لیست قیمت لوله و اتصالات پلیکا داراکار پتروپایپ

علاوه بر قطرها، ضخامت دیواره لوله پلیکا فاضلابی نیز متفاوت است و از ضخامت 2 تا 8 میلیمتر می توان استفاده کرد. انتخاب اندازه و ضخامت دیواره لوله پلیکا فاضلابی بستگی به مقدار فاضلاب و فشار داخل سیستم دارد. در صورت عدم اطمینان در انتخاب اندازه و ضخامت دیواره، بهتر است با کارشناسان فنی مشورت کنید. با سلام و عرض ادب
به دلیل تنوع در لوله‌ها از اتصالات مختلفی می‌توان استفاده کرد و این تجهیزات نیز تنوع و تعدد بالایی دارند. اتصالات لوله فاضلاب و سایر لوله‌ها می‌توانند شامل اتصالات کوپلینگی، اتصالات جوشی، اتصالات چسبی و … باشند. از جمله رایج‌ترین انواع اتصالات می‌توان به مواردی همچون اتصالات مغزی، بوشن‌ها، اتصالات سه‌راهی، اتصالات چهارراهی، انواع فلنج واشر، مهره‌ماسوره، اتصالات زانویی سیفون‌ها و … اشاره کرد.

انتخاب جایگزین مناسب باید با توجه به نیازها و شرایط محیطی و با مشاوره کارشناسان صنعتی انجام شود. فروش انواع لوله و اتصالات ساختمانی ، لوله پلیکا ، لوله پلیکا فاضلابی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید. فروش لوله و اتصالات ساختمانی در هایپر کالای ساختمانی بنا باز با مناسب ترین قیمت انواع لوله پلیکا درجه یک به فروش میرسد. اگر میزان کیفیت لوله پلیکاهایی که قصد خرید آنها را دارید برایتان مهم می باشد حتما به مجموعه ی ما سر بزنید ما در مجموعه ی خود با کیفیت ترین لوله پلیکاها را با قیمتی مناسب و باورنکردنی می فروشیم. آب بندی لوله پلیکا فشار قوی بسیار مناسب و همچنین مقاومت این نوع لوله در برابر اشعه خورشید نیز بالاست. مزیت دیگری که باعث شده بسیاری از صنعتگران و پیمانکاران فعال در حوزه ساخت و ساز ساختمان استفاده از لوله فشار قوی را بر سایر محصولات با کاربری مشابه ترجیح دهند قیمت ارزان تر آن نسبت به لوله های پلی اتیلن، لوله های فلزی و لوله های چدنی است.

از نظر سایز و اندازه نیز این لوله‌ها تنوع بالایی دارند و رایج‌ترین سایزهای لوله پولیکا شامل مواردی همچون 20، 25، 32، 40، 50، 63، 75، 90، 110، 125، 160، 200، 225، 250، 315 و 400 خواهند بود. لوله PVC همچنین برای انتقال آب بسیار مطمئن می باشند چرا که در برابر خوردگی و عوامل محیطی دوام بالایی دارند. عایق کاری و علامت گذاری دو کاربرد رایج برای این پی وی خرید لوله مانیسمان از سایت پایپ بازار سی سبک و انعطاف پذیر است. همچنین، ارزش افزوده محصول، سودآوری و افزایش راندمان خط تولید را افزایش می‌دهد. بنابراین، خرید محصول با ارزش افزوده بالایی، هم می‌تواند به کیفیت بالای محصول دلالت داشته باشد و هم در دوام و عمر کاری محصول نقش بسیار اساسی دارد. در ضمن هر گونه مازاد لوله و اتصالات، پس از پایان پروژه شما، با همان قیمت فروش عودت داده می‌شود.

از لوله پلیکا نیمه معمولی در انتقال آب و فاضلاب‌ خانگی و پوشش کابل ‌های برق و مخابرات استفاده می ‌شود. لوله پلیکا به لوله های ترموپلاستیک ساخته شده از پلی وینیل کلرید (PVC) گفته می شود. لوله پلیکا به خاطر استحکام و مقاومت بالا در برابر خوردگی، بیشتر در ساختمان سازی، برای تکمیل سیستم فاضلاب بکار می رود. البته کاربردهای بسیار زیادی به خصوص در صنعت برق، کشاورزی، شیمایی و بسیاری از صنایع دیگر دارد.

لوله پلیکا نیمه قوی

از آنجایی که لوله پلیکا فشار قوی تحمل و مقاومت بالایی در برابر فشار، دما و سایر تنش های فیزیکی و شیمیایی دارد. این ویژگی ها و مزایا محدوده کاربرد لوله پی وی سی pvc فشار قوی را از انتقال آب شرب تا انتقال قویترین اسیدها گسترش داده است. لوله پلیکا فشار قوی می تواند در انتقال آب آشامیدنی، انتقال آب به زمین های کشاورزی، در سیستم های فاضلاب شهری و کارخانه ای، به عنوان حفاظ در سیستم های انتقال برق و برای انتقال مواد شیمیایی خطرناکی چون اسیدها و بازها مورد استفاده قرار گیرد. لوله PVC که در ایران به لوله و اتصالات پلیکا نیز مشهور است معروف ترین و پر کاربرد ترین اجزای سیستم لوله کشی ساختمان می باشد. موارد مصرف و کاربرد این لوله در سیستم فاضلاب، شبکه های آب رسانی و پوشش سیم و کابل های برق و انتقال اسید ها و باز هاست. لوله پی وی سی که از جنس پلی وینیل کلراید است می تواند در انواع مختلفی تولید شوند چرا که ماهیت پی وی سی اینگونه است.

لوله پلیکا تک فشار ستاره قوی، در صنایع بسیار خاص مورد استفاده قرار گرفته و می توان بهره گیری از نوع با کیفیت این اجناس، در پیشبرد یکسری از صنایع بسیار مثبت واقع شود. لوله پلیکا مقاومت بالایی در کشاورزی دارد و در سایزهای مختلفی تولید شده است. لوله‌های فولادی که قبلا به جای UPVC استفاده می‌شد، سنگین بودند و جابه‌جایی و نصب آنها همواره با مشکلات زیادی همراه بود.

این مواد با رنگ دهنده ها (مستربچ) ترکیب شده و محصول نهایی لوله سیاه (مشکی) با خط آبی یا سفید یا زرد ارائه می شود. این لوله‌ها از نظر میزان تحمل فشار و بار می‌توانند به سه دسته اصلی لوله فشار ضعیف، لوله فشار قوی و لوله نیمه قوی تقسیم شوند. محصولات در سایز ها و انواع مختلف مطابق با نیاز مشتریان و نوع کاربرد که کلیه نیاز مصرف کنندگان و مجریان را در اجرای سیستم تامین مینماید.

راهنمای خرید لوله و اتصالات پلیکا (پی وی سی)

زانوعه و یا اصطلاحا زانو از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده به منظور اتصال بخش های مختلف این نوع از لوله به یکدیگر است. لوله های پلیکا از طریق جوش حرارتی توسط چسب های پی وی سی به یکدیگر متصل شده و به واسطه اورینگ ها و اتصالات پوش فیت، آب بندی خواهند شد. جهت استفاده از این سیستم ابتدا سایز لوله لیست قیمت لوازم گرمایش از کف پلی اتیلن را در لیست انتخاب کنید. در صورت درخواست از سوی خریدار (حقیقی و یا حقوقی) جهت نظارت حضوری بر فرایند تولید لوله پلی اتیلن ، کارخانه شرایط حضور وی و نظارت بر تمام مراحل را فراهم می کند. به همراه خرید لوله پلی اتیلن از این مجموعه یک ضمانتنامه (کارت گارانتی) به مشتری تحویل می شود.

بسیاری از کشاورزان برای انتقال آب به زمین های کشاورزی خود و همچنین جلوگیری از هدر رفت آب، از لوله های باکیفت استفاده می نمایند و یکی از مشتریان ثابت سایت ما هستند. تمام تلاش ما در این سایت این است که با فراهم نمودن بستر مناسب، برای شما مشتریان عزیز، بهترین و عالی ترین لوله ها و اتصالات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لوله های موجود در سایت ما قابل استفاده برای سیم های برق، کشاورزی و آتش نشانی نیز مناسب می باشد و شما می توانید برای امور بسیار زیادی، از لوله های موجود در سایت ما استفاده نمایید. لوله های پلیکا و لوله تک لایه از نوع چدنی است و معمولا برای انجام عملیات لوله کشی استفاده می‌شود. لوله های پلیکا بازیافتنی از نوع محصولاتی هستن و که به هیچ عنوان به کره زمین آسیبی وارد نمی کنند.

با سلام اطلاعی درباره ی لوله پلیکا نداشتم ممنون از این گه این اطلاعاترو در اختیار ما قرار دادید. لوله های پلیکا باز یافتی از کیفیت بالای بر خوردار هستند و در سایزها و قطرهای مختلف تولید می شوند. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت فروشگاه لوله و اتصالات حاتم لو می باشد. تحمل پائین این ماده در برابر فشار، ضربه و حتی سرما از بزرگ‌ترین اشکال‌های آن است.

خرید لوله پی وی سی باید با دقت زیادی انجام شود و حتما محصولاتی را خریداری نمایید که از برند و کارخانه ای معتبر باشند. چرا که اعتبار و نام برند در کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لوله و اتصالات بسیار تاثیر گذار است. هیچ گاه لوله و اتصالاتی که نام برند و کارخانه ی تولید کننده ی آن مشخص نیست خریداری نکنید و فریب قیمت ارزان آن ها را نخورید.

  • لوله های پلی اتیان بر اساس کاربردشان در دو نوع سنگین و سبک تولید می شوند که لوله سنگین آن مقاومت زیاد تری در برابر فشار های مکانیکی دارد.
  • علی رغم تصورات عامه مردم، پلیکا نوعی ماده سازنده لوله فاضلابی نیست، بلکه یکی از اولین برندهای سازنده این محصول است که نام آن بین مردم جا افتاد.
  • پی وی سی در اصل و به طور طبیعی بسیار سفت و سخت است، اما با استفاده از نرم کننده‌ها، این ماده را نرم می‌نمایند.این محصولات در رنگ‌های سفید و خاکستری تولید می‌شوند و وزن بسیار سبکی دارند.
  • لوله پلیکا های فشار قوی نسل جدید موسوم به لوله Power-seal برای اتصال نیازی به جوش زدن یا حرارت دادن ندارند و این موضوع خود می تواند موجب به صرفه تر شدن استفاده از آنها در مورد مصرف انرژی و هزینه های به دنبال آن باشد.

لوله پی وی سی با کاربردهای گسترده برای مواردی چون انتقال آب آشامیدنی، استفاده به عنوان لوله زهکش، استفاده برای انتقال فاضلاب و سیستم های آبرسانی استفاده می شود.که البته سیستم فاضلاب داخل ساختمان پر مصرف ترین کاربرد لوله پی وی سی می باشد. برای انتقال فاضلاب ساختمانی، پساب صنعتی و آب باران، اغلب از لوله پلیکا استفاده می شود. پلیکا سختی بالایی دارد و می تواند در شرایط سخت سیستم های فاضلاب از جمله وجود گازها و سایر مواد مضر مقاومت کند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. مجموعه آرین پلیمر دالاهو به لطف الطاف الهی و با تکیه بر تخصص و تجربه ی بالای خود… فروش عمده لوله و اتصالات پلیکا با بالاترین کیفیت ممکن
رقابتی ترین کیفیت و قیمت لوله پلیکا را از آرین پلیمر دالاهو بخواهید .

“با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید در (کارخانه لوله گستر گلپایگان) و عرضه و پخش لوله و اتصالات پی وی سی (شرکت های معتبر لوله گستر گلپایگان و پلیمر یاس) و تامین تعاونی مسکن انرژی اتمی ، سپاه پاسداران ، ستاد بازسازی عتبات عالیات میباشد. مجموعه پترو پالایش امیران تامین کننده و فروشنده لوازم آبرسانی ، گازرسانی ، آتشنشانی ، فاضلاب ، لوله مانیسمان فشار قوی و … لوله مانیسمان رده 20 ، 40 ، 80 ، 160 ، لوله درز دار و بدون درز ، لوله گالوانیزه ، لوله آتشخوار ، لوله کاروگیت ، لوله پلی اتیلن ، لوله پلیکا های درج شده در آگهی تماس بگیرید. لوله های پلیکا به علت بهداشتی بودن و دارا بودن سطوح صاف و صیقلی و قیمت بسیار مناسب طرفداران بسیاری دارند و از این لوله ها برای پوشانیدن کابلهای مخصوصو مخابراتی، منتقل نمودن فاضلاب مربوط به شرکتهای صنعتی استفاده می کنند. •    اجرای نامناسب شامل عدم محافظت در قرارگیری در دمای انجماد، اعمال فشار بیش از حد استاندار لوله و استفاده از مواد ناسازگار در سطح خارجی لوله‌ها  •    آلودگی‌های داخلی مانند استفاده از ضد یخ‌های آلوده و… •    آلودگی‌های خارجی مانند استفاده از درزگیر ضد حریق نامناسب، تماس با پوشش‌های پلاستیکی ناسازگار و…

همچنین تولیدکننده‌ی برتر لوله و اتصالات کشوری توسط موسسه‌ استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است. این شرکت منتخب اداره‌ی کل استاندارد استان اصفهان به عنوان واحد نمونه‌ی استان در سال 92 بوده است. این شرکت اولین صادرکننده‌ی لوله و اتصالات pvc به اروپا از سال 2001 و دارای آزمایشگاه‌های مدرن و مجهز است. از وجه تمایز این محصولات می‌توان به ضد پوسیدگی و رسوب بودن لوله‌های پلیکا، عدم تغییر رنگ محصول، طعم و رنگ و بوی آب و سهولت در نصب و اجرا بدون نیاز به تجهیزات خاص اشاره کرد.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما