تولد ترک اعتیاد

بله، متخصصان روش "گام های کوچک" را برای ترک عادت دوست دارند. کشف اینکه کسی که دوستش دارید مشکل مواد مخدر دارد می تواند باعث ایجاد احساسات شوک، ترس و خشم شود، به خصوص اگر کودک یا نوجوان شما باشد که مصرف می کند. این روش به کمی آمادگی نیاز دارد. سیدامبی می گوید: «به چند بار در روز استفاده از آن توجه کنید. از آنجایی که این داروی گیاهی چه از نظر جسمی و چه از نظر ذهنی اعتیادآور تلقی نمی‌شود، توقف استفاده از آن در هر زمان که بخواهید دشوار نیست. شکل جدی تر ترک الکل که برخی افراد آن را تجربه می کنند، دلیریوم ترمنس (DTs) است. شاید به این دلیل باشد که آمار مصرف الکل نشان می دهد که مردان بیشتر از زنان مشروب الکلی می نوشند و افراد 45 تا 64 ساله بیشترین احتمال مصرف الکل را دارند. اگر فرد بهبودیافته رانندگان به اندازه کافی سنگین را تجربه کند، ممکن است دوباره عود کند و یک بار دیگر اعتیاد را تجربه کند. دشمن نهایی شما عود است و شما تمام زندگی خود را دارید تا رفتار خود را تقویت کنید تا از آن اجتناب کنید. جیمز کلیر، متخصص عادات و رفتارهای انسانی، در کتاب خود عادات اتمی: راه آسان و اثبات شده برای ایجاد عادات خوب و شکستن عادات بد.

چه یک کاربر معمولی باشید و چه سال‌ها آن ابزار را حمل کرده‌اید، مراحل زیر می‌تواند به شما کمک کند عادت بد خود را برای همیشه کنار بگذارید. شما می توانید زمان سپری شده (در قالب هر آنچه می خواهید در ثانیه، دقیقه، ساعت، روز، هفته، ماه و غیره) از ترک عادت های بد خود را ببینید. اما برداشتن گام‌های کوچک‌تر برای ترک سیگار نیز راهی مؤثر برای ترک عادت بد است. تقریباً تمام مسائل رفتاری با تمرین مداوم برای ایجاد یک عادت حل می شود.

در همین حال، تتوتالیسم در بین افراد 16 تا 44 ساله از سال 2005 افزایش یافته است و افراد 16 تا 24 ساله کمترین احتمال مصرف الکل را دارند. پروفسور پترا مایر، مدیر گروه تحقیقاتی الکل شفیلد. در مرکز بازپروری مواد مخدر و الکل ما در بوکا، ما می دانیم که بهبودی از اعتیاد می تواند چالش برانگیز باشد. بر اساس نظرسنجی ملی در مورد سوء مصرف مواد مخدر و سلامت، (NSHDUH) از هر 8 آمریکایی، 1 نفر با اعتیاد به مواد مخدر یا الکل دست و پنجه نرم می کند و الکل بیشتر درصد آن را مصرف می کند. چه بخواهید اعتیاد خود را به الکل با رفتن به مراکز توانبخشی، درمان یا اتخاذ یک رویکرد درمانی خودراهبر حل کنید، حمایت ضروری است. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا یک برنامه درمانی پیدا کنید، طرحی که ممکن است جایگزین های نیکوتین مانند چسب یا آدامس، داروهای کاهش ولع و حمایت اجتماعی را در خود جای دهد.

اگر می توانید فردی را پیدا کنید که بتواند متعهد به کمک باشد، مطمئن شوید که ابتدا ایده کاملی به دست آورده است، در غیر این صورت ممکن است کنار برود. اهداف این رویکرد باید دو گونه باشد: اول، انکار اهداف فوری پکن، تحمیل هزینه‌ها، کند کردن رشد قدرت و نفوذ چین، و کاهش تهدیدی که می‌تواند برای دموکراسی‌ها و یک سیستم بین‌المللی باز ایجاد کند. و دوم، با نشان دادن بیهودگی استراتژی فعلی چین، برای تغییر محاسبات نخبگان حاکم خود، آنها را مجبور می کند تا در نهایت در سیاست خارجی و داخلی خود تجدید نظر کنند. مطالعه کنید و یاد بگیرید که با کاهش سهم غذاهای شیرین مورد علاقه خود، مصرف خود را محدود کنید. با این غذاها به دنبال فروشگاه های مواد غذایی سالم باشید یا آنها را به راحتی در خانه درست کنید. در نهایت، فهرستی از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود تهیه کنید. در نهایت، اگر منابع لازم برای آن را دارید، می توانید در برنامه های توانبخشی برای مراقبت های بستری یا سرپایی ثبت نام کنید. یک بار برای تفریح ​​با دوستانم آن (تریاک) را امتحان کردم و قبل از اینکه متوجه شوم بخشی از زندگی من شد.»

سیدامبی می‌گوید موارد خاصی مانند استنشاق نیکوتین وجود دارد که پزشک می‌تواند به شما کمک کند تا خود را از Juul جدا کنید و اگر در پایبندی به روش‌های دیگر مشکل دارید، به طور کامل ترک کنید. به عنوان مثال، اگر روزی 10 بار به جول می‌رسید، هدفی را برای خود تعیین کنید که هفته‌ای دو عدد را کاهش دهید. در عرض 20 دقیقه ضربان قلب و فشار خون شما کاهش می یابد. بخش خوبی از این تعداد افرادی هستند که در حال حاضر تحت بازتوانی به نوعی هستند. بسیاری از ما با خماری های قاتل، کبودی های مرموز و احساسات تهوع آور پشیمانی که با افراط در مصرف مشروبات الکلی به وجود می آید آشنا هستیم.

اینجاست که اراده به بازی می آید. بازی را برای چند ماه کنار بگذارید، و سپس اعتیاد شما به زودی برطرف می شود، به شرطی که به بازی باز نگردید. من فقط یک ساعت می توانستم سیگار بکشم و اگر پنج دقیقه بعد بود، آن را از دست داده بودم. در واقع هر چه مدت طولانی تر سیگار را ترک می کردم، دندان هایم سفیدتر می شدند، رنگ زرد تیره رنگ از بین می رفت. و تیترها بسیار نگران کننده شدند. همه محرک ها شکلی از 4 احساس فوق هستند که خودمان را به عنوان "من به یک سیگار نیاز دارم" دوباره آموزش داده ایم. حتی پس از بهبودی از اعتیاد، ممکن است به شکل دیگری از اعتیاد مستعد شوید. بسیاری از عوامل دیگر از جمله محیط و تروما در ایجاد اعتیاد نقش دارند. دکتر لرنر فارغ التحصیل از دانشگاه نوا جنوب شرقی، یک روانشناس بالینی دارای مجوز و دارای گواهی هیئت مدیره است که از سال 1980 در درمان اختلالات خوردن تخصص داشته است. Discovery Health، و ABC's Nightline همچنین چندین نشریه مرتبط با اختلالات خوردن در ادبیات حرفه ای، مجلات ملی و روزنامه ها از جمله USA Today، The Wall Street Journal، New York Times، Miami Herald، Orlando و Hollywood Sun Sentinels را تالیف کردند.

سونیا سی و هفت ساله حرفه ای روابط عمومی 24 ساله بود که شکست یک رابطه طولانی مدت باعث یک مارپیچ نزولی شد. سونیا می‌گوید در بدترین حالت، او غذا نمی‌خورد و به سرعت وزن کم می‌کرد. این برنامه یک درمان شناختی-رفتاری تجویزی است و باید همراه با درمانی که شامل بوپرنورفین و مدیریت احتمالی است استفاده شود. ثابت شده است که درمان شناختی رفتاری باعث تغییر تفکر منفی و درمان اضطراب، افسردگی و اعتیاد می شود. همه اینها برای گفتن: اگر به ترک فکر می کنید، عالی است!

اما اگر کسی نداند که شما در حال ترک سیگار هستید، لغزش بسیار آسان می شود. پشتیبانی شما را تحت کنترل نگه می دارد. وندی بازیلیان، متخصص تغذیه می‌گوید: حذف قند اضافی از رژیم غذایی به این معنی است که فضایی برای سیر کردن و طعم و طعم رضایت‌بخش‌تر دارید. برای کسانی که به دیگران در زمینه اعتیاد کمک می کنند، به صبر و توجه بیشتری نیاز دارید. این تاکتیک به طور گسترده توسط کارشناسان پشتیبانی می‌شود و می‌گویند برای ترک اعتیاد به کافئین، روال ناسالم تلفن و شبکه‌های اجتماعی، و بله، جولینگ مؤثر است. این کشور حمله ای را علیه قاچاقچیان مواد مخدر به راه انداخته و درمان کسانی را که طعمه مواد مخدر شده بودند به عهده گرفته است. علائم ترک کوکائین مانند سایر مواد مخدر مانند هروئین یا الکل که وابستگی در بدن ایجاد می کند باعث بیماری جسمی نمی شود. همچنین، وضعیت شما به صورت شبانه روزی کنترل می شود و در صورت لزوم، کمک های پزشکی برای کاهش خطرات سلامتی و خطرات ناشی از ترک خدمت ارائه می شود. همچنین، عواملی مانند فیزیولوژی و اینکه آیا کاوا در ترکیب با مواد دیگر مورد سوء استفاده قرار گرفته است نیز بر جدول زمانی ترک تأثیر می گذارد. تعداد زیادی از گیرنده های نیکوتین در مغز شما پس از حدود یک ماه پس از ترک سیگار به سطح طبیعی باز می گردد.

Chantix اثرات خوشایند نیکوتین بر مغز را مسدود می کند. و در حالی که بسیاری از سیگاری‌های سابق می‌گویند جولینگ به آن‌ها کمک کرد تا سیگار را ترک کنند، و برخی مطالعات تأیید می‌کنند که سیگارهای الکترونیکی مشابه می‌توانند کمک کنند، تحقیقات کافی برای اطمینان از اینکه آیا این روش برای ترک کامل نیکوتین افراد مؤثر است یا خیر، وجود ندارد. بگویید سوژه "الف" سیگاری است و او یک دوست دارد، موضوع "ب". موضوع "ب" یک دوست دارد، موضوع "C" که او نیز سیگاری است. این دارو ممکن است به کسانی که مایل به ترک سیگار هستند، با کاهش میل به نیکوتین و با مسدود کردن اثرات لذت بخش نیکوتین در صورت از سرگیری سیگار کمک کند. میزان سیگار کشیدن آنها به طور مداوم افزایش نمی یابد. این می تواند به اندازه دلخواه شما باشد، نیمی از مقدار معمول را در هفته بعد مصرف کنید یا به همان اندازه کم. بهبودی از آن تقریباً به همان زمان نیاز دارد، اگر نه بیشتر.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما