7 ایده بسیار موثر برای کمک به شما در سرور مجازی بهتر

در ماه می 2018، به چندین توسعه‌دهنده بازی‌های سبک انیمه‌ای که حاوی مقداری برهنگی ملایم بودند، مانند HuniePop، Valve به آنها گفت که باید محتوای جنسی را در بازی‌های خود بررسی کنند یا چهره خود را از Steam حذف کنند، که منجر به سوالاتی در مورد اعمال متناقض از سیاست‌های Valve شد. به عنوان مثال، لومباردی Valve اظهار داشت که بازی Active Shooter، که به بازیکن اجازه می داد به عنوان یکی از اعضای تیم SWAT که وظیفه دارد تیرانداز را در یک حادثه تیراندازی در مدرسه پایین بیاورد یا به عنوان خود تیرانداز بازی کند، نمونه ای از ترولینگ است. همانطور که او توضیح داد "برای انجام کاری جز ایجاد خشم و ایجاد درگیری از طریق وجودش طراحی شده است". در حالی که Active Shooter قبل از انتشار این بیانیه خط مشی توسط Valve به این دلیل که توسعه از شرایط و ضوابط سرویس Steam سوء استفاده کرده است، از استیم حذف شده بود، لومباردی اظهار داشت که اگر توسط هر توسعه‌دهنده دیگری ارائه می‌شد، بازی را حذف می‌کردند. در عرض یک ماه پس از شفاف سازی تعریف خود از ترولینگ، Valve تقریباً 170 بازی را از استیم حذف کرد.

با این حال، Valve بعداً سفارشات خود را لغو کرد و اجازه داد این بازی‌ها باقی بمانند و به توسعه‌دهندگان گفت Valve بازی‌ها را مجدداً ارزیابی کرده و هر محتوایی را که نیاز به تغییر یا حذف دارد به آنها اطلاع می‌دهد. در این شرایط، باید یک فایل vhd. ایجاد کنید که مرورگر وب مورد نظر را نصب کرده باشد، ماشین مجازی مرتبط را اجرا کنید و به برنامه وب تحت آزمایش اشاره کنید. Valve پس از بررسی نگرانی‌های جامعه، با درک نیاز به نگه داشتن این مبلغ برای توسعه‌دهندگان کوچک و ترسیم طرح‌هایی برای بهبود الگوریتم‌های کشف آنها و تزریق مشارکت بیشتر انسانی برای کمک به آنها، تصمیم گرفت که هزینه مستقیم را 100 دلار تعیین کند. یک بلاک چین می‌تواند حقوق مالکیت را حفظ کند، زیرا وقتی به درستی برای جزئیات قرارداد مبادله تنظیم شود، سابقه‌ای ارائه می‌کند که پیشنهاد و پذیرش را وادار می‌کند. Valve یک برنامه "Curator Connect" را در دسامبر 2017 اضافه کرد. متصدیان می‌توانند توصیف‌گرهایی را برای نوع بازی‌هایی که به آن‌ها علاقه دارند، زبان‌های ترجیحی، و سایر برچسب‌ها را همراه با نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی تنظیم کنند، در حالی که توسعه‌دهندگان می‌توانند از این اطلاعات متصدیان خاصی را پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند و پس از بررسی، مستقیماً به آنها ارائه دهند. دسترسی به بازی آنها

یک نوع Hypervisor ممکن است برای هر کار ایده‌آل نباشد، و هایپروایزرهای فلزی، میزبان و مبتنی بر کانتینر می‌توانند در یک مرکز داده وجود داشته باشند تا طیفی از نقش‌های خاص را انجام دهند. مجازی‌سازی از طریق چندین تکنیک اثبات‌شده انجام می‌شود: استفاده از VM، استفاده از paravirtualization و پیاده‌سازی مجازی‌سازی میزبانی شده توسط سیستم عامل. سانترال میزبان می‌تواند شش تا هشت برابر پهنای باند بیشتری استفاده کند، زیرا نمی‌تواند بر اساس آن مقیاس‌بندی شود. فراموش نکنید که ذخیره‌سازی ابری پشتیبان‌گیری از اطلاعات شما نیست، اگر تنها نسخه‌ای باشد که دارید. این همه در سمت مشتری است. نسخه های جدیدتر سرویس گیرنده Steam از چارچوب جاسازی شده Chromium استفاده می کنند. Steam برای Mac OS X در ابتدا برای انتشار در آوریل 2010 برنامه ریزی شده بود. اما پس از یک دوره بتا به 12 می 2010 بازگردانده شد. در ماه‌های بعد، اسپاتیفای به چندین شرکت دیگر پیوست و نامه‌ای را به نهاد ضد انحصار اتحادیه اروپا ارسال کرد که به طور غیرمستقیم اپل و گوگل را به «سوءاستفاده از «موقعیت ممتاز» خود در صدر بازار، با اشاره به «برخی» شرکت‌ها متهم کرد. "به جای "دروازه" به "دروازه بان" تبدیل شد.

در حوالی راه‌اندازی فروشگاه دیجیتالی Origin متعلق به Electronic Arts (EA) در همان سال، Valve بازی‌های Crysis 2، Dragon Age II و Alice: Madness Returns را از Steam حذف کرد زیرا شرایط خدمات مانع از داشتن ویترین درون‌بازی مخصوص بازی‌ها می‌شد. برای محتوای قابل دانلود در مورد Crysis 2، یک "Maximum Edition" که حاوی تمام محتوای قابل دانلود موجود برای بازی بود و ویترین داخل بازی را حذف کرد، دوباره به Steam اضافه شد. در پاسخ، EA اعلام کرد که آنها بازیکنان را تحت فشار قرار نمی دهند تا در بازی های خود پول خرج کنند و اکثر بازیکنان فیفا هیچ پولی را در بازی خرج نمی کنند. پس از این وصله، بازی‌ها قبل از اینکه بتوانند کارت‌های معاملاتی تولید کنند، باید به نوعی از ضریب اطمینان بر اساس زمان واقعی بازی برسند، و بازیکنان برای زمان بازی‌شان تا دریافت کارت‌های معاملاتی قبل از برآورده شدن این معیار، اعتبار داده می‌شوند.

در می 2017، Valve شناسایی کرد که چندین بازی در این سرویس با پشتیبانی از کارت معاملاتی وجود دارد، جایی که توسعه‌دهنده کدهای بازی را در هزاران حساب کاربری ربات توزیع می‌کرد که بازی را اجرا می‌کردند تا کارت‌های معاملاتی را به دست آورند که سپس می‌توانستند آنها را برای سود بفروشند. این بازی‌ها همچنین نکات مثبت کاذبی ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود این بازی‌ها محبوب‌تر از آنچه واقعا بودند به نظر برسند و روی بازی‌هایی که از طریق الگوریتم‌های فروشگاهی به بازیکنان قانونی پیشنهاد می‌شوند، تأثیر بگذارند و بر الگوریتم‌های Discovery Steam تأثیر بگذارند. از ژوئن 2018، Valve اقداماتی را علیه بازی‌ها و توسعه‌دهندگانی که سیستم را «ترول» می‌کنند، انجام داده است. در سپتامبر 2018، Valve به صراحت تعریف کرد که ترول‌های موجود در Steam «در واقع علاقه‌ای به تلاش‌های با حسن نیت برای ساختن و فروش بازی‌ها به شما یا هرکسی ندارند» و در عوض از «شیء شکل بازی» استفاده می‌کنند که می‌تواند یک بازی ویدیویی در نظر گرفته شود، اما نمی‌تواند بازی‌های ویدیویی در نظر گرفته شود. توسط تقریباً اتفاق نظر کاربران "خوب" در نظر گرفته می شود. هنگام اعلام برنامه‌های خود برای Steam Direct، Valve پیشنهاد کرد که این هزینه بین 100 تا 5000 دلار خواهد بود که هدف آن تشویق ارسال‌های نرم‌افزاری جدی به این سرویس و حذف بازی‌های بی‌کیفیت که به‌عنوان بیل‌افزار تلقی می‌شوند، بهبود خط لوله کشف برای مشتریان Steam است..

در فرآیند انتقال از Greenlight به Direct، Valve اکثر 3400 بازی باقیمانده را که هنوز در Greenlight بودند، به طور انبوه تأیید کرد، اگرچه شرکت اشاره کرد که همه آنها در وضعیتی قرار نگرفتند که باید منتشر شوند. تغییرات بعدی به توسعه دهندگان این امکان را داد تا ایده های مفهومی را در سرویس Greenlight قرار دهند تا علاقه خود را به پروژه های بالقوه به صورت رایگان جلب کنند. آرای چنین پروژه هایی فقط برای توسعه دهنده قابل مشاهده است. تعریف منبع باز یک فلسفه منبع باز ارائه می دهد و شرایط استفاده، اصلاح و توزیع مجدد نرم افزار منبع باز را بیشتر تعریف می کند. AWS فقط برای منابعی که استفاده می‌کنید هزینه‌ای از شما دریافت می‌کند، بدون اینکه هزینه‌های اولیه یا قراردادهای بلندمدت داشته باشید. ماشین‌های مجازی ابری مرتباً به آخرین نسل سخت‌افزار محاسباتی سریع و کارآمد با عملکرد بهتر با منابع محاسباتی کلاس سازمانی ارتقا می‌یابند. وقتی صحبت از حاکمیت شد، در نظر بگیرید که یک حافظه پنهان مشترک به طور ناگهانی انگیزه‌ای برای پذیرش هر چیزی جز آخرین نسل از کتابخانه‌های «برنده» ایجاد می‌کند. همانطور که این آزمایش ها از طریق آزمایش کاربر نهایی بالغ می شوند، سپس به عنوان ویژگی های مستقیم به ویترین فروشگاه آورده می شوند.

این الگوریتم‌ها به نتایج مثبت کاذب انتخابی برای بازی‌های قانونی با الگوهای استفاده غیرمعمول کاربر نهایی منجر شده‌اند، مانند Wandersong که در ژانویه 2019 به دلیل آنچه توسعه‌دهنده معتقد بود مربوط به نظرات مثبت تقریباً یکصدا کاربران از بازی بود، پرچم‌گذاری شد. Valve اشاره کرد که این‌ها «بازی‌های جعلی» ارزان‌قیمتی هستند که به «تغییر دارایی» با دارایی‌های موتور بازی قبلی Unity تکیه می‌کنند تا بتوانند به سرعت منتشر شوند، و برای استفاده از بازار کارت‌های معاملاتی طراحی شده‌اند تا به بازیکنان و توسعه‌دهندگان اجازه دهند. برای کسب سود از فروش کارت معاملاتی این به‌روزرسانی Discovery توسط Valve موفقیت‌آمیز تلقی شد، زیرا آنها در مارس 2015 گزارش دادند که شاهد افزایش استفاده از Steam Storefront و افزایش 18 درصدی فروش بر اساس درآمد نسبت به قبل از به‌روزرسانی بودند. اگرچه توسعه دهندگان Hammerpoint Interactive توضیحات را پس از راه اندازی تغییر دادند تا وضعیت فعلی نرم افزار بازی را منعکس کند، Valve عنوان را از Steam حذف کرد و به کسانی که آن را خریداری کرده بودند بازپرداخت کرد. به درخواست یوبی‌سافت، Valve به مشتریانی که بازی را خریده‌اند بازپرداخت می‌کند، در حالی که یوبی‌سافت تلاش می‌کرد تا وصله‌ای را منتشر کند که چک DRM را به طور کلی حذف کند.

Valve همچنین متعهد به توسعه ابزارهای ضد آزار و اذیت برای حمایت از توسعه دهندگانی است که ممکن است بازی خود را در میان بحث و جدل پیدا کنند. بازی‌هایی که دارای تم‌های بالغ با شخصیت‌های اصلی هستند که از نظر بصری به نظر می‌رسد زیر سن قانونی هستند، حتی اگر روایت بازی آن‌ها را بزرگسالان نشان دهد، توسط Valve ممنوع شده‌اند. Valve همچنین Earth: Year 2066 را از برنامه Early Access حذف کرد و پس از کشف اینکه توسعه دهندگان بازی از دارایی های بازی های دیگر استفاده مجدد کرده اند و از ابزارهای توسعه دهنده برای پاک کردن شکایات منفی در مورد عنوان استفاده کرده اند، بازپرداخت را ارائه کرد. در صورتی که فروش بازی از 1000 دلار بیشتر شود، Valve هزینه را بازپرداخت می کند. در ژوئن 2015، Valve یک فرآیند رسمی ایجاد کرد تا به خریداران اجازه دهد تا درخواست بازپرداخت کامل بازی‌هایی را که به هر دلیلی در Steam خریداری کرده‌اند، با تضمین بازپرداخت در دو هفته اول تا زمانی که بازیکن بیش از دو ساعت در بازی سپری نکرده باشد، داشته باشند.. در نوامبر 2019، نزدیک به 1000 بازی از استیم حذف شد. در مارس 2019، Valve در مورد روز تجاوز جنسی با فشار مواجه شد، بازی برنامه‌ریزی‌شده‌ای که به عنوان یک کمدی تاریک و فانتزی قدرتمند توصیف می‌شود که در آن بازیکن یک متجاوز سریالی را در میان یک آخرالزمان زامبی کنترل می‌کند.

در جولای 2019، ویژگی Steam Labs به‌عنوان وسیله‌ای از Valve معرفی شد تا ویژگی‌های اکتشاف آزمایشی را که در نظر گرفته‌اند در Steam به نمایش بگذارند، اما بازخورد عمومی را جستجو کنند تا ببینند آیا آن چیزی است که کاربران می‌خواهند قبل از ادغام کامل آن در ویترین فروشگاه. دومین آپدیت Discovery در نوامبر 2016 منتشر شد که به کاربران کنترل بیشتری بر روی بازی هایی که می خواهند در استیم استور ببینند یا نادیده بگیرند، در کنار ابزارهایی برای توسعه دهندگان و ناشران برای سفارشی سازی و ارائه بهتر بازی خود در این تنظیمات برگزیده کاربران جدید، به کاربران می دهد. Kamatera به شما امکان می دهد نوع سرورها، سیستم عامل و کنترل پنل را برای میزبانی VPS خود سفارشی کنید. Kallithea – سیستم مدیریت کد منبع که از دو سیستم کنترل نسخه پیشرو Mercurial و Git با یک رابط وب پشتیبانی می کند. اصطلاحات «مدیریت هویت» (IdM) و «مدیریت هویت و دسترسی» به جای یکدیگر در حوزه مدیریت دسترسی هویت استفاده می‌شوند. پشتیبانی Steam برای XP و Vista در سال 2019 حذف شد. در حالی که کاربران هنوز در آن سیستم عامل‌ها می‌توانند از کلاینت استفاده کنند، به ویژگی‌های جدیدتر دسترسی ندارند.

برای استفاده از برخی از ویژگی‌های آن برای عناصر رابط جدیدتر، Steam از نسخه‌های 64 بیتی Chromium استفاده می‌کند که باعث می‌شود در سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر مانند Windows XP و Windows Vista پشتیبانی نشود. قبل از این اعلامیه تغییری در کلاینت بتای Steam برای پشتیبانی از موتور رندر مرورگر وب WebKit به جای موتور Trident اینترنت اکسپلورر انجام شد. در آستانه اولین سالگرد Greenlight، Valve به طور همزمان 100 بازی را از طریق فرآیند Greenlight تأیید کرد تا این تغییر جهت را نشان دهد. Replication به‌طور پیش‌فرض به‌جای فشار دادن «pull» است، به این معنی که ماکت‌ها تغییرات را از سروری که در آن تغییر انجام شده است، می‌کشند. در این دادخواست ادعا شده بود که گوگل با پرداخت مبلغی بین ۸ تا ۱۲ میلیارد دلار به اپل به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض آیفون‌ها، رفتاری ضدرقابتی انجام داده است. در آمار یورواستات، ارزش کل بخش ICT شامل تولید و خدمات ICT در اروپا، بیش از 475 میلیارد یورو در سال 2017 برآورد شده است. از این میان، بخش خدمات ICT بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. Valve قصد دارد از همین رویکرد و الگوریتم‌ها برای شناسایی این نوع بازی‌ها استفاده کند و این بازی‌ها را تنها به یک هزار دستاورد کل محدود کند و این دستاوردها را به آمار یک کاربر کاهش دهد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروش سرور مجازی وب سایت خود باشید.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم