سفارش بک لینک سفارش لینک سازی با XSEO

بنابراین در استراتژی های بازاریابی آنلاین به سئو خارجی به عنوان یک ابزار حیاتی نگاه کنید و آن را در ترکیب با سایر تکنیک ها برای دستیابی به موفقیت در دنیای دیجیتال در نظر بگیرید. بهینه‌سازی وب سایت شامل موارد مختلفی می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، سئو کردن ساختار سایت است. بنابراین، لازم است که صاحبان وب سایت‌های مختلف از روش‌های کارآمد برای افزایش ترافیک سایت و جلب نظر کاربران استفاده کنند تا بتوانند فروش خود را بهتر کرده و گوی سبقت را از رقبای خود بربایند.

این به شما کمک می کند که یک فرد متخصص شناخته شوید و باعث افزایش شهرت شما می‌گردد. در بعضی از فروم‌ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید که لینک‌ها توسط موتورهای جستجو پیمایش می‌گردد. هدف اصلی گوگل با این کار، این است که جلوی سئو کلاه سیاه که بعضی از
مالکین انجام می دهند را بگیرد.

اما هدف اصلی ما آنالیز حرفه‌ای وب سایت شماست؛ در نتیجه کلید موفقیت برای آنالیز صحیح وب سایت این است که تجربه کافی در این زمینه داشته باشید. افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند و به نوعی متخصص در این زمینه می باشند بر این باور هستند که لینک های خارجی منبع بسیار مهم و تاثیر گذار در بدست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو می باشند. ممکن است کلمه کلیدی مورد نظر شما مترادفی داشته باشد که کاربر آن را جستجو کند، ولی محتوای شما جوابگوی نیازش باشد.

همچنین می توانید به سراغ سایت هایی بروید که از خدمات بک لینک آن ها استفاده کرده و سپس رتبه و رشد آن ها را بررسی کنید. شاید تعجب کنید که ببینید هنوز هم فروم‌ها یا انجمن‌ها به عنوان معیاری برای سئو خارجی محسوب می‌شوند. چون در این سال‌ها آنقدر در فروم‌ها پیام‌ها و کامنت‌های اسپم گذاشته شده است که تمام لینک‌های آن نوفالو شده است.

مشاوره سئو در حقیقت خدماتی بوده که توسط متخصصین در این حیطه به شما ارائه شده که با تکیه بر آن‌ها می‌توانید وب سایتی بهینه‌سازی شده و خاص داشته باشید. ارائه مشاوره در رابطه با جنبه‌های مختلف وب سایت توسط تیم سئوکار متناسب با نوع کسب و کار و خواسته‌ها و انتظارات شما و تطبیق آن با واقعیت انجام می‌پذیرد. خدمات سئو سایت حرفه ای در حقیقت یک پکیج کامل برای بهینه‌سازی یک‌باره یا مداوم برای موتورهای جست‌وجو محسوب می‌شود که به بیان ساده، با استفاده از آن می‌توانید بازدید از وب سایت خود را به طرز ارگانیک و بهینه و با بازدهی عالی افزایش دهید. به همین سادگی، موتورهای جست‌وجو و وب سایت‌های فروشگاهی زندگی را برای ما ساده‌تر کرده‌اند، اما در بین انبوه وب‌سایت‌ها پیدا کردن فروشگاه معتبر کمی دشوار است. ولی در خرید بک لینک و یا بکلینک سازی باید دقت زیادی به عمل آورید.

با این خدمات حرفه‌ای و قدرتمند، می‌توانید وب‌سایت خود را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجویی قرار داده و اعتبار برند و سایت خود را بالا ببرید. ساختن لینک‌های خوب می‌تواند به برندسازی و پایداری مجموعه کمک شایانی کند. سئو خارجی می تواند به شکل فعالیت در انواع شبکه‌های اجتماعی انجام شود. شبکه‌های اجتماعی همانند فیسبوک، گوگل پلاس، توئیتر و لینکدین، تاثیر خوبی در این زمینه دارند.

پست مهمان عملکردی شبیه به رپورتاژ دارد، با این تفاوت که نویسنده پست مهمان خود شما هستیدقرار دادن پست مهمان می تواند کمی خطرناک و همراه با ریسک باشد، چرا که ممکن است این پست پس از مدتی حذف شود. از این رو، پست مهمان خود را در سایت با اسپم اسکور پایین قرار داده و در صورت امکان، قابلیت کامنت های پست را روی حالت ((نشان دادن پس از تایید مدیر)) قرار دهید. وقتی قصد دارید سئوی سایت خودتون رو به یک تیم بسپارید، چند راه پیش روی شما قرار داره. سئو جنبه های مختلفی داره که از مباحث فنی سایت شروع و میشه و به مباحث داخلی و محتوایی می رسه و در نهایت با مباحثی که مربوط به خارج سایت هست تکمیل میشه. خوشنام بودن برند شما در فضای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

افزایش یازدیدکننده سبب می‌شود تا وب‌سایت در مکان‌های مختلف و به روش‌های گوناگون معرفی و با تأیید صحت آن بر رتبه وب‌سایت افزوده شود. از سوی دیگر، تولید محتوای سئو شده و مشاهده شدن مکرر وب‌سایت، باعث تقویت رتبه وب‌سایت و جلب هرچه بیشتر اعتماد کاربران می‌شود. تاپ وردپرس از سال 1400 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در بحث افزایش سئو سایت آماده بهینه‌سازی وب سایت‌های مختلف است.

  • پست مهمان در واقع انتشار پست یا مقاله در وب سایت شخص دیگری می باشد.
  • از دیگر بخش‌های خدمات سئو تحقیق کلمات کلیدی یا Keyword Research بوده که در طی این فرآیند تمامی کلمات کلیدی پر طرفداری که توسط کاربران هدف تایپ شده شناسایی خواهند شد.
  • با استفاده از این راهکارها و بهینه‌سازی سئو خارجی، می‌توان به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر و جذب مخاطبان جدید در سراسر جهان کمک کرد.
  • خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند.

این 3 نوع از سئو بر حوزه هایی متفاوت از یکدیگر تمرکز دارند، اما هر کدام به دیگری نیز وابسته است، چرا که اگر سایت سئو خارجی قوی داشته اما سئو تکنیکال آن ضعف داشته باشد، به طور کلی کیفیت سئو سایت را پایین می اورد. این لینک ها به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد در یک زمینه خاص مورد تایید می باشد. گاهی اوقات یک منتشر کننده به دنبال گردآوری محتوا از سایر وب سایت‌هاست تا بتواند مقالات خود را تولید کند. این‌کار به مراتب برای آنها ساده‌تر از ایجاد محتوای جدید و تازه است. معمولاً محتواهایی که به این صورت گردآوری می‌شوند، بخشی از یک شبکه را تشکیل می‌دهند که مالک آن گروه‌های تلویزیونی یا رادیویی است. اما منتشر کنندگان محتوا در سال‌های گذشته بیش از پیش از این تکنیک استفاده کرده‌اند تا با هزینه‌ای نه چندان زیاد، وب سایت خود را زنده نگه دارند.

بک لینک‌های رقبای خود را بررسی کنید و برای لینک سازی از آن‌ها کمک بگیرید. البته پیش از بیان این نکات، لازم است بدانید که در صورت تشخیص گوگل از لینک خارجی شما به عنوان یک لینک مصنوعی، آن را حذف کرده و زحمت شما به هدر می‌رود. ضمن اینکه می‌تواند بر روی سایت شما تاثیرات منفی خود را داشته باشد و شرایط را برای رشد سایت شما سخت کند. از همین رو بهتر است تا با داشتن تخصص بالا به سمت لینک سازی مصنوعی بروید.

ابزارهایی چون کنسول جست‌وجوی گوگل، از مواردی هستند که برای نظارت بر روی لینک سازی خارجی و نحوه کارکرد بک لینک مورد استفاده قرار می‌گیرند. لینک سازی خارجی اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند اما باید توجه داشت که لینک سازی خارجی باید به صورت طبیعی و با کیفیت انجام شود و نباید از روش‌های نامناسبی مانند خرید لینک استفاده شود. این نوع سفارش برای زمانیست که تنها قصد دارید موارد داخلی و محتوایی سایت خودتون رو به یک تیم سئو بسپارید. این بخش شامل تحقیق کلمات کلیدی، تفکیک یا ادغام صفحات، تولید محتوا، بروزرسانی محتوا، لینک سازی های داخلی و… هست. در این خصوص خدماتی همچون سفارش تولید محتوا توسط نشونت ارائه شده که می تونید محتواهای سایت خودتون رو به تیم محتوای نشونت بسپارید. به عبارت ساده‌تر، گوگل می‌خواهد وب‌سایت‌هایی را در فهرست نتایج جستجوهای خود نمایش دهد که مهارت و توانمندی آن در تولید محتوای با کیفیت و نیز انتشار محتوای سئو شده، توسط تعداد مراجعان و تأیید سایر وب‌سایت‌ها به اثبات رسیده باشد.

اثر سئو بر روی وب سایت شما به گونه‌ای بوده که سبب می‌شود مراحل سختِ رسیدن به موفقیت به گام‌های ساده و سهل تبدیل گردند. بالای ۸۰ درصد از سهم بازار متعلق به گوگل است و کاربران ترجیح می‌دهند برای خرید آنلاین از آن استفاده کنند؛ از این رو کسب و کاری موفق است که بتواند در بستر گوگل خود را نشان دهد و نظر کاربران را جلب کند. باید توجه داشت که بک لینک‌هایی که از سایت‌های نامرتبط و با کیفیت پایین به سایت شما ارجاع می‌دهند، ممکن است به جای کمک به بهبود رتبه سایت شما، به ضررش بخشیده و موجب کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو شوند.

این کار کمک می کند تا بدانید در چه بخش هایی موفق عمل کرده اید و همچنین در چه بخش هایی نیاز به تغییر استراتژی دارید. در عین حال رقبای شما نیز مطمئنا سعی می کنند تا در رقابت با شما پیروز شوند لذا برای برنده شدن در این رقابت نیاز به آنالیز و شناسایی استراتژی رقبای خود به طور مداوم دارید. متخصصین آی پرستا به شما کمک می کنند تا همواره بهترین استراتژی ممکن را در مقابل رقبای خود داشته باشید. برای رسیدن به پاسخ این سوالات، کافی است بسته تدوین استراتژی سئو آی پرستا را خریداری کنید تا متخصصین سئو آی پرستا تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) را برای شما انجام داده و گزارش مفصلی همراه با پاسخ این سوالات را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت نیاز کلمات کلیدی LSI نیز برای محصولات شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. به همین منظور ما نیاز به فعالیت هایی خارج از وبسایت خودمان داریم تا بتوانیم اعتبار و مقبولیت وبسایت خود را برای ربات ها و خزنده های موتور های جستجو و بخصوص گوگل تا حد زیادی افزایش دهیم.

لینک UGC یا لینک تولید شده توسط کاربر

این اعتبار سبب خواهد شد تا سایت بارها و بارها در بین گزینه‌های معرفی شده در فهرست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود. تولید محتوای سئو شده سبب می‌شود تا کاربران بیشتری به وب‌سایت مراجعه کنند و فروش کالاها و خدمات افزایش یابد. این روند همانند دنباله‌ای پایان‌ناپذیر از وقایع است که با هزینه تولید محتوای سئو شده و سفارش تولید محتوا برای وب‌سایت را مقرون به صرفه می‌کند.

محمدرضا دهقانی هستم و قراره به شما کمک کنم تا سئو رو به خوبی یاد بگیرید و به درآمد بالا تو این زمینه برسید. در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید. اما زمانی که شما الگوریتم های گوگل را بشناسید و تمامی قواعدی که گوگل به آن ها حساس بوده و با آن ها لینک های اسپم یا غیرطبیعی را شناسایی می کند را بدانید، قطعا دیگر دچار پنالتی نخواهید شد و گوگل هرگز شما را جریمه نخواهد کرد. نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند.

در این دوره با کمترین هزینه و با کمک مدرسی با اخلاق و پرانرژی بهترین ایده‌ها را دریافت می‌کنیم و به موفقیتمان در مسیر لینک سازی خارجی بسیار امیدوار می‌شویم. تصور کن بهترین محتوا را تولید کرده ای یا بهترین نقاشی را کشیده ای اما در هیچ نمایشگاهی شرکت نکرده ای چه اتفاقی می افتد؟! پس باید برای برنده شدن در این ماراتن روی لینک سازی خارجی سرمایه گذاری کنید. همه شما تاریخ را بخوانید تمام کشور گشایی های پادشاهان توسط سربازان بوده و هست. من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید. اگر قصد یادگیری اصولی لینک سازی خارجی در سال 2023 به بعد را دارید این کارگاه برای شما مناسب است اما اگر چیز خاصی از سئو نمی دانید حتما در دوره آموزش سئو شرکت کنید.

حذف لینک های مخرب و رهایی از جریمه گوگل

فرقی نمی‌کند که تازه وب‌سایت خود را تأسیس کرده یا سال‌هاست که از مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید. تیم حرفه‌ای ما با پشتیبانی از وبسایت وردپرسی شما قطعاً راه پیشرفت شمارا هموارتر خواهد کرد. یکی از بهترین فواید دوره لینک سازی پیشرفته آقای نصیری این است که ترس از لینک سازی را کنار می‌گذاریم و با شجاعت بیشتری شروع به لینک سازی اصولی و با استراتژی می کنیم.

سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد . لینک های “Nofollow” به موتورهای جستجو نشان می دهد که نباید انکرتکست و لینک نوفالو را دنبال کنند که همین مساله باعث عدم انتقال اعتبار بک لینک به صفحه وبسایت شما می شود. لینکهای نو فالو تنها با هدف برنسازی و متعادل کردن تعداد بک لینک های DoFollow به وجود می آیند. لینک‌های Dofollow به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که لینک به یک صفحه ایندکس شده ارجاع داده شده است و می‌تواند بر رتبه‌بندی صفحه مورد نظر تأثیر بگذارد. در این روش با ایجاد لینک‌هایی به وب‌سایت خاص، تلاش می‌شود تا بازدیدکنندگان برای مراجعه به وب‌سایت اقنا شوند.

استفاده از بازاریابی محتوا به عنوان یک تاکتیک برای سئو خارجی شامل خلق محتواهای جذاب و درگیرکننده است که کار را برای تمرکز روی فاکتورهای آف پیج راحت‌تر می‌کند. یکی از قوی‌ترین نشانه‌های اینکه شما در حال برندسازی خوبی هستید این است که برند شما بیشتر از قبل جستجو شود. برای اینکه ببینید در طول زمان چقدر میزان جستجوی برند شما تغییر کرده است، به سراغ ابزار Keyword Overview بروید و نام برند خود را تایپ کنید. لینک‌های طبیعی بدون هیچ‌گونه اقدام از طرف صاحب سایت تولید می شود، به طور مثال یک توریست در وبلاگ خود براساس تجربه یا علاقه به یک سایت مرکز توریستی لینک می دهد و به‌عبارتی آن را معرفی می‌کند، به اینگونه لینک‌ها، لینک طبیعی گفته می شود. وقتی از سئو خارجی یا Off-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان تلاش و تمرکز بر روی وضعیت محتوا و سایت ما از نگاه دیگران است؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها نداریم.

از همین رو توجه به چگونگی لینک سازی مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خود به عنوان یک ریسک بالا شناخته می‌شود. اگر تاکنون سابقه تدوین استراتژی لینک سازی داخلی و خارجی نداشته اید و اکنون قصد دارید وضعیت سایت خود را وارسی کرده و یک برنامه بلندمدت تدوین نمائید، کافیست از خدمات مشاوره سئو سئوسل بهره مند شوید. در مجموع می‌توان گفت که استفاده از خدمات سئو حرفه ای برای داشتن وب سایتی پیشرفته و به روز بسیار پُر  اهمیت است. تصور کنید فروشگاهی را راه‌اندازی کرده‌اید و بدون این که دستی به سَر و روی ویترین بکشید یا این که از نوسانات بازار و فعالیت‌های رقبای خود در بازار مطلع باشید، فعالیت کنید. در چنین شرایطی فروشگاه شما رفته رفته تنها به یک مغازه قدیمی با سوددهی پایین تبدیل خواهد شد.

زمانی که محتوای کاربرپسند برای صفحات خود تولید می کنید به نوعی غذای خوش طعم و با عطر مناسب برای کاربران خود تهیه کرده اید پس بایستی بعد از آن منتظر بازخورد های مناسبی هم باشید. تبادل لینک های غیر مرتبط و مکرر می تواند به جای کمک به بهبود سئو، به سایت آسیب برساند. قبل از تبادل لینک، بهتر است وبسایت ها را با دقت انتخاب کنید و مطمئن شوید که این روش بهینه سازی طبق استانداردهای معتبر انجام می شود. محتوای منحصر به فرد، مفهومی و مخاطب محور، ارتباطات قوی تری با وبسایت های دیگر ایجاد می کند و این ارتباطات تاثیر بیشتری بر بهبود سئوی خارجی خواهند داشت.

اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. این موضوع را به خاطر داشته باشید که لینک ها باید با محتواهای وب سایت شما مرتبط باشند و به محتوای مربوطه اشاره کنند زیرا این کار به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا محتواهای با کیفیت و مفید را در اختیار کاربران قرار دهند. در بحث لینک سازی خارجی، شما به موضوع بک لینک های فالو و نوفالو برخورد خواهید کرد و قطعا به تعداد دفعات خیلی زیادی این کلمات را خواهید شنید.

اما زمانی می‌توان روی این روش حساب باز کرد که مدتی از فعالیت وب سایت گذشته و در مسیر رشد قرار گرفته باشد. بررسی و بهینه‌سازی عوامل سئو خارجی می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خارجی کمک کند و در نتیجه، باعث جذب ترافیک وب سایت شما بشود. لینک سازی خارجی (External Link) فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خدمات سئو است. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینکسازی خارجی می‌نامند. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند.

سایت‌های ویکی وب سایت‌هایی هستند که مطالب آن توسط کاربران توسعه داده می‌شود. اگر شما امتیاز و سابقه خوبی در این نوع سایت‌ها داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها بک لینک بگیرید. شما می‌توانید با خرید رپورتاژ از سایت‌های مرتبط با موضوع سایت خود بک لینک‌های قدرتمندی ایجاد کنید. موضوع سایتی که انتخاب می‌کنید باید به موضوع سایت خودتان مرتبط باشد. در اولین قدم برای رسیدن به لینک سازی خارجی مناسب، لازم است تا با معنا و مفهوم اصلی آن آشنا شویم.

همین حالا در دوره آموزش لینک سازی خارجی ثبت نام کنید و خودتان را برای متخصص شدن در این حوزه آماده کنید. Backlink به لینکی گفته می شود که از یک سایت به سایت شما داده می شود. برای مثال اگر شما در حوزه طراحی سایت فعالیت داشته باشید و ما از سایت seoedu به شما یک لینک با کلمه کلیدی مورد نظر شما بدهیم، شما یک عدد بک لینک از وبسایت ما دریافت کرده اید.

لینک‌های طبیعی همان لینک‌هایی هستند که به شکل طبیعی و با برنامه‌ریزی کامل ساخته می‌شوند. لینک‌هایی که قرار است تا موثر واقع شده و نتیجه مناسب را به ارمغان بیاورند. ساخت بک لینک برای یک سایت که با نام‌های دیگر اکسترنال لینک یا بک لینک نیز شناخته می‌شود، لینکی است که از یک سایت برای سایت دیگر داده می‌شود. این لینک‌ها که برخلاف لینک سازی داخلی، خارج از یک سایت قرار داشته و دو مقصد کاملا متفاوت با آدرس‌های مختلف دارند، به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرند.

هدف اصلی سئو داخلی افزایش کیفیت سایت و ساختار آن است که گوگل از آن برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند، در حالی که سئو خارجی میزان اعتبار صفحات سنجیده می شود. تعداد بک لینک ها باید با حجم و کیفیت محتوای سایت شما مطابقت داشته باشد. لینک ها باید به محتوای شما اشاره داشته باشند پس بایستی از صفحه ای با محتوای مرتبط و همچنین با تعداد کلمات بالا دریافت شود تا اعتبار بهتری به وبسایت شما و صفحه مورد سفارش بک لینک نظر شما دهد. ابتدا رپورتاژ آگهی مناسب محتوای صفحه مورد نظر خود جهت بهبو سئو خارجی آن بنویسید و درون آن لینک های خود را قرار دهید تا ارتباط بین رپورتاژ آگهی و صفحه وبسایت شما به خوبی برقرار شود. یکی از کار هایی که برای سئو خارجی وبسایت خودتان بایستی انجام دهید، این است که به طور بی رحمانه ای در همه جا حضور داشته باشید. مردم باید شما را ببینند تا متوجه تمایز شما با دیگر کسب و کار ها شوند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. شما می توانید برای سایت خود به راحتی و در کمتر از 2 دقیقه بک لینک درست کنید. باید بگویم که دقیقا ما هدفمان همین است که با کمترین هزینه (منظورم از هزینه اینجا زمانی است که صرف ساخت لینک بلیدینگ می کنید است) بتوانید لینک بلیدینگ خیلی قوی برای سایت خود داشته باشید.

افراد زیادی تصور می کنند که محتوا تنها بخشی از سئو داخلی بوده و در داخل سایت قرار می گیرد. این در حالی است که بازاریابی محتوایی یکی از روش های خوب برای کسب بک لینک و افزایش کیفیت سئو خارجی سایت است. زمانی که محتوای شما کیفیت بالایی داشته باشد در سایت های مختلف باز نشر شده و یا به آن به عنوان یک منبع لینک داده می شود. تمامی این موارد به سایت و محتوای شما اعتبار بخشیده و کیفیت سئو آن را افزایش می دهند. سفارش سئوی خارجی برای زمانیست که قصد دارید بخش های خارج از وب سایتتون همچون لینک سازی، برندسازی، تبلیغات و… رو برونسپاری کنید.

در این مقاله به شما تکنیک‌هایی را می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید سایت خود را همانند بمب منفجر کنید و در سئو سروصدا راه بیندازید. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با فرایند لینک سازی، مقاله لینک سازی چیست؟ راهنمای کامل لینک بیلدینگ ۲۰۲۳ را مطالعه بفرمایید. دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند. چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست. در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم.

  • اگر وارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی شده‌اید، در یک روز تمامی آن‌ها را منتشر نکنید.
  • به عبارت دیگر دیگر مهم نیست که چه تعداد پیوند به وب‌سایت شما ارجاع می‌دهند، بلکه مهم‌تر این است که این پیوندها از کجا می‌آیند.
  • سئو داخلی می تواند شامل محتوا، تگ تایتل، بهینه سازی URL ها، لینک های داخلی، بهینه سازی عکس ها و Alt آن ها باشد.
  • هدف اصلی بهینه‌سازی وب سایت، کسب رتبه بالا در نتایج جست‌وجوی طبیعی و افزایش ارتباط مابین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده به واسطه کاربران است.
  • مطمئنا شناسایی و آنالیز مداوم رقبا کار ساده ای نیست و اگر بخواهید به طور مداوم این کار را انجام دهید کار دوچندان خواهد شد.

بررسی‌ها نشان داده ۹۳ درصد از افراد قبل از خرید یک محصول، نقد و بررسی آن را می‌خوانند و بعد تصمیم می‌گیرند. پس مدیریت کردن وجهه عمومی برند در فضای آنلاین چیزی نیست که بتوانید ندیده بگیرید. ما در سال ۲۰۲۰ هستیم و در دنیایی که شبکه‌های اجتماعی حرف اول را می‌زنند. در حقیقت ۹۷ درصد از مصرف کنندگان فضای دیجیتال از سوشال مدیا استفاده می‌کنند.

گوگل اعتبار وب سایت ها را براساس کمیت و کیفیت بک لینک ها می سنجد. جزئیات مربوط به پست‌های آینده وب سایت، برنامه زمانی انتشار، توسعه مخاطبین و… همه و همه مواردی هستند که در برنامه محتوایی جای می‌گیرند؛ بدین شیوه محتواهایی که بر حسب کلمات کلیدی نوشته می‌شوند می‌توانند بسیار موثر واقع شوند. اما آن چه که اهمیت دارد تنها نحوه انتشار و نگارش محتوا نیست، بلکه تمامی محتواهای منتشر شده به آپدیت نیاز دارند. به روز رسانی محتوای وب سایت تأثیر بسیار زیادی بر سئو خواهد داشت؛ به ویژه اگر مدت زمان زیادی از انتشار محتوا گذشته باشد. منظور از آنالیز وب سایت در حقیقت فرآیندی بوده که سایت شما در طی این فرایند از لحاظ سئو مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و تمامی جوانب سایت اعم از سئوی داخلی، مباحث تکنیکال و سئوی خارجی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در این مقاله ما 12 استراتژی لینک سازی خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش سئو را به صورت رایگان مطالعه کنید. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد.

به عبارت دیگر دیگر مهم نیست که چه تعداد پیوند به وب‌سایت شما ارجاع می‌دهند، بلکه مهم‌تر این است که این پیوندها از کجا می‌آیند. بنابراین لینک خوب، لینکی است که از یک منبع واقعی به وب‌سایت ارجاع داده شده باشد. بهترین راه برای جلب لینک خوب، تولید محتوای با کیفیت و انتشار محتوای سئو شده است که مورد پسند و استفاده افراد دیگر قرار بگیرد و به آن ارجاع دهند. بیشتر هزینه این قسمت مربوط به خرید و گرفتن بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی است که هر سایت منتشرکننده و لینک دهنده تعرفه‌های ثابت و مشخصی دارد.

اما وجود لینک های نوفالو در بحث بک لینک های شما کاملا ضروری و الزامی است و شما باید در هنگام بک لینک زدن از این لینک ها نیز استفاده کنید تا نحوه بک لینک ساختن شما طبیعی تر نمایش داده شود و گوگل به شما شک نکند. در نتیجه سفارش سئوی تضمینی یا رسیدن به صفحه اول به صورت تضمینی تنها یک شعار تبلیغاتی و صرفاً جهت سوء استفاده از اعتماد کارفرماست. نرخ تبدیل به درصد کاربرانی میگن که وارد سایت شما میشن و از شما خرید می کنن. اگر نرخ تبدیل سایت شما پایین باشه، یعنی افراد زیادی وارد سایت میشن اما تعداد خیلی کمی خرید می کنن.

  • مثلاً اگر جایی به عنوان یک مهمان مطلبی بنویسید، بازاریابی محتوا به حساب می‌آید.
  • معمولاً محتواهایی که به این صورت گردآوری می‌شوند، بخشی از یک شبکه را تشکیل می‌دهند که مالک آن گروه‌های تلویزیونی یا رادیویی است.
  • برندهای مختلفی در زمینه کفش در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها هم‌چون ادیداس یا اسکیچرز محبوب‌تر هستند.
  • افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند و به نوعی متخصص در این زمینه می باشند بر این باور هستند که لینک های خارجی منبع بسیار مهم و تاثیر گذار در بدست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو می باشند.
  • اگر تاکنون سابقه تدوین استراتژی لینک سازی داخلی و خارجی نداشته اید و اکنون قصد دارید وضعیت سایت خود را وارسی کرده و یک برنامه بلندمدت تدوین نمائید، کافیست از خدمات مشاوره سئو سئوسل بهره مند شوید.

یک Citation زمانی است که از کسب و کار شما در جایی نام برده می‌شود. شما هم می‌توانید تعداد دامنه‌های منحصر به فردی که به سایت شما لینک داده‌اند را در تب referring domains ابزار backlink analytics ببینید. در ادامه می‌خواهیم درباره این ۱۳ تاکتیک بیشتر توضیح دهیم تا بتوانید از طریق استفاده از آنها برند خود را ارتقاء دهید و ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری در سال ۲۰۲1 کسب کنید. همواره برای جایگزین کردن لینک‌های ازبین رفته آن‌ها را بررسی کنید. اگر وارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی شده‌اید، در یک روز تمامی آن‌ها را منتشر نکنید. با نوشتن یک محتوای منحصر به فرد و دست اول، سعی کنید مخاطب را به سایت خود جذب کنید.

درصورت نیاز می‌توانید به صفحۀ مشاورۀ سئوی نبض مارکتینگ مراجعه کنید. شما برای لینک سازی خارجی، می‌توانید از بسیاری از راه‌های رایگان و غیررایگان استفاده کنید. در این قسمت ۱۰ روش از روش‌های لینک سازی خارجی را برای شما توضیح می‌دهیم. استفاده از هر مهارتی مزایای خاص خود را دارد که سبب استقبال بیشتر و روزافزون از آن می‌شود. ساخت لینک خارجی برای یک سایت نیز دارای مزایای خاص خود بوده که می‌تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کننده خوبی برای مقصود مورد نظر باشد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . از طریق دریافت مشاوره سئوی رایگان، با افتخار قدم به قدم شما رو برای رشد سایتتان راهنمایی خواهیم کرد. دومین فرض این هست که شما در زمینه سئو تجربه خاصی ندارید که در این صورت تمامی موارد رو لازم هست برونسپاری کنید یا به عبارتی حتماً لازم هست سفارش جامع سئو رو انتخاب کنید. اولین فرض این هست که شما کمی مسلط به سئو هستید و قصد دارید تنها یک بخشی از انجام سئوی سایت رو برونسپاری کنید.

در به روز رسانی محتوا می‌توان از کلمات کلیدی جدید و پربازده استفاده کرد. علاوه بر این، امکان به روزرسانی سئوی داخل صفحه، دریافت پیوندهای معتبر جدید، بهینه‌سازی تصاویر و ویدیوهای جدید برای پست‌های قدیمی، ویرایش اشتباهات چاپی و بهبود خوانایی متن، به روز رسانی تاریخ پست‌های قدیمی و… وجود خواهد داشت. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم.

در پلن 2 شما میتوانید دو متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 10 سایت فارسی با پیج اتوریتی تا 36 قرار می دهیم. این سرویس نیز دائمی بوده و رپورتاژ و بک لینکهای شما حذف نخواهد شد. اما اگر تاریخ ثبت دامنه را در نظر بگیریم 15 سپتامبر روز تولدش می باشد.

لینک سازی داخلی و خارجی در کنار هم تاثیر بسیار بالایی در بهبود رتبه شما خواهند داشت و باید کاملا دقیق، استاندارد و دارای استراتژی مشخص و منحصر به فردی باشند. متخصصین سئو آی پرستا استراتژی مناسب لینک سازی داخلی و خارجی شما را تدوین می کنند. همچنین زمانی که محصولات و خدمات خود را در خارج از سایت خود برای مثال در شبکه های اجتماعی مختلف، انجمن ها، سایت های خبری، رپورتاژها و …

این اقدامات با هدف معرفی و شناساندن هرچه بیشتر وب‌سایت به موتورهای جستجو و به ویژه موتور جستجوی گوگل، انجام می‌شود. این مقدار به موتورهای جستجو می‌فهماند که لینک توسط کاربران ایجاد شده است. گوگل به هر حال متوجه فروم بودن صفحه می‌شود و این ارزش لینک‌های شما را کم می‌کند. به طوریکه در صفحه خرید بک لینک به طور کامل در مورد انواع لینک هایی که قابل ایجاد هستند توضیح داده ایم و پکیج هایی نیز جهت سفارش معرفی کرده ایم.

و در انتهای دوره درمورد نحوه خروج و فرار از پنالتی یا همان جریمه گوگل صحبت کرده ایم. مطمئنا شناسایی و آنالیز مداوم رقبا کار ساده ای نیست و اگر بخواهید به طور مداوم این کار را انجام دهید کار دوچندان خواهد شد. لذا کارشناسان سئو آی پرستا با استفاده از آخرین ابزارها و تکنیک های سئو، رقبای شما را شناسایی و آنالیز کرده و به طور مداوم در گزارش های دوره ای خود نتایج و راهکارهای مرتبط را ارائه خواهند کرد. معمولا هر رپورتاژ می تواند حداکثر سه لینک داشته باشد و این محدودیت توسط سایت منتشر کننده آکهی رپورتاژ تعیین می شود. اگر بتوانید از یک سایت با اعتبار بالا و مرتبط با حوزه خود رپورتاژ بگیرید، می توانید اعتبار سایت را به میزان بالایی افزایش دهید. سایتی که به شما خدمات بک لینک ارائه می دهد موظف است تا گزارش دقیقی از آن ها را به شما ارائه دهد.

سئو خارجی به عنوان یکی از راه‌های مهم در بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها در دنیای امروز به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند، سئو خارجی به عنوان راهی برای جذب مخاطبان جدید و افزایش ترافیک وب‌سایت در کشورهای دیگر، بسیار مهم است. در این قسمت از مقاله، قصد داریم یکی از موارد مهم و بسیار محبوب سئو خارجی یا همان Offpage را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در سئو سایت، لینک سازی داخلی و خارجی است و در این میان، لینک بیلدینگ خارجی یکی از اصل های مهم در سئو وبسایت به حساب می‌آید. علاوه بر بررسی این مورد، در ادامه اشاره کوچکی به تفاوت های لینک سازی داخلی و خارجی خواهیم داشت تا بیشتر به اهمیت link building پی ببرید.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما