شلوغ شدن داروخانه های ادمونتون پس از هفته اول واکسن آنفولانزا و کووید & ادمونتون Globalnews.ca

واکسن‌های آنفولانزا و کووید-۱۹ حدود یک هفته است که در سراسر استان ما در دسترس است، و این در زمانی است که داده‌ها نشان می‌دهد تعداد موارد کووید-۱۹ به طور پیوسته در حال افزایش است.

با افزایش دما، موارد آنفولانزا و COVID-19 در سراسر آلبرتا در حال افزایش است.

داده‌های جمع‌آوری‌شده در وب‌سایت مرکز انفورماتیک سلامت از مؤسسات تحصیلات تکمیلی در سراسر آلبرتا نشان می‌دهد که تعداد کووید در حال افزایش است. به طور خاص در ادمونتون، طی یک ماه و نیم گذشته، بار ویروسی در فاضلاب متغیر اما در حال افزایش بوده است.

داده های مرکز انفورماتیک سلامت نشان می دهد که تعداد موارد COVID-19 در حال افزایش است.

داروسازان محلی می گویند بسیاری از ادمونتونی ها در تلاش هستند تا از این منحنی جلوتر باشند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

سلام شارتوح، داروساز از داروخانه میراکاره، گفت: «اعداد واقعاً خوب است، اما من نمی بینم که امسال تعداد زیادی از کودکان برای واکسن بیایند، بیشتر بزرگسالان و سالمندان تا کودکان».

از هفته گذشته، واکسن‌های آنفولانزا و کووید برای اولین بار در پاییز امسال در آلبرتا در دسترس قرار گرفت و ویشال پاتل، داروساز، می‌گوید که این واکسن‌ها تفاوت بزرگی در داروخانه او ایجاد کرده است.

پاتل گفت: “گاهی اوقات بیماران برای واکسن آنفولانزا مراجعه می کنند، و سپس می دانند که آخرین واکسن کووید نیز وجود دارد، بنابراین ترجیح می دهند هر دو را همزمان دریافت کنند.”

سایر داروخانه ها می گویند با مشکلات مشابهی روبرو هستند و قبل از تحویل بعدی موجودی آنها تمام می شود، زیرا در حال حاضر فقط مجاز به سفارش 100 دوز در هفته هستند.

شارتوه گفت: برخی از آنها بیماران همیشگی ما هستند که قبلاً گفتیم می توانید وارد شوید و حالا باید به آنها بگوییم هفته آینده بیایند.

1:54 واکسن آنفولانزا و واکسن COVID-19 اکنون در آلبرتا موجود است

در حال حاضر روند

  • اسرائیل به طور تصادفی به یک ایست بازرسی مصر در مرز غزه حمله کرد: ارتش اسرائیل

  • سعی کنید مالکان NS را از داشتن مکان های بدون حیوانات خانگی منع کنید. همه موافق نیستند

اما در بیانیه ای، دولت آلبرتا به گلوبال نیوز گفت که در حال انجام اقداماتی برای افزایش میزان مهمات موجود است.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

وزارت بهداشت در بیانیه‌ای اعلام کرد: آلبرتا هلث محموله جدیدی از واکسن‌های کووید-19 دریافت کرده است و در نتیجه محدودیت واکسن‌هایی که داروخانه‌ها می‌توانند در هفته سفارش دهند از دوشنبه 23 اکتبر به 350 واحد افزایش می‌یابد. . این افزایش به داروخانه ها کمک می کند تا حجم بیشتری داشته باشند و امکان افزایش دسترسی به نسخه در داروخانه های سراسر استان را فراهم می کند. “

شارتو می‌گوید که داروخانه‌اش بعد از هفته‌ای که آن‌ها آن را یک هفته تاثیرگذار می‌نامند، از مزایایی برخوردار خواهد بود.

او گفت: «بعد از اینکه ما در مورد آنچه که آنها خستگی واکسن عمومی می نامند، مانند مردم و بیمار و خسته از واکسن های عمومی شنیدیم، و آنها برای کووید نمی آیند، اما هنوز خیلی خوب هستند.

6:07 از متخصص بپرسید: در این فصل آنفولانزا سالم بمانید

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما