اینستاگرام حتی از چهره سلیمانی هم می ترسد!

[ad_1]

ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بیانیه ای به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سالگرد شهادت وی را در شرایطی جشن می گیریم که سازهای نواستعماری آمریکایی مانند اینستاگرام حتی از آن می ترسند. سلیمانی را منتشر کنید!»

متن پیام سردار گلمرضا جلالی به این شرح است: «خیلی ها سردار سلیمانی را به عنوان یک فرمانده بزرگ در محور مقاومت می شناسند. البته این درست است اما حاج قاسم فراتر از این بود. او در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی خود کاملاً خودکفا و پارسا بود. یعنی حاج قاسم فقط یک فرمانده نظامی و منطقه ای نبود، بلکه یک انسان خودساخته متکی بر خدا بود. سالک اللّه … ما عمیقاً معتقدیم که راز ماندگاری شخصیت این سردار وارسته در دل میلیون ها انسان تزکیه و تقوا و مراقبت مداری اوست. عزت حاج قاسم در نزد دیگران از جانب خداوند و محصول عزم او در راه رسیدن به رضای خداوند متعال است.

ویژگی اصلی شهید سلیمانی ولایتمداری اوست. با وجود تواضع حاج قاسم نسبت به خلق خدا و البته خضوع در برابر خدا، او یک شخصیت به تمام معنا بود. او یک سرباز واقعی برای ائمه انقلاب اسلامی بود. حاج قاسم عمروولی را «مطیع» می دانست و خود را مطیع ولایت فقیه می دانست. شهادت وی در راه آرمانها و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران مترادف با سربلندی وی در مصیبت ولایتمداری و ولایتمداری بود. سومین ویژگی حاج قاسم سلیمانی «اقتدار در برابر دشمنان» است. اگر این خصلت حاج قاسم را با صفت قبلی او یعنی «تواضع نسبت به دوستان» جمع کنیم، به تفسیر آیه «و الذین اطعام الکافرین رحمههم» می رسیم.

سردار سلیمانی در برابر تروریست‌های تکفیر دشمن و دیگر نیروهای آمریکایی و رژیم اشغالگر قدس در منطقه لحظه‌ای مدارا نشان نداد و در نابودی آنها تردید نکرد. چهارمین ویژگی حاج قاسم سلیمانی نگاه نظام مند و راهبردی ایشان به توسعه منطقه است. بر همین اساس حاج قاسم را «مهندسی توانمند در عرصه مبارزه با دشمنان» می دانیم. «فرمانده بودن» شرط لازم «ضربه زدن به دشمن» است، اما الزاما شرط کافی نیست.

نظارت هوشمندانه میدان نبرد، تحقیق در مورد آینده صحنه درگیری و راه حل برای هر جزء ممکن، سه ویژگی است که یک «مهندس میدان نبرد» باید برای غلبه بر توطئه های دشمن و پیروزی در میدان نبرد از آنها استفاده کند. همه این خصوصیات به بهترین شکل ممکن در حاج قاسم سلیمانی متبلور شده است. یکی دیگر از ویژگی های مهم سردار سلیمانی عدم تمایز بین «اقدام نظامی» و «عمل فرهنگی» در میدان نبرد است. وی پیروزی محور مقاومت در عرصه نظامی را در جریان شکل گیری و تداوم گفتمان مقاومت رقم زد. یعنی اقدامات تدافعی سردار سلیمانی در عرصه نظامی پیوست فرهنگی و گفتمانی داشت. این یکپارچگی نظامی-فرهنگی باعث شده است که امروز از یمن و عراق گرفته تا سوریه و لبنان و دیگر کشورها شاهد انسجام محور مقاومت و تمرکز آن بر هدف مشترک «مقابله با دشمنان واقعی» باشیم.

حاج قاسم سلیمانی در قالب راهبرد مقاومت فعال بیشترین دستاوردها را برای منطقه و جهان اسلام به دست آورد و از این رو سنگین ترین هزینه ها را بر دوش دشمنان گذاشت. «راهبرد مقاومت فعال» را نیز باید میراث بزرگ حاج قاسم بدانیم. امروز دشمنان دیگر قادر به پرداخت بهای مخالفت با راهبرد حیله گرانه «مقاومت فعال» جمهوری اسلامی ایران نیستند. در سوی دیگر معادله، یعنی ایران اسلامی، این استراتژی در حال تبدیل شدن به یک «قطب نما» در کشور و منطقه است. «شهید سلیمانی» حتی پس از شهادت مظلومانه، محاسبات دشمنان را به هم زد.

بر خلاف برآوردهای اولیه کاخ سیاه تروریسم، منطقه و به ویژه عراق به جای تبدیل شدن به جولانگاه چند عنصر خودخوانده و خوشحالی از ماجرای شهادت سردار دلا، به بستری برای ابراز خشم مقدس و گسترده مردم تبدیل شده است. ملت ها علیه جنایت آمریکا ما هم در شرایطی اولین سالگرد این شهید بزرگوار را جشن می گیریم که ابزارهای استعمار مدرن و مجازی آمریکا مانند اینستاگرام حتی از انتشار تصویر سلیمانی هراس دارند و این نشان دهنده محبوبیت قاسم سلیمانی در دل ملت هاست. تشییع باشکوه سردار سلیمانی در کاظمین، بغداد، نجف و کربلا و متعاقب آن تظاهرات بی‌سابقه میلیونی مردم عراق در سال گذشته علیه ادامه خروج اشغالگران از آن کشور و منطقه، حاصل خون پاک این ملت است. شهید بزرگوار و مخلص برخلاف گمانه زنی اولیه کاخ سفید، خون پاک این دو فرمانده کشته شده نه تنها باعث تقویت حامیان آمریکا در منطقه شد، بلکه به طور معجزه آسایی به عاملی کلیدی در “خواسته های خروج فوری از منطقه” تبدیل شد.

سردار سلیمانی نماد پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است. ما از صمیم قلب معتقدیم که شهدا زنده هستند و حاج قاسم این شهید بزرگوار همچنان رمز پیروزی بر تروریسم آمریکایی و صهیونیستی است. امروز صدای مقاومت را در سراسر منطقه می شنویم. صدای مقاومت هر روز بلندتر به گوش می رسد و تن دشمنان را می لرزاند. در پایان ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری عزیز و ادای احترام به شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی. تاکید می کنیم که معتقدیم قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار کشته شد. ترامپ فقط تبلور بی رحمی این رژیم تروریستی بود. با آمدن بایدن این جنایت بزرگ را نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم. انتقام بزرگی از فرماندهان، عاملان و مدیران این وعده مسلم جمهوری اسلامی».

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما