نام رب السّلام چیست؟

[ad_1]

فرارو- ما با “هوان تون تات” مدیر عامل Clear view AI و یکی از بنیانگذاران آن شرکت در موضوعات خصوصی مربوط به حریم که حول محور تشخیص چهره این شرکت بوده است، صحبت کرده ایم.

به گزارش فرارو به نقل از شبکه خبری تی آر تی، شرکت آمریکایی Clear view AI با پایگاه داده های بیش از 10 تصویر چهره از منابع وب، یک پلتفرم اطلاعاتی ایجاد شده از فناوری تشخیص چهره برای کمک به نهادها و مقامات مجری قانون استفاده ذهن

بسیار سرگرم کننده است، موفق باشید و سرگرم کننده است.

«تون تات» یکی از اعضای ایالات متحده آمریکا است که یکی از اعضای ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا است.

با این وجود، این شرکت همچنین به دلیل ادعاهای ادعایی برای سرمایه گذاری در بخش های دیگر، مانند استفاده از سرویس های تشخیص چهره برای شناسایی هویت در اپلیکیشن ها مورد بحث و انتقاد قرار گرفته است.

در اوایل جاری، “هوان تون تات” به سایت “وایس نیوز” گفته بود که شرکتهای فناوری مانند Uber، Lyft و Airbnb خواستار دسترسی به تشخیص تشخیص چهره Clear View AI به منظور شناسایی هویت برای رضایت مندی ماه اند.

این یک راه عالی برای پیدا کردن یک راه عالی برای یافتن مکانی است که بتوانید یک مکان عالی برای اقامت پیدا کنید. مسئله این نیست که این کار امکان پذیر نیست.

«تون تات» به «تی آر تی» گفت: «هیچ برنامه‌ای برای همکاری با شرکت‌های ذکر شده وجود ندارد. برخی از نمونه‌هایی از انواع شرکت‌هایی هستند که به فناوری تشخیص چهره Clear view AI برای مشخص کردن هویت برای رضایت خاطر نشان داده شده است. ما پول زیادی برای انجام دادن داریم.»

Clear View AI نمای روشن از سیستم هوش مصنوعی سیستم.

تون تات در ایمیلی نوشت: “گزارش های پیشین استفاده آزمایشی از فناوری Clear View AI توسط شرکت های خصوصی را برجسته کرده است و ما تصمیم داریم سرویسی را که از پایگاه داده تصویر ما را در حال حاضر به صنایع غیردولتی بفروشیم انجام دهیم”.

علاوه بر Tech Inquiry، Tech Inquiry در ایالات متحده و ایالات متحده مستقر است.

پولسون به «رویترز» گفته بود: «هوش مصنوعی Clear view AI الگویی از فریب را در خود دارد: این شرکت به طور علنی از نظارت انبوه است، اما ادعا می کند که فروش را تنها به مجریان قانون می دهد در حالی که به صورت می باشد. «به خاطر مردم مالیا، به خاطر دنیا و به خاطر جهان، به خاطر جهان، به خاطر جهان».

سال گذشته، این شرکت ردیابی چهره در ایالات متحده با چندین قاعده محکوم شد که باعث شد تمام ارتباطات خود را با شهروندانی که با مجریان قانون یا سازمان های دولتی مرتبط لغو کند، انجام دهد.

این پرونده ها پس از آن مطرح شدند که در گزارشی منتشر شد مشخص شد که این شرکت با بیش از 2200 سازمان مجری قانون، شرکت های خصوصی و افراد در سراسر جهان کار می کند.

Clearپکک Clear Clear Clear View Clear Clear View Clear View Clear Clear View Clear View Clear View Clear View Clear View View View View

نام رب السّلام چیست؟

این اپلیکیشن چهره ها را با پایگاه داده های از بیش از 10 میلیارد تصویر برداشته شده از اینترنت، از جمله پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک انطباق می دهد.

کاربران عکس های افراد را در پلتفرم آپلود می کنند سپس اطلاعات بیومتریک را اسکن کرده اند و سایر تصاویر موجود و اطلاعات شخصی مانند حساب های رسانه های اجتماعی را که به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهند می توانند پیدا کنند.

یکی از محبوب ترین هتل های جهان در مرکز این کشور قرار دارد.

آخرین داستان موفقیت آمیز گزارش شده توسط Clear View AI در اکتبر 2021 میلاد رخ داد زمانی که این فناوری برای شناسایی یک عامل سوء استفاده از کودکان در لاس وگاس مورد استفاده قرار گرفت و آسیب به 35 سالیت محکوم 35 او به زندان افتاد.

نیویورک تایمز، ایالات متحده، نیویورک، ایالات متحده

آن روزنامه نوشت: “این ابزار می تواند فعالان یک تظاهرات یا یک فرد غریبه را در مترو شناسایی کند و نه تنها نام آنها را نشان دهد بلکه مکان زندگی، کارهایی که انجام می دهند و این که چه کسانی را می شناسند را نیز می سازند.”

سال بعد، پس از آن که مقامات مجری قانون از این فناوری برای شناسایی حمله کنندگان به ساختمان کنگره آمریکا در تاریخ 6 ژانویه 2021 میلادی استفاده کردند این شرکت به تیتر یک اخبار تبدیل شد.

شرکت Clear View AI حملات را از روی عکس ها و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی در طول محاصره شناسایی کرد و مدت زمان کوتاهی پس از حمله با افزایش 26 درصدی جستجوها مورد استفاده قرار گرفت و از آن اپلیکیشن افزایش یافت.

نمی دانم چه کنم

در کنار تهدیدات كانونی گوگل و فیسبوک، مقام‌های حفاظت جهانی از داده‌ها از فناوری Clear view AI انتقاد کرد.

آنها میگویند که این اپلیکیشن حریم خصوصی را نقض می کند و برخی از قانونگذاران ایالات متحده آمریکا خواستار پایان دادن به آنها از محصولات “به طور خاص خطرناک” آن شرکت می کنند.

در اوایل ماه جاری، گروهی از سناتورها و نمایندگان دموکرات با ارسال نامه هایی به پنج بخش فدرال (وزارتهای امنیت داخلی، دادگستری، دفاع، کشور و بهداشت و خدمات انسانی) که از اپلیکیشن آن برای اجرای قانون داخلی استفاده می کنند، خواستار ممنوعیت این فناوری شدند. .

“ادد جی مارکی” و “جف مرکلی” سناتورهای آمریکایی و “پرامیلا جایپال” و “آیانه پرسلی” نمایندگان آمریکایی در نامه ای نوشته اند: “ابزار تشخیص چهره تهدیدی جدی برای آزادی های مدنی و حقوق حریم خصوصی عمومی است و محصول هوش مصنوعی Clear view AI بسیار خطرناک است.”

من به دنبال یک راه عالی برای خلاص شدن از شر یک ایده بد هستم.”

ون مصنوعی Clear view تنها مطنوعی Clear view

من نمی دانم

ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا فرصت این کار را ندارند.

آنها در نامه خود مینویسند: “جوامع رنگین پوست به طور سیستماتیک تحت نظارت پلیس قرار میگیرند و بنابراین ابزارهای نظارت بیومتریک را به طور نامتناسبی به حریم خصوصی افراد سیاه پوست و جوامع مهاجر تجاوز می کند.”

طبار (((ب ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

تون تات هم چنین با ادعای مطرح شده درباره تعصب نژادی اپلیکیشنی که مخالفت کرد و گفت: “برای من به عنوان یک فرد از نژادهای مختلط این موضوعات بسیار مهم است.”

«تون تات» گفت: اجازه کاری در آینده به ما داده نشده است.

طبق گزارش های پروژه بی گناهی، ۷۰ ۷۰ درصد محکومیت نادرست ناشاز از دسته بندی توسط ان عینی هستند. “Tone Tat” اضافه شده است: “فناوری تشخیص چهره واقعی مانند مصنوعی مصنوعی Clear View AI می تواند به ایجاد دنیایی عری ازا کمک کند.

«تن تاتار» برای عموم آزاد است، اما امکان این کار وجود ندارد، اما امکان استفاده از آن وجود ندارد.

شرکت Clear view AI هم چنین قصد دارد ابزارهای بهبود بخشد و احتمالاً حتی فناوری هوش مصنوعی را به اپلیکیشن خود بیافزاید تا سوژه های جوانتر و مسنتر را با تطبیق می دهد تا افراد حتی دهه های بعد با عکس های دوران کودکی شان و دوره های مختلف زندگی شان انطباق داشته باشند. باشین.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما