آخرین اخبار «جدید قم

احتراما به اطلاع میرساند با توجه اتمام فرایند بررسی مدارک و جــایگزین کــردن افــراد فاقــد شــرایط آزمون استخدام مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ در رشته های شغلی کارشناس شبکه و کارشناس تحلیل گر سیستم بدینوسیله اسامی افراد واجد شرایط جهت شرکت در مصاحبه تخصصی در روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ (راس ساعت ۸ صبح ) به شرح جدول شماره ۱ اعلام میگردد .همچنین محل آزمون به طور متمرکز به کرمان تغییر یافت. ایشان را برای اداره کشور اصلح میدانم، بنابراین لزومی نمیبینم فرآیند انتخاباتی را ادامه دهم، به این جهت در حمایت از حضور ایشان ثبت نام نخواهم کرد. رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ پایان یافت و امروز برای اولین بار، سامانه راهبردی و بومی باور 373 هدف دورایستا را با موفقیت مورد اصابت قرار داد. سامانه باور ۳۷۳ به عنوان جدیدترین سامانه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران ، روز ۳۱ مرداد امسال رونمایی و به صورت رسمی در اختیار پدافند هوایی کشور قرار گرفت. محسن هاشمیرفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری 1400 ثبتنام کرد.

اخبار جدید فصل 4 میراکلس

«مسعود پزشکیان» صبح امروز (شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری ثبتنام کرد. محمدجواد حقشناس با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبتنام کرد. گفتنی است امروز عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان برای بازدید از محل ثبت نام داوطلبان در وزارت کشور حضور یافت. با اتمام چهارمین روز ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیاری از داوطلبان مطرح دو طیف هنوز در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام اخبار جدید گیم نکردند. امروز آخرین مهلت ثبتنام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است. محسن مهرعلیزاده، معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات امروز(پنجشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری ثبتنام کرد. «علیرضا زاکانی» رئیس مرکز پژوهشهای مجلس نیز کاندیدای انتخابات ریاستجمهوری خواهد شد. سید ابراهیم رئیسی با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. «محسن رهامی» نماینده ادوار مجلس و حقوقدان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در محل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد. «رسول منتجبنیا» دبیر کل حزب جمهوریت برای ثبتنام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. محسن رضایی روز شنبه در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست پیگیری موانع سرمایه گذاری و تولید با حضور نمایندگان بخش خصوصی و وزیر اقتصاد و معاونان در محل این وزارتخانه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، “جواد قناعت” روز سهشنبه به منظور پیگیری مصوبات سفر نوزدهم شهریور رییس جمهور به استان با “سعید جغتایی” رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران دیدار و گفت و گو کرد. او از شهریور 1395 هم به عنوان رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران فعالیت می کند. بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات 1400 خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبتنام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا(جمعه 24 اردیبهشت 1400) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. گروه استان ها- جامعه مدرسین حوزه علمیه در بیانیه ای اعلام کرد: انقلاب پرشکوه اسلامی ما یک ودیعه الهی و خیر کثیر بود. رحیم لیالی رئیس ستاد حامیان رئیسی (سحر) اعلام کرد: خوشبختانه با تلاشها و همدلی جهادی که در جریان پویش مردمی حضور انجام شد، با ثبت نام آیتالله رئیسی، پویش مردمی به هدف اصلی خود نائل آمد. نایب رئیس مجلس: اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان آیتالله رییسی پا به عرصه گذاشتند انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام میدارم.

قرار است دولت امروز لایحه بودجه ۱۴۰۱ را به مجلس ببرد.

آیت الله صافی در این تماس با تاکید بر اینکه در همه امور، رضای الهی را مد نظر قرار دهید برای توفیق وی در خدمت به مردم، و عزت و اعتلای کشور دعا کردند. در مورد گندم نیز قرار بر یارانه ریالی است. قرار است دولت امروز لایحه بودجه ۱۴۰۱ را به مجلس ببرد. وی دلیل انصراف خود را تلاش برای پیروزی جبهه اصلاحات عنوان کرده است. احمد توکلی یکی از حاضران نشست رئیسی، اعلام کرده که جلسه اقتصاددانان با رئیسی درباره بررسی اثراث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است. وزیر تعاون دولت نهم: با توجه به حضور جناب آقای رئیسی، این شخصیت شایسته، انقلابی، کارامد و پاک سرشت معتقد هستم که پرچم مبارزه با فساد، تحقق عدالت، بهبود وضعیت اقتصاد ملی، اصلاح امور و تاسیس دولت مردمی و تحول گرا ممکن و مقدور است. از تاسیس مرکز رسانهای و تحقیقاتی « کردستان24 » گذشت Kurdistan24 فارسی Videos سد استِل، قَرَداغ.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اخبار جدید جنرال دوستم دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما