انیمیشن روح ارواح قدر زندگی را بهتر می دانند

[ad_1]

بهترین انتخاب ها: «روح» یکی از جدیدترین آثار ماجرایی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، موزیکال است که توسط تهیه کننده، نویسنده و کارگردان با استعدادی به نام پیت داکتر، سازنده انیمیشن In and Out، Up، Monster Company و … ساخته شده است. . انیمیشن «روح» بدون شک بهترین نتیجه ای است که در سال های اخیر از دیزنی و پیکسار دیده ایم.

روح

اولین نمایش انیمیشن «روح» در 11 اکتبر در جشنواره فیلم لندن، بزرگترین رویداد ملی فیلم در بریتانیا، انجام شد. این فیلم قرار بود در 25 دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران شود، اما بعداً به دلیل بیماری عروق کرونر قلب، استودیوی والت دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت انیمیشن را در همان تاریخ دیجیتالی کند و به صورت دیجیتالی در دیزنی استریم انجام دهد. به علاوه برای نشان دادن به مشترکین خود.

روح

داستان انیمیشن «روح» درباره شخصیتی به نام جو است. جو (با صدای جیمی فاکس) معلم موسیقی دبیرستان است. زندگی مطلوب او ادامه نمی یابد. علاقه واقعی او سبک جاز و سبک در این حرفه است. وقتی او به قلمرو دیگری سفر می کند تا به شخص دیگری کمک کند تا علاقه واقعی به زندگی خود پیدا کند، به زودی می فهمد که داشتن روح چیست و چگونه بر زندگی تأثیر می گذارد. پیکسار.

روح

مارک نیلسن، تهیه کننده پیکسار، درباره انیمیشن «روح» به هالیوود ریپورتر گفت: «آیا تا به حال فکر کرده اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می آیند؟» چه چیزی شما را شکل می دهد؟ پیکسار در سال 2020 شما را از خیابان های نیویورک به فضا می برد تا به مهم ترین سوال در زندگی این سفر پاسخ دهید.

اولین اقدام تحسین برانگیز سازندگان انیمیشن «روح / انیمیشن» این است که در طراحی، نمایش و بیان جهان پس از مرگ، کاملاً از آینه ها و ادیان مختلف دنیا پیشی می گیرند. آنها این امکان را برای هر کسی با هر نظری فراهم کردند که با گفتگوهای موجود در انیمیشن همذات پنداری کند.

روح

انیمیشن «روح» آنقدر خوب ساخته شده است که بسیاری از منتقدان چیزی جز تحسین از آن نمی توانند بگویند.

پیتر بردشاو، منتقد گاردین: “این انیمیشن واقعاً فیلمی زیبا، لذت بخش و آرام است.”

آه تو وی با انتقاد از نیویورک تایمز گفت: فیلم جدید پیکسار سوالی را مطرح می کند که بسیاری از ما بارها به خواب رفته ایم، این سوال: چرا وجود داریم؟ هدف از زنده بودن چیست؟ و بعد چه اتفاقی می افتد؟ این اولین بار نیست که استودیو پیکسار از توانایی بصری و روایی خود برای کشف موضوعات عمیق فلسفی استفاده می کند. جنبه آموزشی این انیمیشن صادقانه، صمیمانه و جدایی ناپذیر از هنرمندی سازندگان آن است.»

روح

پیتر دبروگ، منتقد ورایتی: «بسیاری از کودکان ممکن است شرکت نکنند. اما بسیاری از بزرگسالان هستند که آرزو می کنند هرگز به دنیا نمی آمدند و «روح» مانند فیلم های قبلی پیکسار با قلبی بزرگ و سخاوتمند کار می کند، که حتی زندگی معمولی جو گارنر نیز قابل قدردانی است. آنها به زیبایی ترکیب شده اند. اثری که بینندگان پیر و جوان را به حالتی می برد که فکر می کنند روح خودشان مانند یک شخصیت کارتونی خاص می درخشد.»

الکس گادفری، منتقد امپراطور: «فیلم تاثیر احساسی ای که وعده داده را ندارد، بسیاری از ایده ها هرگز شکل نمی گیرند، اما «روح» بدون شک یک سفر وجودی زیبا و تأثیرگذار پر از شگفتی است. فیلم در تمام 100 دقیقه زیباست، اما سفر احساسی بزرگی نیست. اما جزئیات باعث می شود کار کند. لحظات عالی در فیلم وجود دارد، لحظاتی که داستان دقیقاً با انیمیشن مطابقت دارد و شما را به جای دیگری می برد. این لحظات جادویی پیکسار است. در آن لحظات همه چیز معنا پیدا می کند.»

دیوید فیر منتقد رولینگ استون: «روح» درس های مفصلی درباره زندگی و سبک زندگی دارد. از قضا، بهترین آنها ساده ترین هستند: “ببین، تلاش کن، یاد بگیر. لذت بردن.”

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما