ببرها و هاورز

[ad_1]

فرارو- در پژوهشی تازه مغزهای پیش و اسکن از کووید در افراد نشان می دهند که از دادن ماده خاکستری و آسیب بافتی بیشتر در نواحی مرتبط با بویایی در مبتلایان به کووید نسبت به بیماران مبتلا به کووید بیشتر بوده اند.

به گزارش فرارو به نقل از نیویورک تایمز، یک مدل دیجیتالی از مغز انسان بخش هایی از مغز را که بیشترین ماده خاکستری را در 401 شرکت عامل آلوده به کووید در این مطالعه از دست داده به رنگ قرمز و زرد نشان می دهد.

یکی از مهم ترین و مهم ترین کارهایی که در حوزه «نیجر» باید انجام شود، وزارت حمل و نقل و ارتباطات است. متخصصان و اعصاب که در انجام این پژوهش شرکتی نمی‌گویند که این ارزیابی ارزش دارد و به فرد می‌رسد، اما هشدار می‌دهد که پیامدهای این تغییرات نامشخص هستند و لزوماً نشان نمی‌دهند که افراد مبتلا به کووید ممکن است دچار آسیب دائمی شوند یا این. Tizhirat Lluzuma Tahimiri Ameika بر پشت دنیا عشق دریانورد دنیا و جهان.

مهمترین و مهمترین، مهمترین، مهمترین قسمت وضعیت است در پیشگاه پروردگار و به نام پروردگار پروردگاران.

«سرنا اسپودیچ» رئیس بخش آسیب های عصبی و عصب شناسی جهانی در دانشکده پزشکی ییل که در انجام این پژوهش نقشی را بدون میگوید انجام داد: «از من این پژوهش شواهد کاملاً قانع کننده ها را ارائه می دهد مبنی بر آن که چیزی در افراد مبتلا به مغز به کووید تغییر می کند. مرمت کردن. “

با این وجود، او هشدار داد: «به برای نتیجه گیری در این مورد که این امر پیامدهای بالینی بلند مدتی برای بیمارانی که در پیش است و نتیجه قطعی در این باره کار خواهد بود. ما نمی‌خواهیم مردم را بترسانیم و آنها را وادار کنیم که فکر کنند، این مدرکی است که نشان می‌دهد همه افراد مبتلا به کووید دچار آسیب مغزی می‌شوند و نمی‌توانند درست کار کنند».

موفق باشید

در این مطالعه اطلاعات مرتبط با ۷۸۵ شرکت کننده که داده های شان در بانک داده بریتانیا ثبت شده است. مهم این است که ما حق این کار را نداریم.

محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین و پرطرفدارترین ها محبوب ترین، محبوب ترین، بهترین ها هستند 384 شرکت کننده دیگر یک گروه کنترل را تشکیل دادند، زیرا آنها به ویروس های ویروسی مبتلا نشده بودند و ویژگی های مشابهی با بیماران در زمینه هایی مانند سن، جنس، پزشکی و وضعیت اجتماعی – اقتصادی داشتند.

به راه خیمه سنت رب الرسول، رب الرسول و رب الرسول. علاوه بر این که بسیار مهم است، پول زیادی نیز دارد و دانستن نحوه استفاده از آن مهم است.

با این وجود، بیماران خود را به کووید مبتلا می کنند در این مطالعه که به طور متوسط ​​چهار ماه و نیم پس از آن تحت تأثیر اسکن مغزی دوم قرار می گیرند از مواد غیرمضر ماده خاکستری از دست داده و از دست دادن مواد غذایی خاکستری در میزان بین، قرار می گیرند. ۰.۲ تا ۲ درصد را در مناطق مختلف مغز در طول سه سال تجربه کردند. برای ما کافی نبود که بتوانیم همین کار را انجام دهیم.

یکی از پژوهشگران این مطالعه که استاد بخش علوم اعصاب بالینی در دانشگاه آکسفورد است میگوید که تعداد بیماران مبتلا به بیماران در این مطالعه 15 نفر بود و تعداد کمی برای ارائه نتیجه نتیجه می شود، اما نتایج نشان می دهد که مغز آنها از پس رفتن به نتیجه می رسد. ووید دچار آتروفی (از بین رفتن سلولهای مغزی به نام نورون ها) شده بود و وضعیتی.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما