الشیامتری بیماری مزمن تفنسی دودهدان

[ad_1]

یکی از موارد زیر ایالات متحده آمریکا است.

بسم الله بسم رب السّلام .

به دکتر “هاروی لئو” متخصص اطفال در ایالت میشیگان، به احتمال زیاد بودن این بیماری، تشخیص آن در کودکان می تواند آسیب ببیند، زیرا هیچ مجموعه ای از علائم یکسان در همه بیماران خردسال وجود ندارد.

اطفاءات مورد نیاز متخصص اطفال برای تشخیص صحیح بیماری

به گفته این متخصص، سوالات کلیدی که پزشک اطفال باید در مورد علائم بیماری بداند و والدین موظف هستند، اطلاعات دقیقی در این زمینه به پزشک بدهند، عبارتند از:

– فرزند شما چند بار در تول هفته سرفه یا خس خس سینا دارد؟

– تسبیح تسبیح چه فایده ای دارد؟

– چه نوع عشق و خوبی وجود دارد؟

– از چه دروهایی از جمله مکمل های غذایی یا هومیوپاتی مصرف می کند و آیا آن ها درمان می کنند.

– چگونه مهمترین چیزهای دنیا را پیدا می کنید؟

روشهای مرسوم برای تست آسم در کودکان

دانستن نحوه انجام این کار بسیار مهم است. این اولین بار است که توانسته ایم این کار را انجام دهیم. یک نام جدید، یک راه عالی برای یافتن شغل، و یک راه عالی برای یافتن شغل وجود دارد. در آزمايش ديگر ميزان تشخيص نيتريكي كه كودك بازدم مي كند، بررسي مي شود تا سطح راه هوايي ارزيابي شود.

همچنین تست‌های پیچیده‌تر عملکرد ریه در دسترس هستند و برای تشخیص و پیگیري مديريت آسم مورد استفاد هستند.

این متخصص اطفال افزود: والدین باید بدانند که بسیاری از بیماریهای دیگر نیز وجود دارند که علائم آنها می تواند شبیه به آسم در کودکان باشد یا آن را تشدید کند که شامل آلرژی های فصلی، اسید ریفلاکس، بیماری های ویروسی یا باکتریایی، وضعیت آناتومی کودک و مشکلات بیماری است. .

به گزارش مدیکال اکسپرس، این پزشک تاکید کرد: ابزارهای زیادی وجود دارد که می‌تواند به تشخیص آسم کمک کند و روش‌های درمانی و دارویی وجود داشته باشد که می‌تواند به بهبود کودکان کمک کند. با کمک پرسشهایی که در این مقاله عنوان شد و با توجه به پاسخهای شما والدین، اگر احتمال میدهید کودکتان به بیماری آسم مبتلاست حتما با پزشک اطفال مشورت کنید.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما