(تصاویر) Cal bots اولین تاکسی آبی خودران جهان

Callboats اولین شرکت در جهان است که خدمات تاکسی دریایی را بین شهر هلسینکی فنلاند و مجمع الجزایر همسایه ارائه می دهد. این کشتی های برقی مجهز به پنل های خورشیدی با هدف کاهش شدید قیمت ها و رفع مشکل کمبود کاپیتان برای جابجایی مسافران است.

قایق را می توان با استفاده از برنامه ویژه Call Boats درخواست کرد.

تاکسی دریایی Cal Boots Self Drive

به گفته پیتر اوستبرگ، مدیر عامل شرکت Cal Boats، 60 تا 70 درصد هزینه های حمل و نقل بین جزیره از حقوق کاپیتان ها تامین می شود. در حالت خودکار، کاپیتان می تواند پنج تاکسی دریایی را مدیریت کند که منجر به افزایش سود در فصل کوتاه و کاهش قیمت برای مصرف کنندگان می شود.

طبق قوانین فعلی فنلاند، خدمه باید همیشه در این کشتی های خودکششی حضور داشته باشند. اما تاکسی‌های دریایی Call Boats می‌توانند با استفاده از دوربین‌ها و حسگرهای 360 درجه برای نظارت بر محیط، ردیابی و جلوگیری از خطر، حرکت در آب، و قرار دادن خودکار تخته پل هنگام سوار و پیاده شدن مسافران، تمام این وظایف را انجام دهند. به طور مستقل

تاکسی آبی خودران Cal Boots از چهار موتور الکتریکی 10 کیلوواتی بهره می برد که به حداکثر سرعت 17 کیلومتر در ساعت می رسد. باتری 60 کیلووات ساعتی موجود در هواپیما می تواند تا 9 ساعت در هنگام حرکت با سرعت 11 کیلومتر در ساعت دوام بیاورد.

پنل های خورشیدی روی سقف کشتی نیز به شارژ باتری تاکسی دریایی Call Boats در روزهای آفتابی کمک می کند. این باتری از طریق یک شارژر سه فاز 11 کیلوواتی نیز قابل شارژ است.

تاکسی‌های دریایی خودران CallBoats مسیرهای بین هلسینکی و جزایر کوتیلوئوتو، ویلالوئوتو و مالکساری را پوشش می‌دهند. این سفرهای دریایی کوتاه است و هر سفر رفت و برگشت حداکثر چند کیلومتر است. به گفته Cal Boats، استفاده از قایق های خودکششی دسترسی به این جزایر را بهبود می بخشد.

مدل تاکسی دریایی خودکششی Cal Boots

Cal Boots پیش از این دو مدل تاکسی دریایی خودران را معرفی کرده است و مدل دیگری نیز در ادامه خواهد آمد. مدل CAT 6 ظرفیت شش سرنشین را دارد. کل سقف این مدل با پنل های خورشیدی پوشیده شده است.

مدل Cat 10 (CAT 10) نسخه بزرگتر تاکسی دریایی Cal Boots است که می تواند 12 تا 20 مسافر را حمل کند.

مدل دیگری که قرار است معرفی شود، نسخه به روز شده Cat 10 است که با نام CAT 10 L شناخته می شود. این مدل می تواند تا 30 مسافر را در خود جای دهد و بین هر بار شارژ باتری مدت زمان بیشتری کار کند.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما