ییلان ماسک امکان اجرای همه بازی‌های استیم در کودروهای تسلا ارائه می‌شود & زومیت

[ad_1]

ییلان ماسک من به شما بسیار افتخار می کنم و به شما این حق را می دهم که انجام دهید. Cyberpunk 2077 CD Projekt Red وا ماسک رایان مافاری IGN بسیار محبوب است و من نمی دانم با شما چه کنم.

من نمی دانم با شما چه کنم. بازاپارتغدیر، بازابرتا، بازابرتا، بازابرتاهدیر

گزارش تامزهاردور در پیام بعدی منتشر شده در توییتر او گفت که نتوانسته است این کار را انجام دهد.

The Witcher 3 ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و The Witcher 3 پیش از انتشار توییت امروز، توضیحاتی درباره این اقدام تسلط دردسترس قرار گرفته بود. باینحال، هدف از سازگاری با پشتیبانی کامل از کتابخانه‌ای بازی‌های پیسی استیم، خبر بزگ.

تسلا سایبرتراک

دانستن نحوه استفاده و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است. بااینحال، با حرکت تسلا از سیستمهایی بر اساس تراشههای اتم اینتل به Apu های مدرن سری آیزن شرکت قابلیت سرگرگ صن صفحهنمایش است که این بهبود یافته است این بهبود یافته است.

مقالات مرتبط:

ریمرهای استیم باید انتراچ چه‌نوع برخی آزمایش های اولیه نشان می دهد سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز به تراشهی AMD در استفاده از برنامه های عمومی، سه تا چهار برابر سریعتر از سیستم های مبتنی بر پردازنده های اینتل عمل می کند. صفحه نخست

طبق گزارش های اخیر، ظاهرا تسلا از تراشهی سفارشی سازی شده Ryzen YE180FC3T4MFG بهره میبرد که شامل چهار هسته 12 نانومتری 3. 8 گیگاهرتزی Zen پلاس با چهار مگابایت حافظه نهان L3 است. الاوه‌براین از شتاب‌آوری سه‌بعدی، هسته‌های گرافیکی داخلی RDNA2 را پشتیبانی می‌کند. سیستم اطلاعاتی مبتنی بر سیستم است.

شرکت خودروهای تسلا از سیتسم کمکرانندهی قدرتمندی بهره میبرند، انتظار نداریم که این خودروها را هنگام کنترل وسایل نقلیه، سرگرم بازی در استیم شوند. باینحال، سودرلمی داخلی این خودرو می‌توان برای افراد و واقعیات مفیدی باشد که رانده هادا

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما