پیش بینی پلی آف WNBA یک مورد علاقه جدید برای کسب عنوان قهرمانی وجود دارد


12 سپتامبر 2023، ساعت 08:55 صبح

پلی آف WNBA 2023 اینجاست، با شماره 3 کانکتیکات سان میزبان شماره 6 سیاهگوش مینه سوتا در روز چهارشنبه (8 بعد از ظهر به وقت شرقی، برنامه ESPN2/ESPN)، و پس از آن استقبال شماره 1 لاس وگاس ایس خواهد بود. 8 دانه شیکاگو آسمان (10 شب به وقت شرقی، برنامه ESPN/ESPN). دو سری دیگر از جمعه آغاز می‌شوند، زمانی که تیم شماره 7 واشنگتن میستیک به رتبه دوم نیویورک لیبرتی (7:30 بعد از ظهر به وقت شرقی، برنامه ESPN2/ESPN) و رتبه پنجم آتلانتا رویا به دانه شماره 4 سفر می‌کنند. . دالاس وینگز (9:30 بعد از ظهر، برنامه ESPN2/ESPN).

توجه زیادی بر روی مسابقه بالقوه فینال WNBA بین سوپرتیم Aces و لیبرتی متمرکز شده است، زیرا اولی امیدوار است که اولین قهرمان تکراری در دو دهه باشد و دومی تلاش می کند اولین عنوان WNBA این فرنچایز را کسب کند. اما شش تیم دیگر به اندازه کافی در خط هستند.

شیکاگو علیرغم یک تغییر متوسط ​​مربی و دو مصدومیت پایان فصل، فصل بعد را پشت سر گذاشت. در اولین سال پس از بازنشستگی سیلویا فاولز در مینه سوتا، سیاهگوش قدرتمند بر سختی های اولیه غلبه کرد و پس از یک سال وقفه پس از شروع 0-6 به پلی آف بازگشت.

انتخاب سردبیر

2 مرتبط

Wings و Dream همچنین به دنبال تقویت فصل‌های جدید برای سازمان‌های مربوطه خود هستند: سرمربی سال اول، Latricia Trammell، می‌تواند دالاس را برای اولین بار از سال 2009، زمانی که حق رای دادن در دیترویت مستقر بود، از دور اول عبور دهد. تانیشا رایت پس از چند سال پر فراز و نشیب، برای اولین بار از سال 2018، رویا را به فصل پس از آن هدایت خواهد کرد.

Suns دارای طولانی ترین بازی پلی آف فعال (هفت) است، اما پس از یک فصل متحول کننده، بسیار متفاوت از تیم فینال سال گذشته است. و سپس Mystics هستند، که احتمالاً جذاب ترین تیم پلی آف با توجه به پتانسیل باورنکردنی اما آسیب های متعدد آنها هستند. سلامت واشنگتن همچنان یک سوال بزرگ است و مشخص نیست شکیرا آستین در دسترس خواهد بود یا خیر، اما تطابق آنها با لیبرتی باید به اندازه هر سری در دور اول نزدیک باشد.

MA Voepel، Alexa Philippou و Kevin Pelton از ESPN.com به همراه اریک مودی، نویسنده ESPN Fantasy Games، به بزرگ‌ترین داستان‌های پلی‌آف نگاه می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند که کدام تیم قهرمانی را در اکتبر برنده خواهد شد.

اگر هر دو به نیمه نهایی راه یابند، دالاس در لاس وگاس پیروزهای پیاپی را خواهد داشت. آریکه اوگونبوواله و وینگز در 7 جولای 80 بر 78 پیروز شدند، اما در هر دو دیدار قبلی 104 امتیاز از دست دادند. مایکل گونزالس/NBAE از طریق گتی ایماژ

آیا سوپرتیم ها در مسیر برخورد هستند؟ کدام تیم به جز لاس وگاس یا نیویورک شانس بیشتری برای رسیدن به فینال WNBA دارد؟

پلتون: فینال Aces-Liberty مطمئناً محتمل تر است، اما تمایل به افزایش اطمینان تقریباً برای هر مورد علاقه وجود دارد. اگرچه دالاس در دو ماه گذشته بهتر بوده است، اما من به کانکتیکات به دلیل تجربه پلی آف Suns و مسیر مطلوب تر برای رسیدن به نیمه نهایی، شانس بیشتری برای حضور در فینال می دهم.

فیلیپ: با فرض اینکه دور اول تماماً گچ باشد، تصور اینکه سانز پس از 0-4 مقابل لیبرتی در فصل عادی سه بازی را برد، سخت است (البته، کانکتیکات سال گذشته شیکاگو را در نیمه نهایی شکست داد و آنها را شکست داد. فصل عادی) . اگر Mystics لیبرتی را از بین ببرد و در نیمه نهایی با Suns روبرو شود، کانکتیکات در سری فصل 4-0 جلو خواهد افتاد. یک قانون سرانگشتی خوب که من بعد از پنج سال کسوف ایجاد کردم: کانکتیکات را دست کم بگیرید که در خطر است.

دالاس نشان داد که می تواند لاس وگاس را شکست دهد، با شکست دادن Aces در رنگ و ریباند 80-78 در پیروزی 80-78 در 7 ژوئیه. اما اگر بخواهند پیشرفت کنند، وینگز باید عنوان قهرمانی را به دست آورد تا بتواند در یک سری از قهرمانان دفاع کند. دالاس در هر دو دیدار اخیر خود مقابل لاس وگاس 104 امتیاز کسب کرده است.

ووپل: آس در این فصل یک بازی (به واشنگتن و نیویورک) باخت، در حالی که لیبرتی شکست نخورده است. این به شما نشان می دهد که چقدر احتمال دارد که یک سری بازی را به هر تیمی غیر از یکدیگر ببازید.

به نظر می رسد اگر کسی در دور اول از سه نفر برتر شکست بخورد، بهترین شانس برای از بین بردن مسابقات نهایی بالقوه آنها است. بنابراین، Mystics احتمالا بهترین نسخه از خود خواهند بود و نیویورک را ناراحت خواهند کرد.

Oddsmakers – Caesars Sportsbook از Aces برای بردن عنوان 2023 با 160-، با Liberty درست پشت سر آنها در +135 – علاقه مند به شانس نیستند.

کندیس پارکر در این فصل در 18 بازی به میدان رفته است اما از 7 جولای تاکنون بازی نکرده است. او میانگین 9.0 امتیاز، 5.4 ریباند، 3.7 پاس منجر به گل و 1.5 ریباند به دست آورد. دیوید بکر / NBAE از طریق گتی ایماژ

Aces در بیشتر فصل مورد علاقه شدید بوده اند، اما از 6 آگوست 5 بار پیاپی شکست خورده اند. اکثر اعضای هیئت ما آزادی را برای کسب عنوان در سال 2023 انتخاب کردند. دلیل ش چیه؟

پلتون: از دست دادن کندیس پارکر تنها بزرگترین عامل است. ترکیب لاس وگاس، با هر چهار ستاره (چلسی گری، کلسی پلام، آجا ویلسون و جکی یانگ) به همراه کیا استوکس و آلیشا کلارک در کنار آنها، خوب بوده است و طبق گفته من 21.4 امتیاز در هر 100 مالکیت از حریف پیشی گرفته است. تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به آمار پیشرفته WNBA، در مقایسه با plus-23.4 قبل از آن، شکستن ستاره ها.

با این حال، اگر یکی از این چهار ستاره بیرون باشد، آس‌ها در زمان استراحت (منهای 2 امتیاز به ازای هر 100 مالکیت) در مقایسه با 15.8 مثبت در زمانی که پارکر در نیم فصل اول سالم بود، پیشی گرفته‌اند. شروع وگاس هنوز به اندازه کافی برای کسب عنوان خوب است، اما اگر پارکر که در ماه جولای پایش را جراحی کرد، نتواند به موقع برای فینال ها بازگردد، جای اشتباه بسیار کمتری وجود دارد.

فیلیپ: لیبرتی از آغاز ماه اوت سه بار لاس وگاس را شکست داده است، از جمله قهرمانی در جام کمیسیونر. آنها فقط به عنوان تیمی که انتظار داشتند گرد هم آمدند، زیرا زمان برای بازی با هم داشتند، به علاوه جونز در سیستم نیویورک بسیار سالم و راحت است.

برای Aces، همراه با دفاع و تولید آنها روی شیشه، گواهی بر ارزش پارکر در هر دو زمینه است. قبل از استراحت ستاره ها، امتیاز دفاعی آنها 95.6 امتیاز به ازای هر 100 مالکیت، بهترین در لیگ بود. از آن زمان، رتبه دفاعی آنها با 100.0 در رتبه سوم قرار گرفته است، پس از Liberty’s 99.7. بکی هامون همیشه تاکید می کند که اگر تیمش ضربات خود را نمی زند، باید دفاع بازی کند تا بازی ها را ببرند.

من لیبرتی را برای شکست دادن Aces بر اساس نحوه برگزاری مسابقات در ماه آگوست انتخاب کردم، اما هسته چهار آس، به رهبری ویلسون تقریباً غیرقابل توقف، هنوز هم می توانست به آن برسد.

ووپل: من به Aces برای تکرار ادامه می‌دهم، اما کاملاً قابل درک است که چرا بسیاری احساس می‌کنند که جزر و مد به سمت لیبرتی برگشته است. نیویورک سه بازی از چهار بازی را که در ماه اوت انجام داده است، برده است. تحکیم آزادی به پیشرفت خود ادامه داد. و با وجود اینکه ایس ها سال گذشته بدون پارکر عنوان قهرمانی را به دست آوردند، اما امسال در پلی آف با تیمی روبرو نشدند که به اندازه لیبرتی استعداد داشت.

شاید Aces از آن به نفع خود استفاده کنند. آنها با هیچ حس اعتماد به مرحله پلی آف نمی آیند. مربی بکی هامون توجه کامل آنها را دارد و به آنها می گوید که چگونه باید در ادامه فصل پیشرفت کنند تا دوباره برنده شوند.

جونکل جونز که در فصل خارج از فصل به نیویورک مبادله شد، در اوایل فصل با یک واکنش استرسی در پای خود دست و پنجه نرم کرد، اما او اکنون به فرم MVP خود بازگشته است و به رهبری لیبرتی کمک می کند تا بروس بنت/گتی ایماژهای مورد علاقه را در پنل انجام دهد.

کدام بازیکن می تواند بیشترین تاثیر را در فصل بعد داشته باشد؟

پلتون: جونکل جونز. بازگشت فوروارد 6 فوتی به چیزی شبیه به فرم MVP او پس از کند شدن واکنش استرس در پای چپش، بزرگترین عامل در بهبود نیویورک در طول فصل بود. پس از میانگین 10.3 PPG و 6.1 RPG در 22.6 MPG قبل از استراحت آل استار در اواسط جولای، جونز میانگین دابل دابل (12.2 PPG و 10.3 RPG) در 27، 0 MPG در نیم فصل دوم به دست آورد. اگر جونز دچار مشکل بدی شود و در تلاش برای پایان دادن به داخل باشد، لیبرتی آسیب پذیر است. اگر او بتواند به برنا استوارت در تسلط بر نقاشی کمک کند، نیویورک مورد علاقه برای این عنوان است.

فیلیپ: جونز، برنده جایزه MVP کمیسیونر، نشان داد که وقتی در بهترین حالت خود است، نیویورک هم همینطور است. توانایی دفاعی او برای کند کردن ویلسون که از زمان استراحت آل استار میانگین 26.2 امتیاز و 9.7 ریباند در هر بازی کسب کرده است، به همان اندازه مهم است که گلزنی و بهره وری او روی شیشه. اگر قرار باشد لیبرتی برنده چیزی شود، جونز نقش بزرگی ایفا خواهد کرد. و برای Aces، آیا چلسی گری می تواند مانند سال گذشته که MVP فینال ها را انتخاب کرد، برای یک بازی دیگر پس از فصل آماده شود؟

و آریکه اوگونبوواله چطور؟ او سال گذشته تنها یک بازی پلی آف انجام داد، زیرا او با مصدومیت شکمی دست و پنجه نرم کرد، و در حالی که دالاس گزینه های با استعداد زیادی دارد (ساتو سابالی، تیرا مک کوان، ناتاشا هاوارد)، از زمانی که او در سال 2019 به خدمت گرفته شد، این امتیاز اوگونبوواله بوده است. او هدایت می کند. لیگ در دقیقه (37.2 در هر بازی) در این فصل. آیا او می تواند Wings را به مکان هایی که قبلاً هرگز نرفته اند ببرد؟

ووپل: اگر این یکی از بازیکنان ذکر شده نباشد، ممکن است سابرینا یونسکو از نیویورک باشد که با 128 امتیاز در رده بندی لیگ برتری دارد. لیبرتی، که با 11.1 پرتاب 3 امتیازی در هر بازی، WNBA را رهبری می کند، واقعا دفاع را گسترش می دهد. ، و یونسکو به آنجا هدایت می شود.

برای لاس وگاس، جکی یانگ می تواند تفاوت باشد. او بهترین شوتزنی دوران حرفه ای خود را با 52.3 درصد از زمین، 44.9 از محدوده 3 امتیازی به ثبت رسانده است.

پیش بینی پلی آف WNBA 2023

برای مشاهده پیش نمایش دور اول اینجا را کلیک کنید.

دور اول: شماره 1 لاس وگاس یا شماره 8 شیکاگو؟

مدول: لاس وگاس در 2پلتون: لاس وگاس در 2فیلیپ: لاس وگاس در 2ووپل: لاس وگاس در 2

دور اول: شماره 2 نیویورک یا شماره 7 واشنگتن؟

مدول: نیویورک در 3پلتون: نیویورک در 2فیلیپ: نیویورک در 3ووپل: نیویورک در 3

دور اول: شماره 3 کانکتیکات یا شماره 6 مینه سوتا؟

مدول: کانکتیکات در 3پلتون: کانکتیکات در 2فیلیپ: کانکتیکات در 3ووپل: کانکتیکات در 3

دور اول: شماره 4 دالاس یا شماره 5 آتلانتا؟

مدول: دالاس در 3پلتون: دالاس در 3فیلیپ: دالاس در 2ووپل: دالاس در 3

کدام تیم ها در فینال WNBA به مصاف هم می روند؟

مدول: لاس وگاس و نیویورکپلتون: لاس وگاس و نیویورکفیلیپ: لاس وگاس و نیویورکووپل: لاس وگاس و نیویورک

کدام تیم قهرمان می شود؟

مدول: نیویورکپلتون: نیویورکفیلیپ: نیویورکووپل: لاس وگاس

چه کسی MVP فینال WNBA خواهد بود؟

مدول: برنا استوارت، نیویورکپلتون: برنا استوارت، نیویورکفیلیپ: جونکل جونز، نیویورکووپل: آجا ویلسون، لاس وگاس

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما