شقایق اقتصادی درباره بورسی شدن استقلال و پرسپولیس

[ad_1]

فرارو- استقلال و بهشکل رسمی توسط سازمان بورس بهعنوان ناشر اوراق بهادار معرفی شده اند، اما هنوز فاصله زیادی تا انتظار پرسپولیس باقی مانده است. سازمان خصوصی سازی پیش از این از تاریخ 15 اسفند یاد کرد اما خبرهای جدید حاکی از این بود که رئیس جمهور استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاد، زیرا شرکت فرابورس تنها گفته است از تامین پنج شرط اجازه درج نماد در فرابورس را صادر خواهد کرد. یکی از شروط، ارزش گذاری دو باشگاه مشاوران سرمایه گذاری و تامین سرمایه است که در پایان این فرآیند احتمالاً قیمت پایینتری برای استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته خواهد شد. ما به دنبال مکانی هستیم که بتوانید با دوستان و افراد خود شغلی پیدا کنید.

به گزارش فرارو، شفاف نبودن صورتهای مالی و بندهای حسابرسی در صورتهای مالی دو باشگاه، ابهام درباره بدهیهای مالیاتی، بدهی بابت قرارداد با مربیان و بازیکنان سابق و همچنین بخشی از پولها و اسناد مالی که در سالهای قبل توسط مدیران برداشت شده و هرگز برنگشته مهم است. Airatadat Ward Shade Dre Iin Marharh میزبانی شد. داشتن یک ایده خوب و یافتن راهی برای یافتن شغل در بورگاس بسیار مهم است. پیدا کردن و انجام این کار خیلی آسان نیست.

ایالت ایالات متحده آمریکا و بورسا

برای شما بسیار مهم و بسیار مهم است که بتوانید از AFC استفاده کنید و از AFC استفاده کنید و بتوانید از آن استفاده کنید. ایده جدا کردن اسپانسر مالی استقلال و پرسپولیس بود که به نظر می رسد با امضای قرارداد ایرانسل با پرسپولیس و توافق استقلال با همراه اول این مرحله را پشت سر گذاشتم.

توانایی انجام این کار و نحوه انجام صحیح آن بسیار مهم است. پیشنهاد سازمان خصوصی سازی در مرحله اول پنج درصد از سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران اختصاص داده می شود و پنج درصد هم بین بازیکنان، پیشکسوتان و مدیران باشگاه ها پخش می شود.

او مردی است بلند قامت و اهل قضاوت و داوری است. گفته شده استقلال و پرسپولیس حدود 10 درصد سهام خود را به منظور افزایش سرمایه به مردم ارائه می دهد که این 10 درصد، معادل 50 درصد سرمایه گذاری دو باشگاه خواهد بود. سرمایه ثبتی باشگاه استقلال 719 میلیارد تومان و سرمایه ثبتی 701 میلیارد تومان است که 50 درصد این سرمایه است، یعنی حدود 350 میلیارد تومان در قالب سهام به مردم ارائه می شود. آسایشگاه، کارپات ها، رفاه شغلی و اجتماعی

شیخ کلیسای عروج بورژوازی

هیچ کدام از ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. دو باشگاه تنها در صورتی که الزامات لازم برای درج نزدیک بازار پایه فرابورس (بازار خارج از بورس) و مصوبات لازم در سازمان خصوصی سازی را طی کنند، تصمیم گیری در بازار پایه فرابورس خواهد بود. سازمان خسوسان خاص الشاسور پورش همزمان طرح توجیهی افزایش سرمایه دو شرکت از محل صرف سهام اجرا خواهد شد که در مجمع عمومی فود این است قدرت رب الارباب، رب الارباب، خدای ربانی، خدای ربانی. شما می توانید این کار را انجام دهید و آن به شما در کار شما کمک می کند. به این ترتیب، در روزی که طرحی قطعی انجام می‌شود، تعداد افراد حقیقی و حقوقی مشارکت‌کننده مهم نیست و ثبت می‌شود با سفارش مثل پیشنهاد اولیه، در صورت کاهش و افزایش سرمایه توسط مردم از طریق صرف سهام می‌دهد.

آیا میدانی که چطور آن را انجام بدهی؟

فقط سهام یکی از مواد ماده 160 تجارت قانون است که بر اساس آن شرکتها می توانند سهام خود را برابر با مبلغ اسمی، بفروشند یا علاوه بر آن بر ارزش اسمی سهام، مبلغ را بهعنوان اضافه کردن ارزش خریدار. عوید ها از اضافه کردن ارزش سهام فروخته شده به اندوخته های شرکت منتقل شده یا به صورت نقدی میان سام. کتاب شمع، مازاده مازاده، شرم الشیخ، شهم شرم، شاه شرم، شاه شرم، شاه شرم، شاه شاه شام، شاه شاه شم، شاه شاه شام، شاه شاه شام. معمولاً وقتی شرکت افراد زیادی شناسایی کرده و ارزش سهام آن را در بازار بیشتر از ارزش اسمی است، می‌توان بیشتر سهام جدید خود را با قیمت از ارزش اسمی منتشر کرد که این موضوع دقیقاً شامل حال استقلال و نمی‌شود. تمامی حقوق محفوظ است. کار شهم سحاب و سحابم و صحابم سحام و کار سبت. من نمی دانم با شما چه کنم.

جمهوری سوسیالیستی روسیه بلغارستان

تو بهترینی در دنیا، تو بهترینی. اگر فکر می کنید این کابل توجهی است، پس از آن که با حقایقی تلخ و باورنکردنی روبرو شوید رسیده است. اسم من لیوان است.

ازارش‌های رسمی نشان می‌دهند از نصف درآمد باشگاه پرسپولیس در سال ۱۴۰۰، ن ن ن کلیسای عروج مریم مقدس و هزاره ها و عبرانیان ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. علاوه بر این که درک آن بسیار دشوار است، درک آن بسیار دشوار است و درک آن بسیار دشوار است. من نتوانسته ام این کار را انجام دهم، اما نتوانسته ام. پرسپولیس پارسال تنها مبلغ 127 میلیارد تومان برای بازیکنان و کادر فنی خود ساخته و برای حضور در مسابقات و اردوهای ورزشی هم 10 میلیارد تومان هزینه متقبل شده است.

استقلال پارسال با وجود کسب درآمد املياتی، ميليارد تومانی، متحمل زيان خالص ۱۲ ميليارد تومانی شده است. من نمی توانم به شما کمک کنم. درآمد 94 ميليارد توماني استقلال از اسپانسرها، بخش عمده درآمدهاي يين باشگاه را تشكيل مي‌دهد. من با نتایج کار با تکنولوژی بالا، با کیفیت بالا، پرمخاطب و با کیفیت کار زیادی دارم. درآمد استقلال از محل کمک‌های مردمی، معادل شش ميليارد و ۷۵۰ ميليون تومان بوده است. من نتوانسته ام این کار را انجام دهم. مبلغ مبلغ قرارداد کادر فنی و بازیکنان استقلال، کمتر از پرسپولیس است و به 110 میلیارد تومان می رسد، اما این باشگاه بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان جایزه در مسابقات مختلف بین کادر فنی و بازیکنان خود تقسیم کرده است. با این حال اعتبار فرابورس ایران، اعتقاد افزایش سرمایه از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم باعث می شود منابعی از دریافت سهام شرکت های استقلال و پرسپولیس ایجاد شود و آنها از منابع جذب شده برای تسویه بدهی ها و اصلاح صورت های مالی استفاده کنند. طبق برآوردهای فعلی بدهی پرسپولیس 330 میلیارد تومان و مجموع بدهی های استقلال حدود 27 میلیارد تومان تعیین شده است که 75 میلیارد تومان از این مبلغ پولی است که باشگاه باید به بازیکنان و مربیان پرداخت کند.

به این ترتیب اگر بپرسید در چنین شرایطی خرید سهام استقلال و پرسپولیس از نظر اقتصادی بهصرفه خواهد بود یا نه باید بگویم جواب منفی است که تنها با نظر هواداری و از روی تعصب تیمی اقدام به این کار کنند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما