پس از جدایی از ایری اوترز، شوالیه های لندن برای فصل عادی برنامه ریزی شده اند & لندن Globalnews.ca

اندازه فونت مقاله را کاهش دهید

اندازه فونت مقاله را افزایش دهید

گل دوره دوم بروس مک‌دونالد به عنوان برنده بازی بود زیرا اری اوترز شوالیه‌های لندن را 3-1 در 22 سپتامبر در باغ بادوایزر شکست داد تا برنامه پیش فصل لندن تکمیل شود.

شوالیه ها با دو برد و دو باخت به پایان رساندند و بازی ها را ابتدا در برابر سارنیا استینگ و سپس مقابل ایری تقسیم کردند.

پانو فیمیس دومین گل خود را در پیش فصل به ثمر رساند تا اوترز در ساعت 8:01 وقت اول با نوک چوب خود به داخل خط آبی 1-0 پیش بیفتد.

بروس مک دونالد در اینینگ دوم با نمایشی استادانه اری را 2-0 پیش انداخت. پس از اینکه ضربه ایستگاهی نیکلاس هولومگو به بیرون رفت، مک‌دونالد موفق شد ریکرو را از روی تخته‌های انتهایی‌اش بردارد، پیک را بین پاهای خود قرار داده و آن را زیر تیرک و پشت دروازه‌بان لندن، زک بوون، که وظایف مشترک با اوون ویلمور در تور شوالیه داشت، برد. .

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

بوون 17 شوت از 19 شوت خود را متوقف کرد.

شوالیه ها در آخرین بازی دوره دوم به سود خود دست یافتند، زمانی که سم دیکینسون از منطقه خودش شروع کرد و سام اوریلی را که با شوت از مقابل روسلان گازیزوف، که پشت خط دفاعی اوترز وارد شده بود، گذشت. جیکوب گیبون، دروازه بان ایری با شوت بین پاها. این دومین گل گازیزوف در پیش فصل بود.

Otters تمام آنچه لندن در 20 دقیقه پایانی به آنها پرتاب کرد، داشت، از جمله چندین موقعیت در یک بازی قوی شوالیه ها که باعث شد ویلمور برای یک مهاجم اضافی به روی نیمکت آمد.

در حال حاضر روند

  • بزرگترین جکپات تاریخ لوتو 6/49 را می توان در روز شنبه به دست آورد

  • دوقلوهای گیل، مادر متهم به کلاهبرداری به دلیل ادعای اصل و نسب اینویت

در نهایت، مالکوم اسپنس با ضربه ای به تور خالی لندن، نتیجه را 3-1 کرد.

شوالیه ها با 16 اسکیت باز بازی کردند. لندن هنوز پنج مهاجم (جاکوب جولین، ایستون کوان، مکس مک کیو، دنور بارکی، کاسپر هالتتونن) و سه مدافع (جکسون ادواردز، آیزایا جورج و الیور بنکس) را از دست داده است که همگی در کمپ های تمرینی NHL حضور دارند.

هر دو لندون سیم و ویل نیکول به دلیل مصدومیت برای شوالیه ها غایب هستند.

نوح جنکن توسط لندن از استراتروی راکتز فراخوانده شد و اولین بازی پیش فصل خود را انجام داد.

شوالیه ها در تاریخ 29 سپتامبر در ساعت 19:00 میزبان نیاگارا آیس داگ هستند تا فصل عادی OHL 2023-24 را آغاز کنند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

Fan Fest از ساعت 17 تا 19 در خارج از باغ بودویزر برگزار می شود. شرکت در فن فست هیچ هزینه ای ندارد و طرفداران نیازی به بلیط بازی ندارند.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما