برخی از پاوربانک های USB C با آیفون 15 کار نمی کنند

شاید دلیل اینکه برخی از پاوربانک ها آیفون 15 را شارژ نمی کنند، قابلیت شارژ معکوس گوشی های اپل باشد.

به گزارش دیجیاتو، امسال اپل درگاه USB-C را به نسل جدید گوشی های پرچمدار خود یعنی آیفون 15 اضافه کرد. در حالی که انتظار می رود این دستگاه ها با کابل های USB-C و پاور بانک ها شارژ شوند، به نظر می رسد برخی از پاوربانک ها آیفون 15 اپل را به درستی شارژ نمی کنند.

همانطور که کاربران در انجمن های Reddit و MacRumors اشاره کرده اند، همه پاوربانک های USB-C را نمی توان با آیفون 15 استفاده کرد، احتمالاً به دلیل ویژگی شارژ معکوس آیفون. به گفته کاربران در برخی موارد گوشی شارژ نمی شود و در مواردی آیفون 15 پاوربانک را شارژ می کند.

مشکل در شارژ آیفون 15 با پاور بانک

این موضوع تحت تأثیر طیف گسترده ای از پاوربانک های موجود در بازار قرار گرفته است. یکی از نسخه هایی که کاربران به آن اشاره کرده اند، پاوربانک Anker PowerCore Slim 10K PD است و پس از گزارش مشکل در Anker، به یکی از مشتریان اپل اطلاع داده شده است که تنها راه شارژ آیفون با پاور بانک، استفاده از USB است. بندر.

“به نظر می رسد شارژ از طریق Anker PowerCore Slim 10k PD به دلیل عملکرد شارژ معکوس سری آیفون 15 تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و در حال حاضر هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد. تنها راه برای شارژ آیفون استفاده از USB-A است. پورت است

انکر تست های بیشتری را روی همه پاوربانک ها انجام خواهد داد تا ببیند آیا مشکلی در برخی از پاوربانک ها وجود دارد یا خیر و سعی خواهد کرد راه حلی برای آن بیابد.

آیفون‌ها می‌توانند اپل واچ، ایرپاد یا سایر آیفون‌ها را از طریق درگاه USB-C و قابلیت شارژ معکوس شارژ کنند و این عملکرد ممکن است بر برخی پاوربانک‌ها نیز تأثیر بگذارد. اکثر پاوربانک‌های USB-C به درستی با Power Delivery کار می‌کنند، از جمله تعدادی از مدل‌های تست شده توسط MacRumors، اما دارندگان آیفون 15 باید توجه داشته باشند که برخی از آنها ممکن است سازگار نباشند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما