جگوارها از بازی های بزرگ استفاده می کنند، بر عدم تطابق تهاجمی برای جارو کردن Saints غلبه می کنند

  • مایکل دیروکو

    ببندش

    مایکل دیروکو

    نویسنده کارکنان ESPN

      مایکل دیروکو گزارشگر NFL برای ESPN است. دی روکو جگوارهای جکسونویل را پوشش می دهد. او قبلاً به مدت ده سال برای ESPN.com و فلوریدا تایمز اتحادیه، دانشگاه فلوریدا را پوشش می داد. دیروکو از دانشگاه جکسونویل فارغ التحصیل شد و برنده چندین جایزه APSE است. می‌توانید DiRocco را در توییتر در ESPNdirocco@ دنبال کنید.
  • کاترین ترل

    ببندش

    کاترین ترل

    نویسنده کارکنان ESPN

      کاترین ترل در تابستان 2022 برای پوشش نیواورلئان سنتز در سال 2019، پس از پیوستن به آن در سال 2016 برای پوشش سینسیناتی بنگالز، به ESPN بازگشت. کاترین فارغ التحصیل LSU و اهل باتون روژ، لوئیزیانا است و NFL را از سال 2013 پوشش داده است. می‌توانید کاترین را در توییتر دنبال کنید: @Kat_Terrell

19 اکتبر 2023 در 11:38 ب.ظ

نیواورلئانز – پس از گمانه زنی های فراوان در مورد وضعیت بازی، کوارتربک ترور لارنس، جکسونویل جگوارز را به پیروزی 31-24 بر نیواورلئان سنتز در روز پنجشنبه در Caesars Superdome هدایت کرد.

لارنس در حالی که یکشنبه هفته هفتم از زانویی که دچار پیچ خوردگی شد، خارج شد و کریستین کرک را با فاصله 44 یاردی برنده بازی کرد و 3:08 دقیقه باقی مانده بود، زیرا کرک مسیر عبور کوتاهی را به سمت منطقه پایانی طی کرد. لارنس Jags را در یک درایو 10 بازی رهبری کرد تا بازی را قبل از تراویس اتین جونیور باز کند. همه چیز را با یک امتیاز 2 یارد، اولین از دو، پایان داد.

قدیس ها برای گرفتن حمله خود تلاش کردند، زیرا برای اولین بار در این فصل به زیر 500 رسیدند، اما توانستند بازی را با 15 عقب افتادن با 24-24 مساوی کنند. پس از استراحت، نیواورلئان فرصتی داشت. با یک تبدیل 2 امتیازی به تساوی یا برتری دست یافتند، اما Saints در خط 6 یارد جکسونویل در 21 ثانیه مانده به چهارم متوقف شدند.

AP Photo/Butch Dill

جکسونویل جگوارز (5-2)

حمله جگوار باید نقطه قوت تیم در این فصل باشد. این دومین فصل در حمله مربی داگ پدرسون بود و تیم دریافت کننده کالوین ریدلی را به واحدی اضافه کرد که در فصل گذشته از نظر امتیاز و یارد در هر بازی رتبه دهم را کسب کرد.

با این حال، همه چیز به طور دائمی کلیک نکرد، و آنچه در برابر Saints اتفاق افتاد همان چیزی است که در تمام فصل اتفاق افتاده است: موفقیت اولیه و به دنبال آن رکود. و تقریباً در سه هفته گذشته برای آنها هزینه داشته است.

جگوارها در نیمه اول 17 امتیاز و 226 یارد به دست آوردند، اما در سه بازی در کوارتر سوم فقط 14 یارد را به دست آوردند. دفاع در سومین بازی تقریباً 13 دقیقه فرصت داشت و قدیس ها توانستند در مرحله چهارم بر این کسری غلبه کنند.

هنگامی که جگوارها در کوارتر پایانی به چیزی دست یافتند، زمانی که اتین در خط 47 یاردی نیواورلئان بدون هیچ سودی در موقعیت چهارم و 1 متوقف شد، مشکلات کوتاه مدت بار دیگر نشان داد. در یک نقطه، جگوارها توپ را بر روی شش توپ از هفت توپ ضربه زدند یا برگرداندند.

Hukum در کوارتر چهارم یک بازی انجام داد و این چیزی بود که برد را نجات داد.

خط دفاعی در طول ماه گذشته خاموش شده است و با 15 گردش اجباری NFL وارد بازی شد و یک ضربه دیگر در برابر Saints اضافه کرد، اما ناتوانی حمله در یافتن هیچ ریتمی دلیلی بود که آنها تقریباً برتری داشتند.

بازی اصلی: تصمیم مربی داگ پدرسون برای انجام یک بازی ساختگی با گل میدانی نیمه اول نتیجه داد و جگوارها را در اواخر نیمه اول 17-6 جلو انداخت. پانتر لوگان کوک از خط 46 یاردی نیواورلئان یک پاس 13 یاردی تاچ داون را به تیم جونز دریافت کرد و به جونز فقط چهارمین بازی خود در این فصل را داد که اولین بار از 24 سپتامبر بود. این اولین جعلی بود. در 26 دسامبر 2021، اندرو وینگارد با توپ 4 یاردی در رده چهارم و 2 مقابل نیویورک جتس دوید. این اولین پاس او از سال 2019 بود و به جگوارها پس از اینکه دو درایو قبلی آنها سه و بیرون بود، شتاب بسیار لازم را داد.

خرید و فروش: خرید در مدافع خط، Foyesade Oluokun. کوارتربک سال ششم در دو فصل گذشته لیگ NFL را در تکل‌ها رهبری کرد، اما یک چیزی که او فصل گذشته گفت این بود که می‌خواست بازی‌های بزرگ‌تری انجام دهد. او با دو ریکاوری پرتاب کننده وارد بازی شد (او در تمام فصل گذشته دو ریکاوری داشت) و برای تاچ داون روز پنجشنبه با یک پاس ناقص، یک بازگشت پرتاب اضافه کرد. این اولین موفقیت حرفه ای Oluokun بود.

روند نگران کننده: جگوارها پس از اینکه در اولین بازی فصل خود در 1 اکتبر مقابل آتلانتا فالکونز بدون تقلب بازی کردند، در سه بازی اخیر خود پنج بار توپ را بازگردانده اند، از جمله دو شکست در برابر قدیس ها. هر دو در کوارتر اول آمدند: دریافت کننده کریستین کرک در حین تکل زدن به اشتباه افتاد، و توون کمپبل، مدافع کرنر، که قبلاً از تیم تمرینی صعود کرده بود، مانع از برگشت پونت جمال اگنیو شد و توپ از کمپبل برگشت. دفاع قدیس ها را تا سه امتیاز کمتر از آن گردش ها نگه داشت، اما در نهایت این نوع امنیت توپ بی پروا به تیم ها می رسد.

بازی بعدی: در پیتسبورگ استیلرز (1 بعد از ظهر به وقت شرقی، 29 اکتبر)

متیو هینتون / USA TODAY Sports

نیواورلئان سنتز (3-4)

قدیس ها با این شانس که برای دومین بار در کمتر از یک هفته گذشته به تساوی برسند، خود را روی خط دروازه حریف دیدند. آنها یک بار دیگر نتوانستند از سرمایه استفاده کنند.

قدیس‌ها تا کوارتر چهارم بی‌جان به نظر می‌رسیدند، تا اینکه دو تاچ داون را انجام دادند – یک بار روی پاس یک یاردی توسط کوارتربک تایسوم هیل و سپس روی پاس درک کار به مایکل توماس پس از یک بسته موفق. تبدیل 2 امتیازی

اما قدیس‌ها گلزنی در کوارتر چهارم را مانند کوارتر اول مشکل داشتند و چهار پاس متوالی را از دست دادند، مانند شکستشان در هوستون تگزاس یکشنبه گذشته.

هواداران خانگی که از مشکلات تهاجمی که در تمام فصل گریبانگیر آنها شده است، ناامید شده بودند، در طول بازی به طور کامل از Saints سوء استفاده کردند.

بازی اصلی: قدیس ها موفق شدند آخرین گل را به دست آورند، اما بهترین شانس آنها برای بستن بازی ثابت بود. کار فاستر در 30 ثانیه مانده به پایان مورو را در گوشه منطقه پایانی در نقطه سوم و 6 هدف قرار داد و مورئو بدون داشتن یک مدافع در اطراف او امتیاز آسانی به دست می آورد، اما توپ از دستان او خارج شد. پاس کار به کریس اولاو در بازی بعدی ناقص بود.

روند نگران کننده: قدیس ها برخی از مشکلات منطقه قرمز خود را در کوارتر چهارم کاهش دادند، اما آنها نتوانستند توپ را تا حد زیادی در کوارتر اجرا کنند. این ناهماهنگی در حمله به قیمت بازی برای آنها تمام شده است و تا زمانی که آنها نتوانند آن را برطرف کنند، به این کار ادامه خواهد داد. قدیس ها تنها 3 از 18 در سومین شکست مقابل جکسونویل بودند.

توزیع QB: کار 33 از 55 پاس را برای 301 یارد انجام داد، اما در سه کوارتر اول بی اثر بود. کار، که هفته گذشته 353 یارد پاس داشت، یک تاچ داون نیز پرتاب کرد.

وضعیت قطره های چشمی: در طول 14:21 کوارتر چهارم، حمله قدیس ها فقط یک تاچ داون در خانه داشت، همان تعداد دفاع حریف – یک مهار توسط کار که به گل برگشت داده شد. قبل از پنجشنبه، حمله قدیس از هفته 1 در خانه پیروز نشده بود.

بازی بعدی: در ایندیاناپولیس کلتس (1 بعد از ظهر به وقت شرقی، 29 اکتبر)

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما