تحصیل رایگان در کانادا شرایط و قوانین جدید

تحصیل

صرف نظر از ملیت، مراقبت‌های اضطراری برای همه‌ی افراد در این کشور انجام می‌شود. اگر شهروند اتحادیه‌ی اروپا باشید، بیشترین مراقبت‌های پزشکی توسط کارت بیمه سلامت اروپای شما تحت پوشش قرار می‌گیرد. این کارت رایگان است و از نظر پزشکی در هر 27 کشور اتحادیه‌ی اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس خدمات درمانی به شما ارائه می‌دهد. دانشگاه ملی کاپودیستریان (Kapodistrian) آتن در سال 1837 تاسیس شده است و یکی از قدیمی‌ترین موسسه‌ی آموزش عالی کشور یونان مدرن و اولین دانشگاه معاصر در مدیترانه‌ی شرقی است.

تحصیل

در زیر تعدادی از پرونده‌های موفق و ویزاهای تحصیل در ایتالیای GO2TR را می‌توانید مشاهده کنید. نکته دوم این است که نباید انتظار داشته باشید که بلافاصله پس از ورود به ایتالیا بتوانید کار پیدا کنید. لازم است ترم‌های اولیه‌ی خود را بگذرانید و پس از آشنایی با محیط، به دنبال شغلی مناسب بگردید. شما همچنین می‌توانید از طریق رزرو آنلاین جلسه مشاوره مهاجرتی در سریع ترین زمان ممکن با کارشناسان ما در ارتباط باشید. از آفرهای مهاجرتی محدود در سال ۲۰۲۳ که توسط GO2TR ارائه شده است استفاده کنید و سفر خود را به سمت آینده‌ای روشن‌تر آغاز کنید. در آخرین رتبه بندی جهانی این دانشگاه در ردیف 561 جهان قرار گرفته است.

مقدمه‌ایی بر تحصیل رایگان در کانادا

بسته به اینکه کدام کشور و دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید، قوانین ورود به هر دانشگاه با یکدیگر متفاوت است. دانشگاه‌ها آزمونی برای جذب دانشجو برگزار نمی‌کنند و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و رزومه دانشجو جذب می‌کنند. اما برخی از دانشگاه‌های برتر برای پذیرش دانشجو آزمون ورودی برگزار می‌کنند که باید با مراجعه به سایت دانشگاه از شرایط و تاریخ برگزاری آزمون مطلع شد. دانشجویان دوره‌ی دکترا در یونان می‌توانند بسته به پایان نامه و تحقیقاتی که در این کشور انجام می‌دهند حقوق دریافت کنند.

  • هرچه نباشد هیچ کشوری نمی‌تواند به اندازه‌ی مهد فلسفه برای مطالعه‌ی این رشته مفید باشد.
  • برای خرید بیمه مسافرتی دانشجویی از شرکت‌های بیمه ایرانی، ابتدا باید ببینید که بیمه این شرکت مورد قبول و تایید کشور مقصد است یا خیر.
  • برخی از دانشگاه‌ها توصیه‌نامه از معلمان دوران دبیرستان را نیز می‌خواهند.
  • تحصیل در مقطع دکترا در ایتالیا عموما به صورت همکاری با اساتید در یک پروژه تحقیقاتی انجام می‌شود.
  • این دانشگاه در آخرین رتبه‌بندی دانشگاهی در جایگاه 651 قرار گرفته است و به دانشجویان با استعداد بورسیه‌های تحصیلی زیادی ارائه می‌دهد.
  • تقریبا ١٣ مرکز مورد تأیید سفارت ایتالیا در ایران وجود دارند که باید مدارک خود را برای ترجمه به یکی از این مراکز بسپارید.

علاوه بر هزینه تحصیل، باید هزینه‌های زندگی در کشور مقصد را نیز در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید با مدرک لیسانس برای ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام کنید، باید ترجمه مدرک و ریز نمرات، معدل نسبتا خوب و مدرک زبان (نمره قابل قبول برای هر دانشگاه متفاوت است) را ارائه کنید. شرط سنی برای کارشناسی ارشد نسبت به کارشناسی اهمیت کمتری دارد، اما برای برخی از کشورها مهم است که برای توجیه گپ تحصیلی، مدارک و رزومه قابل قبولی را ارائه کنید. دانشگاه‌های ایتالیا و همچنین دولت کشور ایتالیا، سالانه بورسیه‌های متعددی را به دانشجویانی که شرایط دریافت بورسیه را دارند ارائه می‌دهند. انواع مختلفی از بورسیه‌‌های تحصیلی ایتالیا وجود دارد و هرکدام درصد مشخصی از شهریه و هزینه زندگی دانشجویی را تقبل می‌کنند و بسته به دانشگاه انتخابی متفاوت است. دانشجویان برای تحصیل به زبان انگلیسی در ایتالیا باید مدرک آزمون زبان آیلتس یا آزمون زبان تافل ارائه دهند.

تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم

فرصت ۱۸ ماهه برای پیدا کردن کار در انگلستان و استخدام شدن در مشاغل پردرآمد انگلستان، پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های برتر انگلستان از مزیت‌های تحصیل در انگلستان است. اقدام به مهاجرت تحصیلی تصمیم بسیار سختی است که باید با در نظر گرفتن مزایا و معایب آن، اخذ شود. باید سبک و سنگین کنید و ببینید کفه ترازو در کدام سمت سنگین‌تر است و سپس با خاطری آسوده تصمیم خود را عملی کنید. ابتدا باید لیستی از اسناد را ارائه دهید که شامل اطلاعات مربوط به شرکت استخدام کننده، پیشنهاد قرارداد و اطلاعات مربوط به محل اقامت است.

تحصیل

Award به معنی پاداش است و به واسطه انجام فعالیت خاص، به رتبه‌های برتر در ترم‌های خاص و با تایید هیئت علمی به دانشجو تعلق می‌گیرد. دانشجو می‌تواند با این کمک هزینه تنها بخشی از هزینه‌های تحصیل یا زندگی خود را تامین کند نه کل هزینه‌ها را.

استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است. در جدول زیر، شرایط کلی تحصیل در ایتالیا آورده شده است تا با یک بررسی کلی، اطلاعات کاملی به دست آورید. شرکت در کنفرانس‌های علمی می‌تواند زمینه ساز آشنایی شما با مطرح ترین اساتید و پژوهشگران هم رشته‌ای شما را پدید آورد. ژورنال‌های بسیاری در سر‌تا‌سر دنیا برای چاپ مقالات علمی وجود دارند، با این حال تعداد انگشت شماری از آن‌ها معتبر هستند و تحقیقات علمی بسیاری به آن‌ها ارجاع داده می‌شوند. متاسفانه در چند وقت اخیر به علت تحریم‌های بانکی ایرانیان، گزارشاتی از سوی شهروندان ایرانی در کشورهای مختلف دنیا ارائه شده است که مطابق آن بعضی از بانک ها از افتتاح حساب برای ایرانیان سرباز زده‌اند.

دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند در صورت داشتن تمکن مالی در مدارس و دانشگاه‌های خارجی تحصیل کنند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری شانس بیشتری برای دریافت بورسیه یا فاند تحصیلی و تحصیل رایگان دارند. علاوه بر این، برخی از مدارس و دانشگاه‌های خارجی آزمون ورودی دارند و برای تحصیل باید در این آزمون‌ها نمره قابل قبول کسب کرد. هم دانش‌آموزان و هم دانشجویان می‌توانند در صورت داشتن تمکن مالی در مدارس و دانشگاه‌های خارجی تحصیل کنند. نمره اخذ شده از آزمون‌های زبان معتبر و مورد قبول اکثر دانشگاه‌های کانادا و جهان از جمله آیلتس، تافل، PTE، دولینگو و…

اما اگر سوالی دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده نشده است، می‌توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. سیستم مراقبت‌های بهداشتی در یونان به عنوان یکی از بهترین‌ها سیستم‌های درمانی در جهان شناخته شده است.

تحصیل

در مدارکی که برای ویزای همراه ارائه می‌دهید نامه تمکن مالی و پرینت حساب بانکی بسیار مهم است و شما باید ثابت کنید که توانایی حمایت مالی از آنها را دارید. آزمون ورودی تنها رویدادی است که موفقیت – یا شکست – یک دانشجوی یونانی را در سیستم آموزشی تحصیل در این کشور مشخص می‌کند.

در غیر این‌صورت باید قبل از اتمام ۹۲ روز به کشور بازگردید و بعد از تمدید بیمه‌نامه خود دوباره به کشور مقصد بروید. با این حال کرایه‌ی آنها بسته به موقعیتشان در شهر و متراژشان متفاوت است.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما