تحصیل رایگان در کانادا شرایط و قوانین جدید

تحصیل

نمرات بالایی داشته باشد؛ حال اگر این امر برای اخذ بورسیه باشد حساسیت روی ریزنمرات مرتبط بیشتر خواهد بود. در این راستا معدل پیشنهادی، معدل بالای 17 یا حداقل 16.5 می‌باشد اما باز هر دانشگاهی شروط خودش را در این راستا دارد. همچنین اگر مایل به تحصیل در آمریکا یا کانادا هستید، هزینه‌‌ تحصیل در کانادا نسبت به هزینه تحصیل در آمریکا کمتر است. اخذ بورسیه‌های تحصیلی کانادا برای دانشجویان بین‌المللی آسان‌تر از اخذ بورسیه‌های تحصیلی آمریکا است. از طرفی امکان تحصیل در دانشگاه‌های برتر روسیه بدون شرکت در آزمون‌های ورودی دشوار و پر استرس یکی از اصلی‌ترین مزایای تحصیل در روسیه است.

یعنی بیمه‌نامه شما فقط ۹۲ روز اعتبار دارد و پس از آن باید در کشور مقصد اقدام به خرید بیمه کنید. در غیر این‌صورت باید قبل از اتمام ۹۲ روز به کشور بازگردید و بعد از تمدید بیمه‌نامه خود دوباره به کشور مقصد بروید.

محدودیت سنی تحصیل در یونان

نمره اخذ شده از آزمون‌های زبان معتبر و مورد قبول اکثر دانشگاه‌های کانادا و جهان از جمله آیلتس، تافل، و… مستقیما موثر برای اخذ بورسیه تحصیلی می‌باشد و در این راستا نمره پیشنهادی، آیلتس 7.5 یا 8 به بالا (یا معادل آن در دیگر آزمون‌های زبان معتبر و مورد قبول در دانشگاه مورد نظر) می‌باشد. دانشجویان برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در ایتالیا حتما باید مدرک لیسانس ارائه بدهند.

  • این بورس در ازای انجام کار به‌صورت حقوق ماهانه به دانشجو پرداخت می‌شود.
  • پس از ارائه‌ی مدارک، درخواست شما مورد بررسی قرار گرفته و وقت مصاحبه برایتان تنظیم می‌شود.
  • اگر مدارک معتبری دارید که دلیل خلأ شما را پوشش می‌دهد مثلا تجربه کاری مرتبط یا کارآموزی در زمینه تحصیلی شما باشد، این ممکن است به شما برای پذیرش در آن دانشگاه کمک کند.
  • باستان شناسی از پرطرفدارترین رشته‌‌ها برای تحصیل در یونان است و سالانه دانشجویان زیادی برای ورود به دانشگاه‌های این رشته با هم رقابت می‌کنند.

هزینه تحصیل در مدارس خصوصی و شبانه‌روزی ایتالیا به صورت میانگین از ٢۵ هزار یورو در سال شروع می‌شود. هزینه‌های تحصیل در مدارس بستگی به این دارد که این مدارس در کدام یک از شهرهای کشور ایتالیا واقع شده است. هزینه‌ای که بابت شهریه به مدارس پرداخت می‌شود، هزینه تحصیل و زندگی را با هم شامل می‌شود. کیفیت خدماتی که این مدارس ارائه می‌دهند و همچنین سطح علمی و اعتبار این مدارس در مقدار شهریه تاثیر دارد. یکی از مهم‌ترین امتیازاتی که به کمک آن می‌‌توان به سادگی نسبت به اخذ ویزای تحصیلی جهت تحصیل در خارج اقدام کرد، چاپ مقالات علمی در ژورنال‌های معتبر دنیا است.

آیا اخذ بورسیه کامل تحصیلی از دانشگاه‌های کانادا سخت است؟

درست است که در اکثر دانشگاه‌های این کشور دروس به زبان چک ارائه می‌شود، اما دانشگاه‌های برتر آن دروس را به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌کنند. دانشجویان بین‌المللی در فنلاند می‌توانند به‌صورت رایگان (به‌خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری) تحصیل کنند. بنابراین بهتر است بهترین کشور برای تحصیل رایگان را پیدا کنید و هزینه‌های مهاجرت تحصیلی خود را به حداقل برسانید. اگر دوست ندارید بعد از مهاجرت از شرکت‌های خارجی بیمه خریداری کنید، می‌توانید از بیمه دانشجویی مسافرتی استفاده کنید.

تحصیل

اگر موفق به پیدا کردن شغل مناسب در این کشور شوید، و ویزای کاری بگیرید می‌توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید. برای دریافت بیمه‌ A.S.L ابتدا باید درخواست خود را در اداره‌ پست ثبت کنید و سپس به شعب این بیمه در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه نمایید. فرم درخواست، کد مالیاتی، مجوز اقامت، گذرنامه، گواهی ثبت‌نام در دانشگاه و رسید پرداخت، مدارک مورد نیاز برای دریافت بیمه‌ A.S.L است. این سه مقطع شامل مقطع ابتدایی، متوسطه و دبیرستان است که طول دوره تحصیل در هر مقطع را در جدول زیر مطالعه کنید.

با توجه به بالا بودن هزینه‌های تحصیل در خارج، بسیاری از متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در خارج را دارند، مایل به دریافت بورسیه تحصیلی هستند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با انواع بورس تحصیلی و شرایط استفاده از آن‌ها آشنا کنیم. افرادی که زیر ۱۸ سال سن دارند، می‌توانند برای تحصیل در مدارس خارجی و دریافت ویزای دانش‌آموزی اقدام کنند. افرادی بالای ۱۸ سال که هنوز مدرک دیپلم نگرفته‌اند، نمی‌توانند برای تکمیل تحصیلات خود ویزای دانش‌آموزی اخذ کنند. در اکثر کشورهای جهان تحصیل برای دانش‌آموزان خارجی رایگان نیست، مگر اینکه فرد بتواند اقامت دائمی یا شهروندی یک کشور خارجی را داشته باشد.

تحصیل

بعضی از مدارس هستند که مدرک زبان برای آن‌ها جزو شرایط اصلی پذیرش است و بدون آن دانش‌آموز را ثبت نام نمی‌کنند، اما برخی دیگر مدرک زبان نمی‌خواهند و مناسب افرادی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور بدون مدرک زبان هستند. در هر جای دنیا شرکت‌هایی هستند که به‌صورت غیرقانونی هزینه‌های زیادی از تازه‌واردها به‌عنوان حق بیمه اخذ می‌کنند، درحالی که نه مورد تایید خود دانشگاه هستند و نه دولت آن کشور. معدل و ریزنمرات بالا، نمره بالای مدرک زبان (آیلتس، تافل و…)، تجربیات تحقیقاتی، سابقه کار و یا تجربه کارآموزی، شرکت در آزمون GRE و اخذ نمره بالا از آن، ارائه مقالات چاپی و… بخش اول شامل دروس پایه مانند ریاضی، اقتصاد و تاریخ است و آزمون دوم شامل دروس تخصصی مانند زبان‌های خارجی، معماری، موسیقی و سایر دروس مربوط به دانشگاه است.

دریافت وام برای تحصیل در خارج از کشور یکی از راه‌های تامین هزینه‌های تحصیل است. نهادهای مختلف دولتی این وام را به منظور تامین هزینه‌های تحصیلی مستقیما به حساب دانشگاه واریز می‌کنند. البته این را نیز در نظر بگیرید که برای دریافت چنین وامی باید یک ضامن در شهر محل تحصیل‌تان داشته باشید که شهروند آن کشور باشد.

  • اما برخی از دانشگاه‌های برتر برای پذیرش دانشجو آزمون ورودی برگزار می‌کنند که باید با مراجعه به سایت دانشگاه از شرایط و تاریخ برگزاری آزمون مطلع شد.
  • نکته دوم این است که نباید انتظار داشته باشید که بلافاصله پس از ورود به ایتالیا بتوانید کار پیدا کنید.
  • به‌علاوه میانگین هزینه زندگی در کشور ایتالیا برای یک دانشجوی خارجی حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو در ماه است.

زبان آموزشی در مدارس ایرانی، فارسی است و آغاز و پایان سال تحصیلی مطابق با کشورمان است؛ یعنی سال تحصیلی مدارس ایرانی کشورهای دیگر از مهر آغاز و در خرداد ماه به پایان می‌رسد. برای خرید بیمه مسافرتی دانشجویی از شرکت‌های بیمه ایرانی، ابتدا باید ببینید که بیمه این شرکت مورد قبول و تایید کشور مقصد است یا خیر. تحصیل در رشته‌ی زبان و ادبیات کلاسیک و مدرن به شما امکان می‌دهد زبان لاتین و یا یونان باستان را در قالب یک زبان مدرن مطالعه کنید. این رشته شامل مطالعه‌ی گسترده متون ادبی، همراه با آموزش مهارت‌های زبانی است.

تحصیل

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما