راز فاش شده برای اینورتر کشف شد

VFD دارای یکسو کننده، واحد فیلتر و واحد اینورتر است. واحد فیلتر از طریق مدار یکسو کننده ولتاژ DC فیلتر می شود. این شامل ولتاژ و اضافه بار است، بنابراین از دستگاه ها و لوازم الکترونیکی شما در برابر آسیب محافظت می کند. آنها همچنین به عنوان بادوام شناخته می شوند، به علاوه آنها می توانند لوازم شما را ایمن نگه دارند. اینورترها اجزای سیستم های الکتریکی خورشیدی هستند زیرا پنل های خورشیدی برق DC ایجاد می کنند و بیشتر وسایلی که در ادارات یا خانه ها استفاده می شوند از طریق ولتاژ AC کار می کنند. و به کمک ولتاژ متناوب می توانیم دور موتور را کم یا زیاد کنیم. با کمک یک سافت استارتر نمی توانید دور موتور را تغییر دهید.

چرا به یک شروع نرم نیاز دارید؟

این بدان معناست که می توانیم خروجی AC را به دلخواه تغییر دهیم. آیا سایز رینگ یا لاستیک مسافت پیموده شده را تغییر می دهد؟ اگر بیش از 10 شروع در ساعت انجام شود، یک سایز بزرگتر کنید، همین امر صدق می کند. اگر بیش از 10 شروع در ساعت انجام می شود، سافت استارتر یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید. بسیاری فکر می کنند که لامپ های مارپیچی شکل یک گام تکاملی کوتاه به سمت لامپ های دیود ساطع کننده نور حتی کارآمدتر (LED) خواهند بود. چرا رئیس جمهور فکر می کند پیل های سوختی ارزش سرمایه گذاری را دارند؟ چرا به یک شروع نرم نیاز دارید؟ علاوه بر این، حسگرهای آن فقط باید تک رنگ باشند، زیرا در هر زمان صفحه ای که اسکن می شود تنها با یک رنگ نور روشن می شود.

از آنجایی که یک یا چند مرحله تبدیل توان حذف می شود، این کار باعث افزایش کارایی و زمان اجرا می شود. Key Presser تمام تنظیمات را به صورت خودکار ذخیره می کند و از این رو، هنگام استفاده مجدد از نرم افزار، روند پیکربندی نرم افزار به تعداد مراحل کمتری نیاز دارد. شاخص تخریب، که به عنوان درصد سالانه تلفات توان خروجی تعریف می شود، یک عامل کلیدی در تعیین تولید بلند مدت یک نیروگاه فتوولتائیک است. ظرفیت حرارتی دستگاه های نیمه هادی قدرت (تریستور) بسیار کم است، بنابراین ظرفیت اضافه بار دستگاه ها عمدتاً به ظرفیت اضافه بار دستگاه های هادی قدرت و ظرفیت اتلاف حرارت سافت استارترها بستگی دارد. سافت استارترها همچنین ممکن است دارای محافظت در برابر بار یا اضافه بار باشند تا تشخیص دهند که بار خیلی کم یا زیاد است و سپس شروع به کار کنند تا بتوانند تسمه های گیر کرده را راه اندازی کنند. به عنوان مثال، یک UPS منفرد ممکن است به یک کامپیوتر متصل شود تا اطلاعات وضعیت UPS را ارائه دهد و به رایانه اجازه دهد تا UPS را کنترل کند. که صحبت از سافت استارتر شد، کنترل کامل آن همانند سیستم VFD است. در سافت استارترها، این کلیدهای حالت جامد (بدون قطعات متحرک) هستند که جریان (و ولتاژ) به موتور را کنترل می کنند.

این به صورت الکترونیکی جریان راه‌اندازی با توان بالای مورد نیاز برای راه‌اندازی AC خود را کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد AC خود را با جریان ولتاژ بسیار پایین‌تری که برای راه‌اندازی آن لازم است راه‌اندازی و اجرا کنید. هر کدام از یک دنباله رمپ راه اندازی 4 قسمتی استفاده می کند که خود بهینه می شود و در نتیجه کمترین جریان راه اندازی ممکن را به همراه دارد. نتیجه این است که کمترین فشار ممکن بر روی گیربکس و کوپلینگ و عدم لغزش تسمه در هنگام استارت می باشد. تسمه های نقاله اغلب به گشتاور راه اندازی بسیار نزدیک یا کمی بالاتر از گشتاور نامی موتور نیاز دارند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تجهیزات برق صنعتی – parskhorshid.com – لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما