آتش بازی پاریس با ستاره های درخشان

[ad_1]

کد خبر: 1809216/58

زمان: 01:23
14/18/1400

بازدید از: 4528 امین رایج ترین

پاری سن ژرمن با درخشش ستارگانش به پیروزی پر گل رسید.

به گزارش “ورزش سه”، تیم پاری سن ژرمن پس از گذشت 5 ماه از آخرین و تنها شکست فصل، امشب در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ یک فرانسه به مصاف لیل رفت. دیدار دو تیم از ساعت 23:15 در ورزشگاه پیر مورو آغاز شد.

پاریس در یک شب زمانی که دی ماریا، مسی و امباپه در خط حمله بودند، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 10 توسط دانیلو پریرا به گل رسید. این گل با اشتباه عجیب دروازه بان لیل به ثمر رسید که با مهار ناقص توپ را از سمت راست به بازیکن حریف هدایت کرد. با پاس بن ارفع و شوت بوتمن لیل در دقیقه 28 بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان تنها چهار دقیقه بعد از گل تساوی دوباره پیش افتادند. کیمپومبه در یک ضربه کرنر توسط لیونل مسی با یک پرتاب بلند دو توپ به دروازه حریف دوخت. ستاره آرژانتینی پاریس این بار در دقیقه 36 در نقش گلزن ظاهر شد و در موقعیت تک به تک با دروازه بان با ضربه ای آرام وارد دروازه شد تا میهمان لباسی به تن کند. مزیت سه به یک مصدومیت دی ماریا و تعویض او از دیگر اتفاقات مهم 45 دقیقه ابتدایی بازی بود.

پاری سن ژرمن نیمه دوم را بهتر از حریف خود آغاز کرد و در دقیقه 51 گل چهارم را به ثمر رساند. پریرا که اولین گل این دیدار را به ثمر رساند، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر رساند که مقابل لیل دبل کرد. امباپه که در این دیدار گلی نداشت، در دقیقه 67 با یک ضربه تند و زیبا پشت محوطه جریمه گل پنجم تیمش را به ثمر رساند. این آخرین گل این دیدار بود و پاریس موفق شد با نتیجه پنج بر یک حریف خود را شکست دهد.

پاریس با این پیروزی 56 امتیازی شد تا به برتری قدرتمند خود ادامه دهد. مارسی و نیس به ترتیب با 43 و 42 امتیاز تیم های دوم و سوم لیگ 1 فرانسه هستند. لیل با قبول آن شکست 32 امتیازی شد تا شانس چند پله صعود در جدول را از دست بدهد و هفته بیست و سوم را در رده یازدهم به پایان برساند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما