افتتاح مرکز جدید آزمایش کووید 19 در بلک ریور، موریس

[ad_1]

یک مرکز جدید تست کووید-19 از سال گذشته در بیمارستان اجتماعی دکتر ایو کانتین در بلک ریور فعال است تا به افرادی که در بخش غربی جزیره زندگی می‌کنند، بتوانند از غربالگری مناسب برای COVID-19 بهره‌مند شوند. مرکز آزمایش کووید-19 که به تازگی راه اندازی شده است، دارای یک بخش ایزوله مجهز برای پذیرایی از بیماران مثبت COVID-19 با علائم در حالی که منتظر انتقال به بیمارستان های منطقه هستند.

وزیر بهداشت و سلامت، دکتر Hon KK Jagatpul در افتتاحیه نرم این مرکز با حضور وزیر حمل و نقل زمینی و راه آهن سبک، وزیر امور خارجه، ادغام منطقه ای و تجارت بین المللی، محترم شرکت کرد. الف گانو; نماینده سازمان بهداشت جهانی در موریس، دکتر لوران موسانگو و سایر شخصیت ها در 18 دسامبر 2021.

محترم آ. گانو از مزایای داشتن یک مرکز غربالگری کووید-19 در بلک ریور که بیمارستان منطقه ای ندارد، اذعان کرد. او گفت که ساکنان مجبور نیستند زیاد سفر کنند.

وزیر بهداشت، دکتر محترم. K. K. Jagutpal، بر اهمیت حفظ تمام اقدامات مناسب برای کاهش اثرات ویروس و همچنین جلوگیری از انتشار آن تاکید کرد.

دکتر ال. موسانگو، نماینده سازمان جهانی بهداشت گفت: مراکز تست کووید-19 مراکز نگهبان هستند، که در آن همه بیماری های دارای گرایش های همه گیر، از جمله آنفولانزا، دنگی، مالاریا، همراه با کووید-19 را می توان به موقع تشخیص داد، بنابراین از آلودگی متقاطع در بین بیماران جلوگیری می کند. .

به عنوان بخشی از پاسخ ملی به همه‌گیری کووید-19 در سال 2020، موریس یک مرکز آزمایش کووید-19 را ایجاد کرد که در هر یک از پنج بیمارستان منطقه‌ای، کلینیک آنفولانزا نیز نامیده می‌شود. بنابراین غربالگری سیستماتیک بیماران مبتلا به کووید-19 یا علائم شبه آنفولانزا در یک ایستگاه یک‌جا در محوطه بیمارستان انجام می‌شود.

مرکز جدید آزمایش کووید-19 توسط این سازمان تامین مالی شد حفاظت مدنی اروپا و عملیات کمک های بشردوستانه (ECHO) با حمایت سازمان جهانی بهداشت.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند و مسئولیتی در قبال صحت آنها نخواهیم داشت و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.