موضوع فدراسیون تکواندو را با حساب خالی تحویل فرفتم ورزش سه

[ad_1]

د خبر: 1812432 |
06 اسفند 1400 ساعت 01:05 |
266 بازدید |

0
دیده

فدراسیون جدید تکواندو با بیان اینکه با هدف صرفه جوئی در هزینه ها، مسابقات بین المللی را در تهران به جای کیش برگزار می کند، گفت: هیچ پولی در حساب فدراسیون نیست.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، هادی ساعی درباره برگزاری رویدادهای بین‌المللی تکواندو در تهران به کیش، اظهار کرد: به دلیل هزینه‌های انجام این رقابت‌ها در کیش، تصمیم گرفته شده با توجه به شرایط مالی فدراسیون و پرداخت. شما می توانید از تمام ابزار و اطلاعات شرکت استفاده کنید.

شورای جدید فدراسیون تکواندو، افزود: هیچ پولی در حساب فدراسیون نیست و فدراسیون را با حساب خالی تحویل گرفتم، بنابراین هیچ پولی نداریم و مسابقاتی را در تهران به جای کیش برگزار می‌کنیم، فقط یک پولی را برای ما به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: دلیل دیگر این کار مورد بحث زمان بود. ما آدم خوش گذرانی، خوش گذران و خوش گذرانی داریم. برگزاري مسابقات در تهران نيازي به اين جابجايي ندارد و با داشتن زمان مي توانيم برنامه تيزي

ساعی در پاسخ به این سوال که رویدادهای بین المللی جام باشگاه های آسیا، جام فدرال و جام جهانی فدراسیون جهانی در کیش، چه میزان هزینه به دنبال داشت، گفت: طبق بررسی هایی که برگزار شد این رقابت ها در کیش چیزی در حدود 7 برگزار شد. مبلغ تومان هزینه دارد که با توجه به شرایط مالی و حساب خالی فدراسیون، عملاً امکان برگزاری این رویدادها وجود ندارد و تصمیم گرفته می شود مسابقات تهرانی را بر عهده بگیرد.

دارنده 2 مدال طلا و یک برنز المپیک و 2 طلا، یک نقره و یک برنز جهان، در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی، آیا کار سختی برای پیشبرد برنامه های تکواندو دارد یا خیر، می گوید: به هر حال ابتدایی. این مهمترین چیز است و این بهترین راه برای انجام آن است. من می دانم با تو چه کنم.

و من به شما ایده خوبی خواهم داد و به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد. اگر قرار است وزارت ورزش قبل از برگزاری مسابقات، مبلغی را به حساب فدراسیون واریز کند، هر چند این مبلغ خیلی هم نیست، اما می‌توان به برگزاری مسابقات در برگزاری مسابقات کمک کرد.

فدراسیون تکواندو درباره بازدید از اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو، گفت: با توجه به مسابقات پیش رو در اردوی تیم های حاضر ملی شدم تا در جریان وضعیت آن ها قرار بگیرم. این قدرت خداوند است و قدرت خداوند در قدرت خداوند است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا رهبران فعلی تیم های ملی، کماکان در رویدادهای فوق العاده حضور خواهند داشت، گفت: مربیان در حال حاضر و همین کادر در مسابقات بین المللی تهران نیز تیم های ملی را بر عهده خواهند داشت. .

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما