روهیت شارما، ویرات کوهلی و دیگران هیجان زده هستند که بخشی از هزارمین ODI هند هستند، تماشا کنید

[ad_1]

روهیت شارما، کاپیتان هندی، گفته است که رهبری مردان آبی‌پوش در حالی که برای انجام 1000مین ODI خود به میدان می‌روند، برای او یک امتیاز خواهد بود. این تیم در اولین بازی ODI مقابل هند غربی در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد به این موفقیت دست خواهد یافت.

در 999 ODI که قبلاً انجام شد، هند 518 برد و 431 باخت را به خود اختصاص داد. تیم هند پانصدمین بازی خود را در سال 2002 انجام داده بود و دو دهه بعد، این تیم اکنون به نقطه عطف بازی 1000 ODI رسیده است.

“این یک لحظه تاریخی خواهد بود که ما در 1000 ODI بازی می کنیم. من می خواهم به همه بازیکنانی که در این سفر طولانی شرکت کرده اند تبریک بگویم. برای من افتخار است که در آن بازی هدایت تیم را بر عهده بگیرم، هدایت پسران یک افتخار خواهد بود. سفر ما در طول این سال ها فوق العاده بوده است. خیلی از بازیکنان سعی کرده‌اند بهترین عملکرد خود را جلو ببرند، ما همچنین سعی می‌کنیم به بالا بردن سطح خود ادامه دهیم.

در 100 ODI هند، Kapil Dev کاپیتان بود در حالی که Sourav Ganguly در 500 ODI مردان در آبی رهبری تیم را بر عهده داشت. استرالیا با 958 بازی دومین ODI در جهان را انجام داده است در حالی که پاکستان 936 ODI بازی کرده است.

انگلیس پس از انجام 761 بازی در قالب 50 اور در لیست بیشترین ODI های بازی شده در جایگاه هفتم قرار دارد. این از قدرتی به قوت دیگر رفته است. ما چند بار انتقال داشته ایم و این نشان دهنده کیفیت ما و قدرت نیمکتی است که داریم. ما در نهایت به این نقطه عطف 1000 ODI رسیدیم، این رقم بزرگی است و گواهی بر مسابقاتی است که در طول سال ها انجام داده ایم.

(با ورودی های ANI)



[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما