چهار تروریست در سه درگیری جداگانه در جامو و کشمیر کشته شدند

[ad_1]

سرینگر: نیروهای امنیتی در 12 ساعت گذشته سرکوب گسترده تروریست ها را در کشمیر آغاز کرده اند. پلیس جامو و کشمیر روز شنبه (12 مارس 2022) اعلام کرد که چهار تروریست در سه درگیری جداگانه در منطقه پولواما، گاندربال و هندواره کشمیر به هلاکت رسیدند.

ویجی کومار، آی‌جی‌پی کشمیر گفت که چهار تروریست در درگیری‌ها در کشمیر کشته شدند و عملیات همچنان ادامه دارد. وی همچنین از آغاز عملیات های متعدد نیروهای امنیتی در کشمیر خبر داد.

ویجی کومار IGP Kashmir گفت: “ما عملیات مشترک را در 4-5 نقطه از شب گذشته آغاز کرده بودیم، تا کنون دو تروریست JeM در Pulwama، یک تروریست LeT در Ganderbal و یک تروریست LeT در Handwara کشته شده اند.”

“همه عملیات در حال انجام است. و ما انتظار داریم که تماس در مکان های دیگر نیز برقرار شود، “کومار افزود.

اولین درگیری شامگاه گذشته در روستای چواکالان ناحیه پلواما در کشمیر جنوبی آغاز شد که در آن دو تروریست کشته شدند. به گفته مقامات، “به نظر می رسد دو تروریست دیگر در آنجا به دام افتاده باشند.”

درگیری دوم در منطقه کائوباغ نونار در منطقه گاندربال در کشمیر مرکزی رخ داد که در آن یک تروریست LeT در درگیری مسلحانه کشته شد. مقامات گفتند که این عملیات در حال حاضر جریان دارد.

پلیس منطقه کشمیر اعلام کرد در درگیری که صبح شنبه در نچاما، منطقه راجوار در هندوارا رخ داد، یک تروریست کشته شد.

پلیس منطقه کشمیر از توییتر رسمی خود در توییتی نوشت: “#برخورد در نچاما، منطقه راجوار در #هندوارا آغاز شده است. پلیس و نیروهای امنیتی در حال کار هستند. جزئیات بیشتر در ادامه خواهد آمد. @JmuKmrPolice.” عملیات برخورد در حال انجام است.

پیش از این نیز 3 تروریست در 10 فوریه در کشمیر به هلاکت رسیدند که از این تعداد دو تروریست لشکر در منطقه باتپورا در پلواما و یک تروریست در منطقه حضرتبال سرینگر به هلاکت رسیدند.

تاکنون 20 عملیات ضد تروریستی در کشمیر در سال جاری انجام شده و نیروهای امنیتی موفق شده اند 35 تروریست از جمله سه فرمانده ارشد و 9 تروریست پاکستانی را به هلاکت برسانند. علاوه بر این، نیروهای امنیتی در سال جاری موفق به دستگیری 16 تروریست فعال و بیش از سه ده تن از همکاران تروریستی شده اند.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما