

ایشون با استفاده از علوم روز دنیا مثل متد ACT به دانش آموزان کمک میکنه بتونند نسخه بهتری از خودشون باشند و بیشتر خودشون رو باور داشته باشند. در نهایت باید درستی یا نادرستی رو با متن کتاب مقایسه کنی نه با فهم خودت از کتاب درسی. بدون شک مشاور تحصیلی ای که خود راه موفقیت را بخوبی طی کرده و سرشار از علم و تجربه باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند. بدیهی است مشاوری که روی این مفاهیم مسلط باشد خیلی راحت تر و بهتر از سایر مشاورین می تواند دانش آموزانش را بسوی موفقیت هدایت کند. پس هر چقدر زود تر سراغ مشاور برید، کمتر زمانتون هدر میره. بعضی بچه ها ارتباط نزدیک تر با مشاور رو بیشتر از این حالت میپسندند. معمولا مشاور با شاگرد اختلاف سنی کمتری داره. دومین هدفی که بهترین مشاور کنکور تجربی دنبال می کند، ایجاد محیط مناسب برای مطالعه، در اختیار قرار دادن منابع آزمون معتبر، منابع کمک آموزشی و جزوات برتر است. به این معنا که حتما می بایست در برنامه درسی خود، جایی برای استراحت، تفریح، تغذیه کافی، گذراندن اوقات با خانواده و دوستان، مسافرت و…

فرمت این پکیج PDF هست و با زبان کاملا روان و جذاب براتون توضیح داده شده که اصلا حوصلتون سر نمیره و وقتی که برای خوندن این پکیج باید بزارین 4 ساعت هست و بخش سبک زندگی این پکیج و شیوه های درس خوندن اون باید هر هفته یا هر دو هفته یک بار مرور بشه که اینم هر هفته ازتون 1 ساعت بهترین مشاور کنکور وقت میگیره ! تو شرایطی که خیلی از مشاوران کنکور در ابتدا وعدههای عجیب و غریبی به دانش آموزان میدن (مثل وعده رتبه تک رقمی یا دو رقمی شدن یا رسیدن به یه تراز خاص و دقیق در آزمونهای آزمایشی) درحالی که هنوز شرایط و شخصیت دانش آموز رو به خوبی نشناختند. خب من دو سال شاگرد خودشون بودم و با برنامههای مهندس فلاح جلو میرفتم. اگر هم می خواهید حتما نامی در این زمینه را به عنوان مثال ذکر کنیم می توانید رزومه زیر را مطالعه کنید تا متوجه شوید که چگونه می توان فردی با ویژگیهای بالا را پیدا کرد. معروف است که می گویند اگر جواب درستی به سوال شما داده نشده است، احتملا سوال شما دارای مشکل بوده است و باید سوال خود را جور دیگری بپرسید.

اگر سوالی که دارین تحلیل میکنین مسئله ای بود، تست مشابه حل کنین تا مطمئن بشین که نکته سوال رو یاد گرفتین و صورت مسئله رو حفظ نکردین. نباید از حل کردن مسائلی که راه حل شون سخته خسته بشین. در ادامه راه هروقت یه مسئله فکرم رو درگیر میکرد و جوابی براش نداشتم، مهندس فلاح اون مسئله رو برام حل میکرد. اونم توانایی load کردن اون سر جلسه هست. ممکنه یه مطلبی رو شما خونده باشین اما سر ازمون نتونین خوب یاداوری کنین. پس این فرصت رو از دست ندین و با فاصله کمی از آزمون سوالا رو تحلیل کنین. با هر شکست، توی مسیر موفقیت نباید امیدم رو از دست بدم و فقط ازشون درس بگیرم. درس خوندن بدون برنامه مثل درس نخوندنه. من تو سال کنکور کاملا سردرگم و بیهدف بودم و تا قبل از اون، فقط شب امتحانی درس میخوندم. برنامه ریزیهایی که هر جلسه داشتم، چون کاملا اختصاصی و شخصی بود میتونستم اجراشون کنم و خیالم راحت بود. کدوم آزمون آزمایشی رو شرکت کنم و چند وقت یبار آزمون بدم بهتره ؟

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما